Μετάβαση στο κύριο περιεχόμενο

Ριτσώνα με 97 προσωρινές συμμετοχές .....


ΧΡΙΣΤΟΔΟΥΛΟΥ ΕΥΘΥΜΙΟΣ PEUGEOT RALLYΕ/N1
ΤΑΣΙΟΠΟΥΛΟΣ ΠΑΡΙΣ PEUGEOT 106 RALLYΕ /N2
ΑΝΑΣΤΑΣΟΠΟΥΛΟΣ ΜΙΧΑΛΗΣ PEUGEOT 106/N2
ΧΑΤΖΗΑΓΓΕΛΑΚΗΣ ΑΓΓΕΛΟΣ PEUGEOT 106/EN2
ΝΤΕΚΑΣ ΚΩΝΣΤΑΝΤΙΝΟΣ CITROEN SAXO VTS/Ν2
ΑΝΑΣΤΑΣΙΟΥ ΠΑΝΑΓΙΩΤΗΣ PEUGEOT 106/N2
ΠΕΝΕΣΗΣ ΚΩΝ/ΟΣ PEUGEOT 106 RALLYE/N2
ΔΕΚΗΣ ΝΙΚΟΛΑΟΣ PEUGEOT 106/N2
ΓΙΑΝΝΟΥΛΗΣ ΔΙΟΝΥΣΙΟΣ PEUGEOT 106/N2
ΒΛΑΧΟΣ ΑΠΟΣΤΟΛΗΣ PEUGEOT 106/N2
ΒΛΑΧΟΣ ΧΡΗΣΤΟΣ PEUGEOT 106 /N2
ΠΑΠΑΧΡΙΣΤΟΠΟΥΛΟΣ ΒΑΣΙΛΗΣ PEUGEOT 106 RALLYE/ΕΝ2
ΠΟΛΑΤΣΙΔΗΣ  ΔΗΜΗΤΡΗΣ PEUGEOT 106/ΕΝ2
ΝΤΟΥΣΙΑΣ ΑΝΔΡΕΑΣ RENAULT CLIO/N3
ΚΑΡΑΘΑΝΑΣΗΣ ΚΩΝ/ΝΟΣ OPEL ASTRA 2000/EN3
ΝΤΟΥΡΑΣ ΝΙΚΟΛΑΟΣ PEUGEOT  206 RC/N3
ΤΖΑΜΠΑΖΗΣ ΔΙΑΜΑΝΤΗΣ MITSUBISHI  EVO X/N4
ΚΑΚΟΣ ΚΩΝ/ΝΟΣ MITSUBISHI EVO VIII/N4
ΓΟΡΙΤΣΑΣ ΠΟΣΕΙΔΩΝΑΣ MITSUBISHI EVO X /N4
ΒΙΔΟΥΡΗΣ ΑΠΟΣΤΟΛΗΣ MITSUBISHI EVO ΙΧ/Ν4
ΠΟΤΟΥΡΙΔΗΣ ΙΩΑΝΝΗΣ SUBARU IMPREZA 555/EN4
ΒΟΥΤΣΊΝΟΣ ΑΝΔΡΕΑΣ FIAT CINQUECENTO/A/0
ΕΞΑΡΧΟΣ ΔΗΜΗΤΡΗΣ PEUGEOT 106 KIT CAR/EA5
ΚΟΥΡΤΙΔΟΥ ΒΑΣΩ TOYOTA YARIS/EA5
ΨΥΛΛΑΚΗΣ ΓΙΑΝΝΗΣ PEUGEOT 106 RALLYE/EA5
ΣΠΗΛΙΟΤΟΠΟΥΛΟΣ ΠΑΝΑΓΙΩΤΗΣ PEUGEOT 106 RALLYE/EA5
ΜΟΥΣΤΑΚΑΣ ΑΡΓΥΡΗΣ CHEVROLET AVΕO/A5
ΑΤΖΕΜΗΣ ΧΡΗΣΤΟΣ PEUGEOT 106 RALLYE /A5
ΜΠΑΤΖΑΝΟΣ ΒΑΣΙΛΕΙΟΣ PEUGEOT 106 RALLYE/A5
ΧΡΕΠΑΣ ΝΙΚΟΛΑΟΣ PEUGEOT 106 RALLYE KITCAR/A5
ΔΡΑΚΟΠΟΥΛΟΣ ΓΙΑΝΝΗΣ PEUGEOT 106 RALLYΕ/Α6
