Μετάβαση στο κύριο περιεχόμενο

Ποδαρικό για Φιλιππίδη-Σαΐνη .....


Με τον καλύτερο τρόπο ξεκίνησε η φετινή χρονιά για τους Φιλιππίδη-Σαΐνη, καθώς έφυγαν νικητές από το 1ο Ράλλυ Σπριντ Start Line. Ο αγώνας που άνοιξε την αυλαία του Κυπέλλου Χώματος είχε το χαρακτήρα προθέρμανσης για το πλήρωμα του Mitsubishi Lancer Evo IX. Πεδίο δράσης ήταν η γνωστή ειδική της Κινέττας, μήκους 18.83 χιλιομέτρων. Ο καιρός ήταν ηλιόλουστος καθ’ όλη τη διάρκεια του αγώνα, ενός αγώνα ο οποίος εκτός από ικανοποιητικό αριθμό ποιοτικών συμμετοχών, συγκέντρωσε και αρκετούς θεατές.


Έχοντας ως στόχο τη γνωριμία και την εξοικείωση με το Lancer 9ης γενιάς της νέας τους ομάδας, οδήγησαν μυαλωμένα από την αρχή, ήταν ταχύτεροι και στα δύο σκέλη, πανηγυρίζοντας έτσι την πρώτη τους νίκη επί ελληνικού εδάφους. Ο Φιλιππίδης δεν έκρυψε την ικανοποίησή του στον τερματισμό: «Όλα κύλησαν ομαλά, το ευχαριστηθήκαμε και πετύχαμε το στόχο μας. Η ειδική γλιστρούσε και στα δύο περάσματα, καθώς είχε βρέξει τις τελευταίες ημέρες. Μακάρι η παρουσία του κόσμου να είναι τόσο έντονη σε κάθε αγώνα, όπως ήταν σήμερα στο τελευταίο χιλιόμετρο της διαδρομής». 
Απόλυτα ευχαριστημένος από τη δουλειά της νεοσύστατης SMsport που προετοίμασε το αυτοκίνητο, o 38χρονος οδηγός συμπλήρωσε: «Είμαστε πολύ χαρούμενοι με την επιτυχία και τη δουλειά της νέας μας ομάδας. Παρά το γεγονός πως η πρώτη επαφή με το αυτοκίνητο έγινε την παραμονή του αγώνα, όλα ήταν άψογα προετοιμασμένα από τον Λευτέρη Σωτήρχο και την ομάδα του». Με το στόχο να παραμένει το πρωτάθλημα, μόνο θετικό μπορεί να θεωρηθεί το κυριακάτικο τεστ για το δίδυμο, καθώς θα λειτουργήσει ως τονωτική ένεση ψυχολογίας, ενόψει της δύσκολης συνέχειας: «Φέτος είμαστε πιο καλά προετοιμασμένοι ενόψει του πρωταθλήματος και ανυπομονούμε για τον πρώτο αγώνα», τόνισε ο Φιλιππίδης. 
Η επόμενη εμφάνιση των Φιλιππίδη-Σαΐνη θα γίνει στις 28 και 29 Μαρτίου, στο χωμάτινο Ολυμπιακό Ράλλυ, που θα διεξαχθεί στον Πύργο και είναι ο εναρκτήριος αγώνας του Πανελληνίου Πρωταθλήματος Ράλλυ.

Δημοφιλείς αναρτήσεις από αυτό το ιστολόγιο

1ος Γύρος - Επιτυχής ...

Συναρπαστική ήταν η εξέλιξη του Ράλλυ Στερεάς Ελλάδας, ενός αγώνα που είχε αρκετές ανακατατάξεις καθ’ όλη τη διάρκειά του. Τελικοί νικητές αναδείχθηκαν οι Σωκράτης Τσολακίδης-Γιώργος Πολυζώης, στην επιστροφή του δύο φορές Πρωταθλητή Ελλάδος στη χωμάτινη επιφάνεια. Ο αγώνας διοργανώθηκε από το Σωματείο “Ελληνική Λέσχη Αυτοκινήτου Δυτικής Αττικής” (ΕΛ.Λ.Α.Δ.Α.) Πολύτιμη βοήθεια στους διοργανωτές παρείχαν ο Δήμος Θηβαίων, ο Δήμος Λειβαδέων και ο Δήμος Αλιάρτου-Θεσπιέων. Χορηγός του Ράλλυ Στερεάς Ελλάδας ήταν ο επίσημος διανομέας των λιπαντικών TEXACO, Tsellos. Με τον καλύτερο τρόπο ξεκίνησαν τις υποχρεώσεις τους στο Πανελλήνιο Πρωτάθλημα Ράλλυ Χώματος οι Τσολακίδης-Πολυζώης,. Το πλήρωμα του Skoda Fabia Rally2 Evo είδε από νωρίς να τίθενται εκτός αγώνα οι κύριοι αντίπαλοί του και στη συνέχεια ελέγχοντας τον συναγωνισμό, κέρδισε τις τρεις τελευταίες Ειδικές Διαδρομές του αγώνα. Νωρίτερα, οι «Παναγιώτης Ρουστέμης»-Χρήστος Μπακλώρης, οι οποίοι βρέθηκαν να προηγούνται έπειτα από τις δύο πρώτες

