Μετάβαση στο κύριο περιεχόμενο

"Άλλη" Ριτσώνα .....


Στην ιστορία πέρασε άλλη μια Ανάβαση Ριτσώνας, η οποία αποζημίωσε τους χιλιάδες θεατές που κατέκλυσαν τη διαδρομή. Οι λιγοστές σταγόνες βροχής που έκαναν την εμφάνισή τους στα μισά του δεύτερου σκέλους δεν ήταν ικανές να χαλάσουν τη γιορτή. Σε όλες τις κατηγορίες υπήρξε αρκετό ενδιαφέρον. 
Στην Ομάδα Α, ο Μιχάλης Ευθυμίου ήταν ο κυρίαρχος του διημέρου, πετυχαίνοντας τον ταχύτερο χρόνο και στα δύο σκέλη με το όμορφο Ford Escort WRC. Ο Σπύρος Βοργιάς επικράτησε έναντι του Κώστα Παπαχρήστου και στο δεύτερο σκέλος, κερδίζοντας την Α6 για λιγότερο από 1 δευτερόλεπτο. Ο Αργύρης Μουστάκας με το Chevrolet Aveo κέρδισε την Α5 και ο Γιώργος Αναδιώτης την Α7, σε μια από τις σπάνιες εμφανίσεις του σε αναβάσεις. 
Στην Ομάδα Ν, ο Πάνος Κύρκος (Mitsubishi Lancer Evo IX) ήταν ανώτερος και στα δύο σκέλη, κατακτώντας δικαίως την πρωτιά. Ο Τζαμπάζης (Mitsubishi Lancer Evo X) τερμάτισε πίσω του, παρά το λάθος στο οποίο υπέπεσε στο πρώτο σκέλος. Ο Γιάννης Ποτουρίδης με το Subaru Impreza 555 συμπλήρωσε το βάθρο αρκετά πιο πίσω. Ο νεαρός Νίκος Ντούρας με Peugeot 206 RC ήταν ο ταχύτερος στα δίλιτρα της ομάδας Ν μπροστά από τον Κώστα Καραθανάση με Opel Astra 2000. Ένα μηχανικό πρόβλημα του Δημήτρη Πολατσίδη δεν επέτρεψε στους θεατές να απολαύσουν τη μάχη που περίμεναν στο δεύτερο σκέλος στη Ν2. Έτσι, ο Αποστόλης Βλάχος επικράτησε άνετα στο δεύτερο πέρασμα. 
Δεν άλλαξε κάτι στην Ομάδα Ε, καθώς η πρώτη τριάδα παρέμεινε αμετάβλητη μετά το τέλος και του δεύτερου σκέλους. Εκεί, ο Λεωνίδας Κύρκος επικράτησε με το Ford Escort WRC, με τον Μάριο Ηλιόπουλο να ακολουθεί πίσω του. Ο Γιώργος Κεχαγιάς συμπλήρωσε το βάθρο της Ε. Άνθρωπος του αγώνα ήταν ο Ρένος Αρβανιτάκης με το Suzuki Swift, καθώς πέτυχε εντυπωσιακούς χρόνους το διήμερο, κερδίζοντας την Ε έως δύο λίτρα και συνεπώς και την ΕΕ9. Την ΕΕ10 κατέκτησε ο Γιώργος Πολίτης με το Citroen AX Maxi Evo 2. Ο Βολιώτης Κωνσταντίνος Ψιλιώτης με το Ford Escort MKII σημείωσε την καλύτερη επίδοση και στα δύο περάσματα, τερματίζοντας στην κορυφή της ΕΕ11.
Στην κατηγορία 2 των ιστορικών ο Γιώργος Κατσαρός με το εντυπωσιακό Ford Escort RS 1600 βελτίωσε κατά πολύ την επίδοσή του κατακτώντας μια δίκαιη νίκη. Δεν άφησε περιθώρια αμφισβήτησης ο Ευάγγελος Γεωργούλας στην κατηγορία 3 των ιστορικών, πετυχαίνοντας τον ταχύτερο χρόνο και στο δεύτερο σκέλος. 
Πριν τη διέλευση των τελευταίων αγωνιστικών της Formula Saloon, ισχυρή βροχή έκανε την εμφάνισή τους για λίγα λεπτά με αποτέλεσμα να επέλθει διακοπή περίπου 30 λεπτών, προκειμένου να τοποθετηθούν βρόχινα ελαστικά στα αυτοκίνητα. Μάλιστα, για λόγους ασφαλείας, τα 4 τελευταία αγωνιστικά της Formula Saloon δεν πραγματοποίησαν το δεύτερο σκέλος, καθώς επήλθε διακοπή για λόγους ασφαλείας. Από στιγμή σε στιγμή οι αγωνοδίκες θα αποφασίσουν για τα οριστικά αποτελέσματα στην κατηγορία. 
Τα αποτελέσματα παραμένουν προσωρινά. 
Αναλυτικά μπορείτε να τα δείτε στο www.omae-epa-live.gr

Δημοφιλείς αναρτήσεις από αυτό το ιστολόγιο

Καλή Αρχή ...