"ΚΑΝΕΛΛΟΣ" PEUGEOT 106 RALLYΕ/A6
ΣΑΡΡΗΣ ΒΙΚΤΩΡ CITROEN SAXO VTS/A6
ΚΟΤΟΥΜΠΑΣ ΑΧΙΛΛΕΑΣ HYUNDAI ACCENT/ΕΑ6
ΞΕΝΟΚΩΣΤΑΣ ΓΙΩΡΓΟΣ PEUGEOT 106  KITCAR/ΕΑ6
ΒΟΡΓΙΑΣ ΣΠΥΡΟΣ PEUGEOT 106 RALLYΕ/ΕΑ6
ΠΑΠΑΧΡΗΣΤΟΣ ΚΩΣΤΑΣ CITROEN SAXO VTS/A6
ΑΝΑΔΙΩΤΗΣ ΓΙΩΡΓΟΣ RENAULT CLIO SPORT  A/7
ΚΑΤΣΑΡΕΛΙΑΣ ΕΜΜΑΝΟΥΗΛ VW GOLF GTI ΕΑ7
ΦΩΤΕΙΝΕΛΗΣ ΓΙΑΝΝΗΣ HONDA CIVIC TYPE R A/7
ΓΙΑΝΝΟΠΟΥΛΟΣ ΗΛΙΑΣ RENAULT CLIO 3RS A/7
ΠΙΤΣΑΚΗΣ ΜΑΝΩΛΗΣ HUYNDAI WRC Α/8
ΗΛΙΟΠΟΥΛΟΣ ΜΑΡΙΟΣ PEUGEOT 206 WRC A/8
ΚΑΛΑΙΤΖΙΑΝ ΙΩΑΝΝΗΣ FORD ESCORT RS COSWORTH A/8
ΤΣΟΥΛΟΣ ΑΡΓΥΡΗΣ MITSUBISHI EVO VIII A/8
ΝΤΟΦΗΣ ΑΝΤΡΕΑΣ MITSUBISHI EVO VIII A/8
ΛΙΩΡΗΣ ΠΑΝΑΓΙΩΤΗΣ FORD ESCORT WRC EA/8
ΕΥΘΥΜΙΟΥ ΜΙΧΑΛΗΣ FORD ESCORT WRC EA/8
ΠΑΡΑΣΚΕΥΑΣ ΜΙΧΑΛΗΣ SUZUKI SWIFT EE/9
ΑΡΒΑΝΙΤΑΚΗΣ ΡΕΝΟΣ SUZUKI SWIFT EE/9
ΝΤΕΚΑΣ ΓΙΩΡΓΟΣ PEUGEOT 205 GTI ΕΕ/10
ΣΥΛΛΙΓΑΡΔΑΚΗΣ ΒΑΓΓΕΛΗΣ  CITROEN AX GTI ΕΕ/10
ΒΑΣΙΛΕΙΑΔΗΣ ΠΑΝΤΕΛΗΣ CITROEN AX  ΕΕ/10
ΧΑΣΑΠΗΣ ΤΡΥΦΩΝΑΣ CITROEN AX ΜΑΧΙ ΕΕ/10
ΛΟΥΚΑΣ ΔΗΜΗΤΡΙΟΣ CITROEN AX ΕΕ/10
ΠΟΛΙΤΗΣ ΓΙΩΡΓΟΣ CITROEN AX MAXI EVO 2 EE/10
ΚΟΥΡΝΙΑΤΗΣ ΘΑΝΑΣΗΣ FORD ESCORT MKII EE/11
ΨΙΛΙΩΤΗΣ ΚΩΝ/ΝΟΣ FORD ESCORT EE/11
ΝΤΟΦΗΣ ΚΩΝ/ΟΣ FORD ESCORT EE/11
ΡΗΓΟΠΟΥΛΟΣ ΔΙΟΝΥΣΙΟΣ OPEL KADETT EE/11
ΣΚΟΡΔΗΣ ΔΗΜΗΤΡΙΟΣ OPEL ASCONA B EE/11
ΡΟΥΣΤΕΜΗΣ ΑΛΕΞΑΝΔΡΟΣ FORD SIERRA RS 500 EE/12
ΕΥΘΥΜΙΟΥ ΠΑΝΑΓΙΩΤΗΣ BMW M3 DTM  EE/12
ΚΥΡΚΟΣ ΛΕΩΝΙΔΑΣ FORD ESCORT COSWORTH EE/12