Αναγέννηση ...

Το Στρατιωτικό Αεροδρόμιο Τρίπολης θα υποδεχτεί το Σαββατοκύριακο 20 και 21 Απριλίου, 45 οδηγούς, οι οποίοι θα λάβουν μέρος στον πρώτο αγώνα του Πανελληνίου Πρωταθλήματος Ταχύτητας στις κατηγορίες Ν&Α, Ε, Formula Saloon και Ιστορικών! Διοργανωτές είναι τα Σωματεία “Αγωνιστικός Σύλλογος Ιδιοκτητών Σπορ αυτοκινήτων” (ΑΣΙΣΑ) και “Ελληνική Λέσχη Αυτοκινήτου Δυτικής Αττικής” (ΕΛ.Λ.Α.Δ.Α.). Η κατηγορία Ν&Α συγκέντρωσε 11 οδηγούς, οι οποίοι θα αγωνιστούν με στόχο τη νίκη στην πρεμιέρα του θεσμού. Με τετρακίνητο Lancer της Ομάδας Ν θα αγωνιστεί ο 26χρονος Ταξιάρχης Ασημακόπουλος, ευελπιστώντας η τύχη να είναι με το μέρος του στην Τρίπολη, σε αντίθεση με την πρόσφατη Ανάβαση Ριτσώνας. Γνωστός από τη συμμετοχή του σε αγώνες ταχύτητας παλαιότερα, ο Σάκης Ηλιάδης επιστρέφει στην πίστα με ένα Mitsubishi Lancer Evo IX και θα διεκδικήσει τη νίκη, ενώ για πρώτη φορά θα εκκινήσει σε αγώνα ταχύτητας ο 27χρονος τοπικός, Δημήτρης Μουργελάς με ένα Mitsubishi Lancer Evo VIII. Από τη Ρόδο θα ταξιδέψ

Νέος Κ.Ο.Κ. ...

Προ των πυλών βρίσκεται ο αναμορφωμένος Κώδικας Οδικής Κυκλοφορίας με τις ποινές να αφορούν στον οδηγό και όχι στο όχημα. «Ο αναμορφωμένος ΚΟΚ θα έχει νέα πολιτική ποινών, επικεντρωμένη στην οδική ασφάλεια. Δεν μας ενδιαφέρει να τιμωρήσουμε, πρωτίστως, τους παραβάτες, μας ενδιαφέρει να είναι εφαρμόσιμες οι ποινές, να είναι δίκαιες και να αντιστοιχούν στη σοβαρότητα και στην επικινδυνότητα κάθε παράβασης» , τόνισε η υφυπουργός Υποδομών και Μεταφορών, αρμόδια για τις μεταφορές, Χριστίνα Αλεξοπούλου. Για πρώτη φορά, σύμφωνα με τον νέο ΚΟΚ, που αναμένεται να τεθεί σε διαβούλευση το επόμενο διάστημα, κατηγοριοποιούνται οι ποινές και αυστηροποιούνται, ανάλογα με τη σοβαρότητα της παράβασης (πχ. κινητό τηλέφωνο, κράνος, ζώνη κ.α.).   «Ο νέος ΚΟΚ, που θα ανταποκρίνεται στις νέες συνθήκες, βρίσκεται σε τελικό στάδιο επεξεργασίας και πρόκειται συντόμως να τεθεί σε δημόσια διαβούλευση, πριν πάρει τον δρόμο για τη Βουλή» ανέφερε και υποστήριξε ότι ο αναμορφωμένος ΚΟΚ θα έχει νέα πολιτική ποινών,