Μετάβαση στο κύριο περιεχόμενο

In TR-ACTION .....


Στην 2η θέση της Ομάδας Ν και στην 4η θέση της γενικής κατάταξης του 1ου Ράλλυ Σπριντ Start Line τερμάτισαν οι Μάνος και Κώστας Στεφανής.
Επιστρέφοντας στην αγωνιστική δράση, το πλήρωμα που επαναδραστηριοποιήθηκε αγωνιστικά μετά από μία και πλέον επταετία, είδε την διαδικασία προσαρμογής να γίνεται εμφανώς πιο εύκολα από ότι αρχικά περίμενε.
Η οδηγική προσέγγιση του Μάνου, η προσαρμογή με ένα νέο αυτοκίνητο, αλλά και η εκ δεξιών καθοδήγηση του Κώστα με τις κατάλληλες σημειώσεις, αποδείχθηκε στο τέλος, ότι ήταν πιο γρήγορη και συνάμα πιο διασκεδαστική στην εξέλιξη.
Με όλα αυτά, όμως είναι η 4η θέση στην γενική κατάταξη ικανοποιητική; 


Με γνώμονα ότι ο κάθε αθλητής έχει μία υποσυνείδητη τάση να βλέπει και να επιδιώκει την κορυφή, σίγουρα όχι. Ο ρυθμιστής πίεσης καυσίμου του Mitsubishi Lancer Evo9, δεν αποδείχθηκε ιδιαίτερα «συνεργάσιμος» κατά την διάρκεια του αγώνα, με αποτέλεσμα το πλήρωμα να μην αποδώσει όσα θα επιθυμούσε. Επιπλέον, ένα τετ-α-κε στην 1η Ε.Δ., αφαίρεσε κι αυτό σημαντικό μερίδιο περεταίρω επιτυχίας.
«Προφανώς οι αγώνες δεν αξιολογούνται με τα "αν", και αυτό το ξέρουμε πολύ καλά. Με δεδομένη την πολυετή αγωνιστική απραξία μου, θεωρώ την επίδοσή μας καλύτερη από το αναμενόμενο. Στο πρώτο πέρασμα, σε ένα τετ-α-κε, ήταν αναγκαίο να βάλω όπισθεν, δεν απενεργοποίησα το ILS, με αποτέλεσμα ένα κομμένο πίσω ημιαξόνιο, με ότι αυτό συνεπάγεται σε επίπεδο επίδοσης. Στην επανάληψη, ήταν ο κινητήρας που ρετάριζε και δεν μας επέτρεψε να απολαύσουμε παραπάνω από όσο θα θέλαμε αυτή την συμμετοχή μας», δήλωσε ο Μάνος Στεφανής.
Από την πλευρά του ο Κώστας Στεφανής προσέγγισε τεχνικά τον αγώνα: «Ήταν μία πολύ καλή και τεχνική Ειδική Διαδρομή, η οποία απαιτούσε εμπειρία για σωστές σημειώσεις, αναγκαίες για ένα σβέλτο ρυθμό. Δυστυχώς το πρόβλημα του κινητήρα μας στέρησε επιπλέον ευχαρίστηση.»


Στον αγώνα, νικητές αναδείχθηκαν οι Φιλιππίδης- Σαΐνης με Mitsubishi Lancer Evo IX που ήταν και 1οι στην Ν4.  
2οι γενικής ήταν  οι Μπαντούνας- Παναγιωτούνης με Mitsubishi Evo VI που ήταν και 1οι στην Α8  και 3οι  οι Ζήσης- Τσιάπας με Mitsubishi Evo VI που ήταν και 2οι στην Α8.

Δημοφιλείς αναρτήσεις από αυτό το ιστολόγιο

13ο Ράλλυ Χανίων ...