ΚΕΧΑΓΙΑΣ ΑΝΔΡΕΑΣ FORD SIERRA RS 500 EE/12
ΚΕΧΑΓΙΑΣ ΓΙΩΡΓΟΣ FORD ESCORT COSWORTH EE/12
ΤΡΟΒΑΣ ΔΙΟΝΥΣΙΟΣ BMW M3 EE/12
ΚΩΝΣΤΑΝΤΑΚΟΠΟΥΛΟΣ ΓΙΩΡΓΟΣ  MITSUBISHI EVO VIII FS/T
"ADKANELL" VW GOLF V GTI 4WD FS/T
ΛΑΖΑΡΙΔΗΣ ΚΩΝ/ΝΟΣ  MITSUBISHI Lancer EVO VIII FS/T
ΑΤΖΕΜΗΣ ΒΑΣΙΛΗΣ PEUGEOT 106 INTEGRALE FS/T
ΔΗΜΗΤΡΙΟΥ ΔΗΜΗΤΡΙΟΣ OPEL ASCONA B FS/T
ΣΤΡΟΥΣΟΠΟΥΛΟΣ ΟΜΗΡΟΣ RENAULT 5 GT FS
ΚΥΠΡΑΙΟΣ ΓΕΡΑΣΙΜΟΣ FORD FOCUS RS FS/T2
ΠΕΡΑΤΙΝΟΣ ΝΙΚΟΣ  FORD ESCORT RS COSWORTH FS/T
ΖΥΓΟΓΙΑΝΝΗΣ ΚΩΝΣΤΑΝΤΙΝΟΣ AUDI A3 FS/T2
ΣΤΑΜΕΛΟΣ ΣΤΑΥΡΟΣ VW SCIROCCO FS/A
ΤΣΟΥΚΑΛΑΣ ΔΙΟΝΥΣΙΟΣ TOYOTA COROLLA FS/A
ΠΑΠΑΠΑΣΧΟΣ ΘΩΜΑΣ NISSAN SILVIA FS/T
ΔΡΑΚΑΣ ΓΡΗΓΟΡΗΣ TOYOTA STARLET FS
ΠΟΣΟΤΙΔΗΣ ΑΛΕΞΑΝΔΡΟΣ BMW M3 FS/A
ΚΑΜΠΑΣ ΕΜΜΑΝΟΥΗΛ TOYOTA MR2 FS/A
ΚΟΦΙΝΑΣ ΚΩΝ/ΝΟΣ  ALFA ROMEO GT VELOCE D2
ΟΙΚΟΝΟΜΟΥ ΔΗΜΗΤΡΗΣ VW GOLF GTI D2
ΜΙΧΟΣ ΕΛΕΥΘΕΡΙΟΣ OPEL KADETT GTE 3/D3
ΤΣΑΠΕΠΑΣ ΚΩΝ/ΝΟΣ BMW 2002 ti 2/C3
ΑΝΤΩΝΟΠΟΥΛΟΣ ΠΑΝΤΕΛΗΣ PORSCHE 911T 2/C4
ΓΕΩΡΓΟΥΛΑΣ ΕΥΑΓΓΕΛΟΣ FORD ESCORT RS 2000 3/D3
ΚΑΤΣΑΡΟΣ ΓΙΩΡΓΟΣ FORD ESCORT 2/C3
ΜΑΡΑΣΛΗΣ ΑΠΟΣΤΟΛΟΣ FORD ESCORT ΜΚ Ι 2/C3
ΠΑΠΑΖΟΓΛΟΥ ΛΥΜΠΕΡΗΣ ALFA ROMEO ALFASUD TI 3/D2
ΓΙΑΝΝΙΚΟΣ ΧΡΗΣΤΟΣ FORD ESCORT D3
ΚΑΠΟΥΡΕΛΑΚΟΣ ΚΩΝ/ΝΟΣ BMW E 21 Gr 5
ΚΥΡΙΑΚΟΣ ΙΩΑΝΝΗΣ BMW 2002 ti Gr 5
ΑΝΑΣΤΑΣΙΑΔΗΣ  ΧΡΗΣΤΟΣ CITROEN VISA
ΣΤΑΥΡΙΝΟΣ  ΜΙΧΑΛΗΣ  FORD ESCORT RS 2000 2/C3
ΚΑΡΡΑΣ ΓΕΩΡΓΙΟΣ BMW 2002 ti 2/C3

