Μετάβαση στο κύριο περιεχόμενο

1o Σεμινάριο Συνοδήγησης Αγώνων Αυτοκινήτου Α.Σ.Σ.Ο.Α.Α. .....


Πραγματοποιήθηκε με εξαιρετικά μεγάλη επιτυχία το 1ο Σεμινάριο Συνοδήγησης Αγώνων Αυτοκινήτου από το Σωματείο Α.Σ.Σ.Ο.Α.Α.
Στην κατάμεστη φιλόξενη αίθουσα συνεδριάσεων της ΟΜΑΕ, για τέσσερις σχεδόν ώρες σαράντα συνοδηγοί ,οι περισσότεροι νέοι μυήθηκαν στα μυστικά της συνοδήγησης από  συνοδηγούς του Σωματείου μας.
Τους παρευρισκόμενους καλωσόρισε ο Πρόεδρος της ΟΜΑΕ Δημήτρης Μιχελακάκης.
Το σεμινάριο άρχισε με ομιλία του προέδρου του Α.Σ.Σ.Ο.Α.Α. Γ. Μεσημέρη και στην συνέχεια πήραν το λόγο μοιράζοντας , την τεράστια γνώση και την απέραντη  εμπειρία τους οι Νίκος Μουζάκης, Τόλης Πάλλας, Λεωνίδας Μαχαίρας, Νίκος Παπασταθόπουλος  και Γιάννης Ραβάνης. 
Από την μεριά του οδηγού παρατηρήσεις έκανε ο Άγγελος Ζήβας.
Το θετικότερο σημείο της εκδήλωσης ήταν η παρουσία πολλών νέων παιδιών που καλωσορίσαμε στον χώρο του αγωνιστικού αυτοκινήτου. Όλοι οι παρευρισκόμενοι  με μεγάλο ενδιαφέρον παρακολουθούσαν ,αποκτώντας πολύτιμες γνώσεις που θα χρησιμοποιήσουν όταν βρεθούν στο δεξί κάθισμα ενός αγωνιστικού αυτοκινήτου.
Στο τέλος της εκδήλωσης σε μια πολύ ζεστή ατμόσφαιρα μοιράστηκαν δώρα στους νέους συνοδηγούς.
Ο Α.Σ.Σ.Ο.Α.Α. ,ο συντονιστής του σεμιναρίου Γ. Ραβάνης και ο οργανωτής Ν. Πλέσσας θέλουμε να ευχαριστήσουμε ιδιαίτερα τους εισηγητές του σεμιναρίου για το χρόνο και την προσπάθεια τους ώστε να πραγματοποιηθεί το σεμινάριο, τον Δημήτρη Αποστόλου, τον Κώστα Βασιλογιάννη ,την αγωνιστική ομάδα RSD για την προσφορά του catering και την βοήθεια στην οργάνωση της εκδήλωσης, την εταιρεία αγωνιστικού εξοπλισμού "ekinisi"  για την προσφορά των δώρων που μοιράστηκαν στους νέους συνοδηγούς και την ΟΜΑΕ για την παραχώρηση της αίθουσας.
Θέλουμε επίσης να ζητήσουμε συγνώμη από όσους λόγω της  μικρής (όπως αποδείχθηκε) χωρητικότητας της αίθουσας δεν μπορέσαμε να δεχτούμε την συμμετοχή τους. 
Δεσμευόμαστε όμως σαν σωματείο  ότι το 2ο Σεμινάριο Συνοδήγησης Αγώνων Αυτοκινήτου να γίνει σε μεγαλύτερη αίθουσα και ακόμα καλύτερο από το πρώτο ...

Δημοφιλείς αναρτήσεις από αυτό το ιστολόγιο

13ο Ράλλυ Χανίων ...

