Μετάβαση στο κύριο περιεχόμενο

Με επιτυχία .....


Οι καλές καιρικές συνθήκες, ο έντονος συναγωνισμός όλων των πληρωμάτων που μετείχαν, η πολύ καλή ειδική διαδρομή, ο ιδανικός χώρος για τη φιλοξενία του Σέρβις, του Κέντρου του αγώνα και της απονομής, συνετέλεσαν ώστε το 1ο Ράλλυ Σπριντ START LINE να στεφθεί από επιτυχία και να αποτελέσει την καλύτερη αρχή για το αγωνιστικό πρόγραμμα 2015 του Σωματείου.
Νικητές του αγώνα και 1οι στην Ν4 αναδείχθηκαν οι Γιώργος Φιλιππίδης-Δημήτρης Σαΐνης με Mitsubishi Lancer Evo IX, αφού κέρδισαν και τα δύο περάσματα της ειδικής διαδρομής. Στη δεύτερη θέση και 1οι στην Α8 τερμάτισαν οι Γιάννης Μπαντούνας-Ηλίας Παναγιωτούνης με Mitsubishi Evo VI, ενώ στην τρίτη θέση και 2οι στην Α8 βρέθηκαν οι Παναγιώτης Ζήσης-Αλέξανδρος Τσιάπας επίσης με Mitsubishi Evo VI.  Τρίτη στην Α8 και έβδομοι στη γενική κατάταξη τερμάτισαν οι Χρήστος Παλαιολόγος-Δημήτρης Σέλλης με Mitsubish Evo VIII.
Στη δεύτερη θέση της Ν4 μετά τους Γιώργο Φιλιππίδη-Δημήτρη Σαΐνη, τερμάτισαν οι επανεμφανιζόμενοι μετά από αρκετό καιρό Μάνος και Κώστας Στεφανής με Mitsubishi Evo XI και τρίτους τους Βασίλη και Γιάννη Βελάνη επίσης με Mitsubishi Evo XI.
H A6 βρήκε νικητές τους Σάββα Λευκαδίτη-Θανάση Τσιούκα με Peugeot 206 XS που ήταν και νικητές της F2. Δεύτεροι στην A6 και τρίτοι στην F2, τερμάτισαν οι Γιάννης Γιώτης-Γιώργος Βότσης με Hyundai Accent, ενώ τρίτοι στην Α6 ήταν οι Αντώνης Κωτσόπουλος-Νίκος Μπάμπαλης με Citroen Saxo VTS.
Στην Α5 νικητές ήταν οι “ARMA”-“ARMAKI” με Nissan Micra K11, με δεύτερους τους ‘Αγγελο Κουτσούκο-Στέλιο Αράπη με Toyota Starlet EP 91 και τρίτους τους Δημήτρη Μαυρουδή-Κίμωνα Κυριλλίδη με Nissan Micra K11 Kit Car.
Την ΕΕ/11 κέρδισαν οι Γιάννης Μποζιονέλος-Βαγγέλης Παναρίτης με Ford Escort MK2, ενώ συγχρόνως ήταν και δεύτεροι στην F2. Δεύτεροι στην ΕΕ/11 τερμάτισαν οι Σπύρος Δεδεγκίκας-Κωνσταντίνα Γκουμάκη με Ford Escort και τρίτοι οι Θόδωρος Βουτσάς-Πέτρος Μπούσουλας με VW Golf II.
Τα ιστορικά στον δικό τους αγώνα είχαν νικητές τους Άγγελο Ζήβα-“Louki Look”  με Toyota Corolla 1.6 που ήταν και νικητές της Κατηγορίας 4 και της κλάσης πάνω από 1300 έως 2000.  Δεύτεροι στη γενική κατάταξη, δεύτεροι στην κλάση πάνω από 1300 έως 2000 ήταν οι Αντώνης Γιοβάς-Κώστας Γρηγοριάδης με Audi 80 GT που ήταν και νικητές της ενοποιημένης Κατηγορίας 1+2, με δεύτερους τους Παντελή Αντωνόπουλο-Μάϊρα Καλλίτση με Porshe 911T που ήταν και δεύτεροι στην κλάση πάνω από 2000cc.  Τρίτοι στη γενική κατάταξη ήταν  οι Λευτέρης Μανδρούκας-Νίκος Τσάδαρης με Porsche 911 RSR που ήταν και νικητές της Κατηγορίας 3 και της κλάσης πάνω από 2000.
Δεύτεροι στην κατηγορία 3 και πρώτοι στην κλάση έως 1300 ήταν οι Γιώργος Κασιδόπουλος-Τόλης Πάλλας με Toyota Starlet KP 60 και με τους Αριστείδη Ματιάτο-Αντώνη Λεμπέση με Autobianchi A112 Abarth να τερματίζουν τέταρτοι στην κατηγορία 3 και δεύτεροι στην ίδια κλάση. Τρίτοι στην κατηγορία 3 ήταν οι Παναγιώτης Παραδείσης-Κώστας Ποιμενίδης με Ford Escort MK2 που ήταν και τρίτοι στην κλάση πάνω από 1300 έως 2000.
H START LINE θέλει να ευχαριστήσει όλους όσοι συμμετείχαν στον αγώνα και να τους ευχηθεί καλή συνέχεια στην αγωνιστική τους χρονιά.
Θέλει επίσης να ευχαριστήσει τον Δήμο Λουτρακίου-Αγίων Θεοδώρων-Περαχώρας και ιδιαίτερα τον Δήμαρχο κ. Γιώργο Γκιώνη για τη βοήθεια στη διοργάνωση.
Ευχαριστεί τον Δήμο Μεγαρέων, καθώς επίσης και όλες τις υπηρεσίες που βοήθησαν να γίνει αυτός ο αγώνας. Τέλος για μία ακόμα φορά θέλει να ευχαριστήσει όλους τους χορηγούς και υποστηρικτές που βρίσκονται πάντα δίπλα στις διοργανώσεις του Σωματείου μας.
Χορηγοί και υποστηρικτές του αγώνα οι FORD-Car Center- Αφοι Καρανικόλα & Σια,  Γ.ΠΑΡΑΔΕΙΣΗΣ και ΣΙΑ και τα ελαστικά DMACK, SERKOVA, ΠΑΠΑΔΟΠΟΥΛΟΣ εξατμίσεις, TERRA’s Sport, BILSTEIN, ΑΦΟΙ ΜΑΚΡΗ και “Mr KTEO”.