Δημοφιλείς αναρτήσεις από αυτό το ιστολόγιο

1ος Γύρος - Επιτυχής ...

Συναρπαστική ήταν η εξέλιξη του Ράλλυ Στερεάς Ελλάδας, ενός αγώνα που είχε αρκετές ανακατατάξεις καθ’ όλη τη διάρκειά του. Τελικοί νικητές αναδείχθηκαν οι Σωκράτης Τσολακίδης-Γιώργος Πολυζώης, στην επιστροφή του δύο φορές Πρωταθλητή Ελλάδος στη χωμάτινη επιφάνεια. Ο αγώνας διοργανώθηκε από το Σωματείο “Ελληνική Λέσχη Αυτοκινήτου Δυτικής Αττικής” (ΕΛ.Λ.Α.Δ.Α.) Πολύτιμη βοήθεια στους διοργανωτές παρείχαν ο Δήμος Θηβαίων, ο Δήμος Λειβαδέων και ο Δήμος Αλιάρτου-Θεσπιέων. Χορηγός του Ράλλυ Στερεάς Ελλάδας ήταν ο επίσημος διανομέας των λιπαντικών TEXACO, Tsellos. Με τον καλύτερο τρόπο ξεκίνησαν τις υποχρεώσεις τους στο Πανελλήνιο Πρωτάθλημα Ράλλυ Χώματος οι Τσολακίδης-Πολυζώης,. Το πλήρωμα του Skoda Fabia Rally2 Evo είδε από νωρίς να τίθενται εκτός αγώνα οι κύριοι αντίπαλοί του και στη συνέχεια ελέγχοντας τον συναγωνισμό, κέρδισε τις τρεις τελευταίες Ειδικές Διαδρομές του αγώνα. Νωρίτερα, οι «Παναγιώτης Ρουστέμης»-Χρήστος Μπακλώρης, οι οποίοι βρέθηκαν να προηγούνται έπειτα από τις δύο πρώτες

Αναγέννηση ...

Το Στρατιωτικό Αεροδρόμιο Τρίπολης θα υποδεχτεί το Σαββατοκύριακο 20 και 21 Απριλίου, 45 οδηγούς, οι οποίοι θα λάβουν μέρος στον πρώτο αγώνα του Πανελληνίου Πρωταθλήματος Ταχύτητας στις κατηγορίες Ν&Α, Ε, Formula Saloon και Ιστορικών! Διοργανωτές είναι τα Σωματεία “Αγωνιστικός Σύλλογος Ιδιοκτητών Σπορ αυτοκινήτων” (ΑΣΙΣΑ) και “Ελληνική Λέσχη Αυτοκινήτου Δυτικής Αττικής” (ΕΛ.Λ.Α.Δ.Α.). Η κατηγορία Ν&Α συγκέντρωσε 11 οδηγούς, οι οποίοι θα αγωνιστούν με στόχο τη νίκη στην πρεμιέρα του θεσμού. Με τετρακίνητο Lancer της Ομάδας Ν θα αγωνιστεί ο 26χρονος Ταξιάρχης Ασημακόπουλος, ευελπιστώντας η τύχη να είναι με το μέρος του στην Τρίπολη, σε αντίθεση με την πρόσφατη Ανάβαση Ριτσώνας. Γνωστός από τη συμμετοχή του σε αγώνες ταχύτητας παλαιότερα, ο Σάκης Ηλιάδης επιστρέφει στην πίστα με ένα Mitsubishi Lancer Evo IX και θα διεκδικήσει τη νίκη, ενώ για πρώτη φορά θα εκκινήσει σε αγώνα ταχύτητας ο 27χρονος τοπικός, Δημήτρης Μουργελάς με ένα Mitsubishi Lancer Evo VIII. Από τη Ρόδο θα ταξιδέψ

Νέος Κ.Ο.Κ. ...

Προ των πυλών βρίσκεται ο αναμορφωμένος Κώδικας Οδικής Κυκλοφορίας με τις ποινές να αφορούν στον οδηγό και όχι στο όχημα. «Ο αναμορφωμένος ΚΟΚ θα έχει νέα πολιτική ποινών, επικεντρωμένη στην οδική ασφάλεια. Δεν μας ενδιαφέρει να τιμωρήσουμε, πρωτίστως, τους παραβάτες, μας ενδιαφέρει να είναι εφαρμόσιμες οι ποινές, να είναι δίκαιες και να αντιστοιχούν στη σοβαρότητα και στην επικινδυνότητα κάθε παράβασης» , τόνισε η υφυπουργός Υποδομών και Μεταφορών, αρμόδια για τις μεταφορές, Χριστίνα Αλεξοπούλου. Για πρώτη φορά, σύμφωνα με τον νέο ΚΟΚ, που αναμένεται να τεθεί σε διαβούλευση το επόμενο διάστημα, κατηγοριοποιούνται οι ποινές και αυστηροποιούνται, ανάλογα με τη σοβαρότητα της παράβασης (πχ. κινητό τηλέφωνο, κράνος, ζώνη κ.α.).   «Ο νέος ΚΟΚ, που θα ανταποκρίνεται στις νέες συνθήκες, βρίσκεται σε τελικό στάδιο επεξεργασίας και πρόκειται συντόμως να τεθεί σε δημόσια διαβούλευση, πριν πάρει τον δρόμο για τη Βουλή» ανέφερε και υποστήριξε ότι ο αναμορφωμένος ΚΟΚ θα έχει νέα πολιτική ποινών,