Η ΑΛΑ Χανίων μετά από έγκριση της ΟΜΑΕ - ΕΠΑ διοργανώνει το 13ο Ράλλυ Χανίων που θα διεξαχθεί το Σάββατο 20, Super Ειδική στους Αγίους Αποστόλους, ώρα 17:00 και Κυριακή 21 Απριλίου 2024, δύο επαναλαμβανόμενες διαδρομές, η πρώτη στον Κονταρό στις Βρύσες Αποκορώνου, ώρα 10:00 και η δεύτερη στον Στύλο Μαλάξα. Οι παροχές της ΑΛΑ Χανίων προς τα πληρώματα εκτός Χανίων είναι μία διανυκτέρευση στο ξενοδοχείο Porto Kalamaki το Σάββατο 20 Απριλίου 2024. Χορηγοί του αγώνα είναι: Chania Cars & Trucks Κυριακίδης Κατασκευαστική Και συνδιοργανωτές: Περιφερειακή Ενότητα Χανίων Δήμος Χανίων Δήμος Αποκορώνου ΟΙ ΣΥΜΜΕΤΟΧΕΣ ΕΧΟΥΝ ΑΝΟΙΞΕΙ ΣΤΟ ΣΥΣΤΗΜΑ ΣΔΔΑ ΚΑΙ ΘΑ ΠΑΡΑΜΕΙΝΟΥΝ ΑΝΟΙΧΤΕΣ ΕΩΣ ΤΗΝ ΠΑΡΑΣΚΕΥΗ 12 ΑΠΡΙΛΙΟΥ 2024 ΚΑΙ ΩΡΑ 23:59.

Στην πρίζα ...

Οι οδηγοί ηλεκτρικών αυτοκινήτων θα είναι ευκολότερο να φορτίζουν τα οχήματά τους στο σπίτι και στην εργασία τους τα επόμενα χρόνια, μετά την αναθεώρηση της οδηγίας για την ενεργειακή απόδοση των κτιρίων (EPBD) από την Ευρωπαϊκή Επιτροπή. Η οδηγία στοχεύει να βάλει την Ευρώπη στο δρόμο της πλήρους απανθρακοποίησης έως το 2050. Προσδιορίστηκαν χαρακτηριστικά που πρέπει να διαθέτουν όλες οι νέες κατασκευές, αλλά και αυτές που υπόκεινται σε ανακαινίσεις. Έτσι όλα τα νέα κτίρια, καθώς και τα υπάρχοντα που υπόκεινται σε ριζική ανακαίνιση, πρέπει τώρα να εγκαταστήσουν προ-καλωδίωση για τα σημεία φόρτισης ηλεκτρικών αυτοκινήτων. Τι προβλέπει η νέα οδηγία Αυτό καλύπτει όλα τα απαραίτητα βήματα για να καταστεί δυνατή η εγκατάσταση σημείων φόρτισης. Επιπλέον, όλα τα νέα και ανακαινισμένα κτίρια με περισσότερες από πέντε θέσεις στάθμευσης αυτοκινήτων πρέπει να έχουν τουλάχιστον ένα σημείο φόρτισης για κάθε πέντε θέσεις και προκαλωδίωση για τους τουλάχιστον μισούς χώρους. Τα γραφεία που διαθέτουν

Πρεμιέρα ...

Η πρεμιέρα του Πανελληνίου Πρωταθλήματος Ταχύτητας ολοκληρώθηκε στο Στρατιωτικό Αεροδρόμιο της Τρίπολης με τους οδηγούς των κατηγοριών Ν+Α, Ε, Formula Saloon και Ιστορικών να προσφέρουν όμορφο θέαμα στην επανέναρξη του θεσμού έπειτα από αρκετά χρόνια. Το «χορό» άνοιξε ο αγώνας της Ομάδας Ν+Α , με τον Σάκη Ηλιάδη να πανηγυρίζει την πρώτη νίκη της χρονιάς στην κατηγορία. Στην επιστροφή του στο μπάκετ ενός Mitsubishi Lancer Evo IX, ο Ελευσίνιος οδηγός που εκκινούσε από την πρώτη θέση του grid κατάφερε να κρατήσει πίσω του καθ’ όλη τη διάρκεια του αγώνα τον κυριότερο αντίπαλό του, Ταξιάρχη Ασημακόπουλο. Ο 27χρονος οδηγός του Mitsubishi Lancer Evo VIII αν και προσπάθησε να κυνηγήσει τον νικητή, εν τέλει ολοκλήρωσε τον αγώνα στην διόλου ευκαταφρόνητη δεύτερη θέση στην Ομάδα Ν+Α. Το βάθρο της κατηγορίας συμπλήρωσε ο Ματθαίος Μπουρλίδης με Mitsubishi Lancer Evo VIII, ο οποίος αν και έπεσε προσωρινά τέταρτος, ανέκτησε τη θέση του. Ο Δημήτρης Μουργελάς με ίδιο αυτοκίνητο τερμάτισε τέταρτος. Πιο