Η ΑΛΑ Χανίων μετά από έγκριση της ΟΜΑΕ - ΕΠΑ διοργανώνει το 13ο Ράλλυ Χανίων που θα διεξαχθεί το Σάββατο 20, Super Ειδική στους Αγίους Αποστόλους, ώρα 17:00 και Κυριακή 21 Απριλίου 2024, δύο επαναλαμβανόμενες διαδρομές, η πρώτη στον Κονταρό στις Βρύσες Αποκορώνου, ώρα 10:00 και η δεύτερη στον Στύλο Μαλάξα. Οι παροχές της ΑΛΑ Χανίων προς τα πληρώματα εκτός Χανίων είναι μία διανυκτέρευση στο ξενοδοχείο Porto Kalamaki το Σάββατο 20 Απριλίου 2024. Χορηγοί του αγώνα είναι: Chania Cars & Trucks Κυριακίδης Κατασκευαστική Και συνδιοργανωτές: Περιφερειακή Ενότητα Χανίων Δήμος Χανίων Δήμος Αποκορώνου ΟΙ ΣΥΜΜΕΤΟΧΕΣ ΕΧΟΥΝ ΑΝΟΙΞΕΙ ΣΤΟ ΣΥΣΤΗΜΑ ΣΔΔΑ ΚΑΙ ΘΑ ΠΑΡΑΜΕΙΝΟΥΝ ΑΝΟΙΧΤΕΣ ΕΩΣ ΤΗΝ ΠΑΡΑΣΚΕΥΗ 12 ΑΠΡΙΛΙΟΥ 2024 ΚΑΙ ΩΡΑ 23:59.

BAJA GREECE 2024 ...

Με τη συμμετοχή κορυφαίων ονομάτων των αγώνων Cross Country Rally θα πραγματοποιηθεί το BAJA GREECE - FIA WORLD BAJA CUP από 22 έως 25 Μαΐου στο Άργος Ορεστικό Καστοριάς. Ένας αγώνας που μέσα από σκληρή δουλειά δέκα και πλέον χρόνων, έχει κερδίσει την αναγνώριση στο εξωτερικό. Τόσο η άρτια διοργάνωση των προηγούμενων ετών, όσο και οι διαδρομές στα μοναδικά βουνά της Καστοριάς και της Φλώρινας, αποτελούν πόλο έλξης για ομάδες από την ελίτ του μηχανοκίνητου αθλητισμού. Ήδη, έχει επιβεβαιώσει τη συμμετοχή του στον αγώνα, ο δύο φορές νικητής του FIA Παγκόσμιου Κυπέλλου, Σαουδάραβας οδηγός Yazeed Al-Rajhi, με μόνο στόχο τη νίκη που θα του δώσει το προβάδισμα για την κατάκτηση του φετινού επάθλου. Έχοντας κάνει ένα εξαιρετικό ξεκίνημα, αφού εξασφάλισε τη νίκη στον πρώτο γύρο του Κυπέλλου στην Σαουδική Αραβία μαζί με τον Γερμανό συνοδηγό του Timo Gottschalk, η συμμετοχή τους στο BAJA GREECE αναμένεται με τεράστιο ενδιαφέρον.                             Από τα Καλάβρυτα στο διεθνές καλεντάρι τ

Opel Grandland SUV ...

Κομψό και δυναμικό, ευρύχωρο, ευέλικτο και αμιγώς ηλεκτρικό. Αυτό είναι το νέο Grandland, που παρουσίασε σήμερα η Opel! Στο νέο μοντέλο διακρίνουμε πολλά από τα σχεδιαστικά χαρακτηριστικά που πρωτοείδαμε στο πρωτότυπο Opel Experimental, για πρώτη φορά σε μοντέλο παραγωγής. Αυτά τα χαρακτηριστικά περιλαμβάνουν το 3D Vizor με το φωτιζόμενο λογότυπο του ‘Κεραυνού’, που τοποθετείται περήφανα στο κέντρο της μάσκας, καθώς και τα μόνιμα φωτιζόμενα γράμματα "OPEL" στο πίσω μέρος. Άλλα ενδιαφέροντα χαρακτηριστικά αποτελούν το σύστημα φωτισμού Intelli-Lux Pixel HD με περισσότερα από 50.000 αυτόνομα στοιχεία, η νέα πλατφόρμα STLA Medium για τα αμιγώς ηλεκτρικά οχήματα και η νέα, επίπεδη εγκατάσταση της μπαταρίας, που επιτρέπει την τοποθέτηση μιας μπαταρίας χωρητικότητας 98 kWh, η οποία χαρίζει στο Grandland Electric έως και περίπου 700 km ηλεκτρικής αυτονομίας (WLTP1). “Το λανσάρισμα του νέου Grandland αποτελεί ορόσημο για την Opel. Πλέον, κάθε μοντέλο της Opel, χωρίς εξαίρεση, είναι δι