Δημοφιλείς αναρτήσεις από αυτό το ιστολόγιο

13ο Ράλλυ Χανίων ...

Η ΑΛΑ Χανίων μετά από έγκριση της ΟΜΑΕ - ΕΠΑ διοργανώνει το 13ο Ράλλυ Χανίων που θα διεξαχθεί το Σάββατο 20, Super Ειδική στους Αγίους Αποστόλους, ώρα 17:00 και Κυριακή 21 Απριλίου 2024, δύο επαναλαμβανόμενες διαδρομές, η πρώτη στον Κονταρό στις Βρύσες Αποκορώνου, ώρα 10:00 και η δεύτερη στον Στύλο Μαλάξα. Οι παροχές της ΑΛΑ Χανίων προς τα πληρώματα εκτός Χανίων είναι μία διανυκτέρευση στο ξενοδοχείο Porto Kalamaki το Σάββατο 20 Απριλίου 2024. Χορηγοί του αγώνα είναι: Chania Cars & Trucks Κυριακίδης Κατασκευαστική Και συνδιοργανωτές: Περιφερειακή Ενότητα Χανίων Δήμος Χανίων Δήμος Αποκορώνου ΟΙ ΣΥΜΜΕΤΟΧΕΣ ΕΧΟΥΝ ΑΝΟΙΞΕΙ ΣΤΟ ΣΥΣΤΗΜΑ ΣΔΔΑ ΚΑΙ ΘΑ ΠΑΡΑΜΕΙΝΟΥΝ ΑΝΟΙΧΤΕΣ ΕΩΣ ΤΗΝ ΠΑΡΑΣΚΕΥΗ 12 ΑΠΡΙΛΙΟΥ 2024 ΚΑΙ ΩΡΑ 23:59.

Στην πρίζα ...

Οι οδηγοί ηλεκτρικών αυτοκινήτων θα είναι ευκολότερο να φορτίζουν τα οχήματά τους στο σπίτι και στην εργασία τους τα επόμενα χρόνια, μετά την αναθεώρηση της οδηγίας για την ενεργειακή απόδοση των κτιρίων (EPBD) από την Ευρωπαϊκή Επιτροπή. Η οδηγία στοχεύει να βάλει την Ευρώπη στο δρόμο της πλήρους απανθρακοποίησης έως το 2050. Προσδιορίστηκαν χαρακτηριστικά που πρέπει να διαθέτουν όλες οι νέες κατασκευές, αλλά και αυτές που υπόκεινται σε ανακαινίσεις. Έτσι όλα τα νέα κτίρια, καθώς και τα υπάρχοντα που υπόκεινται σε ριζική ανακαίνιση, πρέπει τώρα να εγκαταστήσουν προ-καλωδίωση για τα σημεία φόρτισης ηλεκτρικών αυτοκινήτων. Τι προβλέπει η νέα οδηγία Αυτό καλύπτει όλα τα απαραίτητα βήματα για να καταστεί δυνατή η εγκατάσταση σημείων φόρτισης. Επιπλέον, όλα τα νέα και ανακαινισμένα κτίρια με περισσότερες από πέντε θέσεις στάθμευσης αυτοκινήτων πρέπει να έχουν τουλάχιστον ένα σημείο φόρτισης για κάθε πέντε θέσεις και προκαλωδίωση για τους τουλάχιστον μισούς χώρους. Τα γραφεία που διαθέτουν

Opel Grandland SUV ...

Κομψό και δυναμικό, ευρύχωρο, ευέλικτο και αμιγώς ηλεκτρικό. Αυτό είναι το νέο Grandland, που παρουσίασε σήμερα η Opel! Στο νέο μοντέλο διακρίνουμε πολλά από τα σχεδιαστικά χαρακτηριστικά που πρωτοείδαμε στο πρωτότυπο Opel Experimental, για πρώτη φορά σε μοντέλο παραγωγής. Αυτά τα χαρακτηριστικά περιλαμβάνουν το 3D Vizor με το φωτιζόμενο λογότυπο του ‘Κεραυνού’, που τοποθετείται περήφανα στο κέντρο της μάσκας, καθώς και τα μόνιμα φωτιζόμενα γράμματα "OPEL" στο πίσω μέρος. Άλλα ενδιαφέροντα χαρακτηριστικά αποτελούν το σύστημα φωτισμού Intelli-Lux Pixel HD με περισσότερα από 50.000 αυτόνομα στοιχεία, η νέα πλατφόρμα STLA Medium για τα αμιγώς ηλεκτρικά οχήματα και η νέα, επίπεδη εγκατάσταση της μπαταρίας, που επιτρέπει την τοποθέτηση μιας μπαταρίας χωρητικότητας 98 kWh, η οποία χαρίζει στο Grandland Electric έως και περίπου 700 km ηλεκτρικής αυτονομίας (WLTP1). “Το λανσάρισμα του νέου Grandland αποτελεί ορόσημο για την Opel. Πλέον, κάθε μοντέλο της Opel, χωρίς εξαίρεση, είναι δι