Μετάβαση στο κύριο περιεχόμενο

Ριτσώνα .....


Ιδανικά ξεκίνησε η χρονιά στο πρωτάθλημα Αναβάσεων με την τέλεση της Ανάβασης Ριτσώνας. Ο κόσμος κατέκλυσε από νωρίς το πρωί την μήκους 3.1 χιλιομέτρων διαδρομή και απόλαυσε πλούσιο θέαμα από τους 105 αγωνιζόμενους που τίμησαν τον αγώνα και έδωσαν τον καλύτερό τους εαυτό. Ο καιρός ήταν σύμμαχος των οδηγών, αλλά και των θεατών, μέχρι τα τέλη του δεύτερου σκέλους, όπου η βροχή που ξέσπασε οδήγησε σε προσωρινή διακοπή, η οποία έγινε οριστική για λόγους ασφαλείας.
Στο αγωνιστικό κομμάτι, τα φαβορί δε δυσκολεύτηκαν να επικρατήσουν. 


Στην Ομάδα Α, ο μόνιμος πρωταθλητής της κατηγορίας τα τελευταία χρόνια, Μιχάλης Ευθυμίου έκανε ποδαρικό με νίκη με το Ford Escort WRC, δείχνοντας πως δύσκολα θα χάσει και τον φετινό τίτλο. Ο Σπύρος Βοργιάς με το Peugeot 106 S16 ακολούθησε, επαναλαμβάνοντας την περσινή του επιτυχία στην ομάδα Α έως 2λίτρα. Το βάθρο στην Α συμπλήρωσε ο Γιώργος Αναδιώτης με Renault Clio Sport, ο οποίος παράλληλα τερμάτισε δεύτερος στην Α έως 2 λίτρα. Ο Αναδιώτης το πάλεψε στο δεύτερο σκέλος, αλλά δεν κατάφερε να κάμψει την αντίσταση του οδηγού από την Τρίπολη. Τρίτος στην δίλιτρη κατηγορία της Α τερμάτισε ο Κώστας Παπαχρήστος με το λευκό Citroen Saxo VTS. 


Στην Ομάδα Ν, ο Παναγιώτης Κύρκος με Mitsubishi Lancer Evo IX ήταν ο κυρίαρχος. Το Σάββατο στις δοκιμές ήταν άτυχος καθώς έφερε ένα τετ-α-κε, ωστόσο την Κυριακή απέδειξε πως θα είναι ο πρωταγωνιστής της κατηγορίας και φέτος. Ο Διαμαντής Τζαμπάζης επέστρεψε μετά από μεγάλο διάστημα στις αναβάσεις, ολοκληρώνοντας δεύτερος στην Ν με το Mitsubishi Lancer Evo X. Μάλιστα, ένα τετ-α-κε που είχε με το «καλημέρα» στην πρώτη στροφή, δεν του επέτρεψε να παλέψει για τη νίκη. Αρκετά πιο πίσω τερμάτισε ο Γιάννης Ποτουρίδης με Subaru Impreza 555. Στα δίλιτρα της Ν, επικράτησε ο Νίκος Ντούρας με Peugeot 206 RC. Συγκλονιστική μάχη είχαμε για τη δεύτερη θέση, με τους Κώστα Καραθανάση (Opel Astra 2000) και Αποστόλη Βλάχο (Peugeot 106 S16) να …«σφάζονται». Ο οδηγός του Opel τερμάτισε τελικά δεύτερος με τη μεταξύ τους διαφορά να είναι μόλις στα 0.03 δευτερόλεπτα!


Ο «αειθαλής» Λεωνίδας Κύρκος ήταν ο ταχύτερος στην Ομάδα Ε. Αλάνθαστος για μια ακόμη φορά, οδήγησε με μαεστρία το Ford Escort WRC, παίρνοντας το χειροκρότημα των χιλιάδων θεατών. Ο Μάριος Ηλιόπουλος, αφού ξεπέρασε  το πρόβλημα με το σπασμένο ημιαξόνιο που είχε στις δοκιμές, δεν κατάφερε να επαναλάβει την επιτυχία που σημείωσε στην τελευταία ανάβαση του 2014, τερματίζοντας δεύτερος. Δεν μπόρεσε να απειλήσει τους πρωτοπόρους ο Γιώργος Κεχαγιάς (Ford Escort WRC), ο οποίος βρέθηκε στην τρίτη θέση της Ε. 