Το 60ό Πανελλήνιο Πρωτάθλημα Ράλλυ Χώματος βρίσκεται μια ανάσα από την πρεμιέρα του, αφού το Ράλλυ Στερεάς Ελλάδας, ο πρώτος γύρος του θεσμού, έχει τυπικά ξεκινήσει με την τέλεση της Πανηγυρικής Εκκίνησης στην Κεντρική Πλατεία της Θήβας, το βράδυ του Σαββάτου. Οι θεατές, φίλοι του μηχανοκίνητου αθλητισμού και κάτοικοι της περιοχής, κατέκλυσαν την πλατεία, γνωρίζοντας από κοντά τα 36 πληρώματα που θα συμμετάσχουν την Κυριακή στον αγώνα. Στην εκδήλωση έδωσαν το παρών, μεταξύ άλλων, ο Δήμαρχος Θηβαίων κ. Γιώργος Αναστασίου, η Αντιπεριφερειάρχης Τουρισμού, κ. Φανή Παπαθωμά, ο Αντιπεριφερειάρχης Π.Ε. Βοιωτίας, κ. Γιώργος Ντασιώτης καθώς και πλήθος Αντιδημάρχων και Δημοτικών Συμβούλων της περιοχής. Νωρίτερα, στις εγκαταστάσεις του επίσημου διανομέα των λιπαντικών Texaco, Tsellos στη Θήβα είχε λάβει χώρα ο Διοικητικός και Τεχνικός Έλεγχος του Ράλλυ Στερεάς Ελλάδας, με τα πληρώματα να είναι ευδιάθετα και να είναι έτοιμα να δώσουν τον καλύτερό τους εαυτό στις 5 Ειδικές Διαδρομές του αγώνα. Το α

1ος Γύρος - Επιτυχής ...

Συναρπαστική ήταν η εξέλιξη του Ράλλυ Στερεάς Ελλάδας, ενός αγώνα που είχε αρκετές ανακατατάξεις καθ’ όλη τη διάρκειά του. Τελικοί νικητές αναδείχθηκαν οι Σωκράτης Τσολακίδης-Γιώργος Πολυζώης, στην επιστροφή του δύο φορές Πρωταθλητή Ελλάδος στη χωμάτινη επιφάνεια. Ο αγώνας διοργανώθηκε από το Σωματείο “Ελληνική Λέσχη Αυτοκινήτου Δυτικής Αττικής” (ΕΛ.Λ.Α.Δ.Α.) Πολύτιμη βοήθεια στους διοργανωτές παρείχαν ο Δήμος Θηβαίων, ο Δήμος Λειβαδέων και ο Δήμος Αλιάρτου-Θεσπιέων. Χορηγός του Ράλλυ Στερεάς Ελλάδας ήταν ο επίσημος διανομέας των λιπαντικών TEXACO, Tsellos. Με τον καλύτερο τρόπο ξεκίνησαν τις υποχρεώσεις τους στο Πανελλήνιο Πρωτάθλημα Ράλλυ Χώματος οι Τσολακίδης-Πολυζώης,. Το πλήρωμα του Skoda Fabia Rally2 Evo είδε από νωρίς να τίθενται εκτός αγώνα οι κύριοι αντίπαλοί του και στη συνέχεια ελέγχοντας τον συναγωνισμό, κέρδισε τις τρεις τελευταίες Ειδικές Διαδρομές του αγώνα. Νωρίτερα, οι «Παναγιώτης Ρουστέμης»-Χρήστος Μπακλώρης, οι οποίοι βρέθηκαν να προηγούνται έπειτα από τις δύο πρώτες

1η Δεξιοτεχνία Νεμέας ...

Στις 14 Απριλίου θα διεξαχθεί η Δεξιοτεχνία Νεμέας στο χώρο του Οινοποιητικού Συνεταιρισμού Νεμέας. Ο αγώνας θα εκκινήσει στις 09:00. Σύμφωνα με την νέα εγκύκλιο της Γενικής Γραμματείας Αθλητισμού για τις Δεξιοτεχνίες προκειμένου να δηλώσει κάποιος συμμετοχή απαιτούνται τα ακόλουθα: • Άδεια Οδήγησης σε ισχύ (επιπλέον να μην παρακρατείτε από καμία δημόσια αρχή) • Άδεια Κυκλοφορίας ή Αγωνιστική Άδεια Κυκλοφορίας σε ισχύ (δεν δύναται να συμμετάσχουν οχήματα με πινακίδες ΔΟΚ, με Μ ή σε προσωρινή ακινησία) *σε περίπτωση διαφορετικού κατόχου-αγωνιζομένου απαιτείται Υ.Δ. παραχώρησης • Δελτίο Αθλητή τύπου Δ (κόστος ημερήσιου 20€ και ετήσιου 60€) • Ιατρική βεβαίωση σύμφωνα με τον αθλητικό νόμο (επισυνάπτεται αρχείο παρακάτω) Τέλος οι δηλώσεις συμμετοχών θα πραγματοποιούνται αποκλειστικά μέσω ΣΔΔΑ μέχρι και την Παρασκευή 12/4/2024. Η ασφάλεια του αγώνα καθορίζεται από την ΟΜΑΕ στα 20€ και καταβάλλεται με την δήλωση συμμετοχής στο ΣΔΔΑ ενώ η συμμετοχή της λέσχης είναι 50€ και καταβάλλεται • είτε