Στην Ε έως 2 λίτρα, ο άνθρωπος του αγώνα, Ρένος Αρβανιτάκης με το Suzuki Swift έκλεψε τις εντυπώσεις, όντας ταχύτερος από οδηγούς με ισχυρότερες κατασκευές. Πίσω του βρέθηκαν οι Γιώργος Πολίτης και Κώστας Ψιλιώτης με Citroen AX Maxi Evo 2 και Ford Escort MKII αντίστοιχα. 
Στην κατηγορία 2 των Ιστορικών, ο περσινός πρωταθλητής Γιώργος Κατσαρός (Ford Escort RS 1600) μπήκε με το …δεξί στη φετινή χρονιά. Βέβαια, δυσκολεύτηκε, καθώς ο Απόστολος Μαρασλής (Ford Escort MKI) είχε άγριες διαθέσεις, όντας ταχύτερος στο πρώτο σκέλος. Τρίτος ολοκλήρωσε ο Γιώργος Καρράς με BMW 2002 ti. 


Στην κατηγορία 3, ο Ευάγγελος Γεωργούλας (Ford Escort RS 2000) δεν είχε αντίπαλο το διήμερο, επικρατώντας με σχετική άνεση. Οι Λευτέρης Μίχος (Opel Kadett GTE) και Δημήτρης Οικονόμου (Volkswagen Golf GTi) συμπλήρωσαν την πρώτη τριάδα.


Στην αγαπημένη κατηγορία των θεατών, τη Formula Saloon Turbo, επικράτησε ο Ποσειδώνας Γορίτσας με Lancer 10ης γενιάς, εκμεταλλευόμενος την εναλλαγή του καιρού σε εκείνο το σημείο. Στη Formula Saloon Turbo 2, προσμέτρησε μόνο το πρώτο σκέλος, καθώς δεν κατάφεραν όλοι οι αγωνιζόμενοι να ανεβούν για δεύτερη φορά, εξαιτίας της διακοπής. Εκεί, ο Θωμάς Παπαπάσχος με το Nissan Silvia τερμάτισε πρώτος. Στα ατμοσφαιρικά της Formula Saloon, ο Σταύρος Σταμέλος με Volkswagen Scirocco ήταν πρώτος, χωρίς όμως η κατηγορία να προσμετράει.
Ύστερα από ενστάσεις που κατατέθηκαν, τα αποτελέσματα παραμένουν προσωρινά. 

Άλλη μια Ανάβαση Ριτσώνας πέρασε στην ιστορία. Η Οργανωτική Επιτροπή έδωσε τον καλύτερό της εαυτό, ώστε να διεξαχθεί ένας επιτυχημένος αγώνας. Μπορεί οι καιρικές συνθήκες να δυσχέραιναν το έργο της, ωστόσο η όμορφη ατμόσφαιρα που επικράτησε στο βουνό διατηρήθηκε μέχρι τέλους! 

Και του χρόνου!

Δημοφιλείς αναρτήσεις από αυτό το ιστολόγιο

13ο Ράλλυ Χανίων ...

Η ΑΛΑ Χανίων μετά από έγκριση της ΟΜΑΕ - ΕΠΑ διοργανώνει το 13ο Ράλλυ Χανίων που θα διεξαχθεί το Σάββατο 20, Super Ειδική στους Αγίους Αποστόλους, ώρα 17:00 και Κυριακή 21 Απριλίου 2024, δύο επαναλαμβανόμενες διαδρομές, η πρώτη στον Κονταρό στις Βρύσες Αποκορώνου, ώρα 10:00 και η δεύτερη στον Στύλο Μαλάξα. Οι παροχές της ΑΛΑ Χανίων προς τα πληρώματα εκτός Χανίων είναι μία διανυκτέρευση στο ξενοδοχείο Porto Kalamaki το Σάββατο 20 Απριλίου 2024. Χορηγοί του αγώνα είναι: Chania Cars & Trucks Κυριακίδης Κατασκευαστική Και συνδιοργανωτές: Περιφερειακή Ενότητα Χανίων Δήμος Χανίων Δήμος Αποκορώνου ΟΙ ΣΥΜΜΕΤΟΧΕΣ ΕΧΟΥΝ ΑΝΟΙΞΕΙ ΣΤΟ ΣΥΣΤΗΜΑ ΣΔΔΑ ΚΑΙ ΘΑ ΠΑΡΑΜΕΙΝΟΥΝ ΑΝΟΙΧΤΕΣ ΕΩΣ ΤΗΝ ΠΑΡΑΣΚΕΥΗ 12 ΑΠΡΙΛΙΟΥ 2024 ΚΑΙ ΩΡΑ 23:59.

ADAC Opel Electric Rally Cup ...

Το ADAC Opel Electric Rally Cup “powered by GSe” βρίσκεται λίγο πριν την έναρξη της 4ης σεζόν. 15 Corsa Rally Electric των 100 kW/136 hp θα λάβουν μέρος στη φετινή έναρξη, στις 3 και 4 Μαΐου στο ADAC Actronics Rally Sulingen (Lower Saxony). Το σύνολο των συμμετεχόντων στο πρώτο και μοναδικό στον κόσμο ηλεκτρικό κύπελλο ράλι με αυτοκίνητα μιας μάρκας, εντυπωσιάζει με την ποικιλομορφία και τον διεθνή χαρακτήρα του. Θα διαγωνιστούν αθλητές οκτώ διαφορετικών εθνικοτήτων. Συνολικά, δέκα νέες ομάδες, συμπεριλαμβανομένων τεσσάρων αμιγώς γυναικείων και αρκετών μικτών πληρωμάτων, φέρνουν έναν αέρα ανανέωσης στη συναρπαστική διοργάνωση. Η Γαλλική FFSA χρησιμοποιεί και πάλι δύο Corsa Rally Electric στο πλαίσιο του προγράμματος ανάπτυξης νέων ταλέντων στην ακαδημία της. Φέτος, τα αυτοκίνητα θα καταλάβουν οι Emma Chalvin/Emy Ailloud-Perraud και Alizée Pottier/Joanna Verdier. Επίσης, στο πλαίσιο της προώθησης νέων ταλέντων, η Βελγική RACB, σε συνεργασία με την Opel Belgium, παραχώρησε ένα αυτοκίνητ

BAJA GREECE 2024 ...

Με τη συμμετοχή κορυφαίων ονομάτων των αγώνων Cross Country Rally θα πραγματοποιηθεί το BAJA GREECE - FIA WORLD BAJA CUP από 22 έως 25 Μαΐου στο Άργος Ορεστικό Καστοριάς. Ένας αγώνας που μέσα από σκληρή δουλειά δέκα και πλέον χρόνων, έχει κερδίσει την αναγνώριση στο εξωτερικό. Τόσο η άρτια διοργάνωση των προηγούμενων ετών, όσο και οι διαδρομές στα μοναδικά βουνά της Καστοριάς και της Φλώρινας, αποτελούν πόλο έλξης για ομάδες από την ελίτ του μηχανοκίνητου αθλητισμού. Ήδη, έχει επιβεβαιώσει τη συμμετοχή του στον αγώνα, ο δύο φορές νικητής του FIA Παγκόσμιου Κυπέλλου, Σαουδάραβας οδηγός Yazeed Al-Rajhi, με μόνο στόχο τη νίκη που θα του δώσει το προβάδισμα για την κατάκτηση του φετινού επάθλου. Έχοντας κάνει ένα εξαιρετικό ξεκίνημα, αφού εξασφάλισε τη νίκη στον πρώτο γύρο του Κυπέλλου στην Σαουδική Αραβία μαζί με τον Γερμανό συνοδηγό του Timo Gottschalk, η συμμετοχή τους στο BAJA GREECE αναμένεται με τεράστιο ενδιαφέρον.                             Από τα Καλάβρυτα στο διεθνές καλεντάρι τ