Μετάβαση στο κύριο περιεχόμενο

Στο πνεύμα της εποχής .....


Σε επιτυχία εν τη γενέσει της δείχνει να εξελίσσεται τα νέος θεσμός της Ομοσπονδίας «ΟΜΑΕ Saxo-106 Cup». Αυτό καταμαρτυρεί η αθρόα προσέλευση των ενδιαφερομένων, παλαιότερων και νέων οδηγών, που δήλωσαν το παρόν στην πρώτη ενημερωτική συνάντηση που εξήγγειλε η Επιτροπή Ταχύτητας και Αναβάσεων της ΕΠΑ με θέμα το νεοσύστατο θεσμό. 
Πάνω από 40 αγωνιζόμενοι συγκεντρώθηκαν, λοιπόν, της περασμένη Τρίτη 10 Φεβρουαρίου 2015 το απόγευμα, στα νέα γραφεία της Ομοσπονδίας στο ΟΑΚΑ, δηλώνοντας εμμέσως πλην σαφώς την θέλησή τους να στηρίξουν το Cup. Τη νέα σειρά αγώνων, δηλαδή, τύπου Ενιαίου, με αυτοκίνητα ίδιων προδιαγραφών, που «στήθηκε» με γνώμονα τον έντονο συναγωνισμό και τη διασκέδαση για τους οδηγούς, το θέαμα και τις έντονες συγκινήσεις για τους θεατές, και βεβαίως την μέγιστη δυνατή οικονομία στα έξοδα συμμετοχής. Υπενθυμίζεται πως το «ΟΜΑΕ Saxo-106 Cup» θα αποτελεί την «ατραξιόν» του Πρωταθλήματος Ταχύτητας, ακολουθώντας όλους τους αγώνες του θεσμού, που περιλαμβάνει 4 αγωνιστικές συναντήσεις εντός του 2015.


Σύμφωνα με παλαιότερη ανακοίνωση της ΕΠΑ, οι τελικές διευκρινήσεις των Τεχνικών Κανονισμών του νέου θεσμού θα ανακοινωθούν αμέσως μετά την καταληκτική ημερομηνία των προσφορών των ενδιαφερομένων για τη χρήση ίδιου τύπου εξαρτημάτων και ελαστικών που θα χρησιμοποιηθούν υποχρεωτικά στα αυτοκίνητα που θα συμμετάσχουν (η ημερομηνία είναι η 20η Φεβρουαρίου 2015). Παράλληλα, η ΕΠΑ προγραμματίζει σύντομα και άλλες ενημερωτικές συγκεντρώσεις ενδιαφερομένων για το Cup, εντός των επόμενων ημερών. 

Μείνετε συντονισμένοι…  

Δημοφιλείς αναρτήσεις από αυτό το ιστολόγιο

1ος Γύρος - Επιτυχής ...

Συναρπαστική ήταν η εξέλιξη του Ράλλυ Στερεάς Ελλάδας, ενός αγώνα που είχε αρκετές ανακατατάξεις καθ’ όλη τη διάρκειά του. Τελικοί νικητές αναδείχθηκαν οι Σωκράτης Τσολακίδης-Γιώργος Πολυζώης, στην επιστροφή του δύο φορές Πρωταθλητή Ελλάδος στη χωμάτινη επιφάνεια. Ο αγώνας διοργανώθηκε από το Σωματείο “Ελληνική Λέσχη Αυτοκινήτου Δυτικής Αττικής” (ΕΛ.Λ.Α.Δ.Α.) Πολύτιμη βοήθεια στους διοργανωτές παρείχαν ο Δήμος Θηβαίων, ο Δήμος Λειβαδέων και ο Δήμος Αλιάρτου-Θεσπιέων. Χορηγός του Ράλλυ Στερεάς Ελλάδας ήταν ο επίσημος διανομέας των λιπαντικών TEXACO, Tsellos. Με τον καλύτερο τρόπο ξεκίνησαν τις υποχρεώσεις τους στο Πανελλήνιο Πρωτάθλημα Ράλλυ Χώματος οι Τσολακίδης-Πολυζώης,. Το πλήρωμα του Skoda Fabia Rally2 Evo είδε από νωρίς να τίθενται εκτός αγώνα οι κύριοι αντίπαλοί του και στη συνέχεια ελέγχοντας τον συναγωνισμό, κέρδισε τις τρεις τελευταίες Ειδικές Διαδρομές του αγώνα. Νωρίτερα, οι «Παναγιώτης Ρουστέμης»-Χρήστος Μπακλώρης, οι οποίοι βρέθηκαν να προηγούνται έπειτα από τις δύο πρώτες

Αναγέννηση ...

Το Στρατιωτικό Αεροδρόμιο Τρίπολης θα υποδεχτεί το Σαββατοκύριακο 20 και 21 Απριλίου, 45 οδηγούς, οι οποίοι θα λάβουν μέρος στον πρώτο αγώνα του Πανελληνίου Πρωταθλήματος Ταχύτητας στις κατηγορίες Ν&Α, Ε, Formula Saloon και Ιστορικών! Διοργανωτές είναι τα Σωματεία “Αγωνιστικός Σύλλογος Ιδιοκτητών Σπορ αυτοκινήτων” (ΑΣΙΣΑ) και “Ελληνική Λέσχη Αυτοκινήτου Δυτικής Αττικής” (ΕΛ.Λ.Α.Δ.Α.). Η κατηγορία Ν&Α συγκέντρωσε 11 οδηγούς, οι οποίοι θα αγωνιστούν με στόχο τη νίκη στην πρεμιέρα του θεσμού. Με τετρακίνητο Lancer της Ομάδας Ν θα αγωνιστεί ο 26χρονος Ταξιάρχης Ασημακόπουλος, ευελπιστώντας η τύχη να είναι με το μέρος του στην Τρίπολη, σε αντίθεση με την πρόσφατη Ανάβαση Ριτσώνας. Γνωστός από τη συμμετοχή του σε αγώνες ταχύτητας παλαιότερα, ο Σάκης Ηλιάδης επιστρέφει στην πίστα με ένα Mitsubishi Lancer Evo IX και θα διεκδικήσει τη νίκη, ενώ για πρώτη φορά θα εκκινήσει σε αγώνα ταχύτητας ο 27χρονος τοπικός, Δημήτρης Μουργελάς με ένα Mitsubishi Lancer Evo VIII. Από τη Ρόδο θα ταξιδέψ

Νέος Κ.Ο.Κ. ...

Προ των πυλών βρίσκεται ο αναμορφωμένος Κώδικας Οδικής Κυκλοφορίας με τις ποινές να αφορούν στον οδηγό και όχι στο όχημα. «Ο αναμορφωμένος ΚΟΚ θα έχει νέα πολιτική ποινών, επικεντρωμένη στην οδική ασφάλεια. Δεν μας ενδιαφέρει να τιμωρήσουμε, πρωτίστως, τους παραβάτες, μας ενδιαφέρει να είναι εφαρμόσιμες οι ποινές, να είναι δίκαιες και να αντιστοιχούν στη σοβαρότητα και στην επικινδυνότητα κάθε παράβασης» , τόνισε η υφυπουργός Υποδομών και Μεταφορών, αρμόδια για τις μεταφορές, Χριστίνα Αλεξοπούλου. Για πρώτη φορά, σύμφωνα με τον νέο ΚΟΚ, που αναμένεται να τεθεί σε διαβούλευση το επόμενο διάστημα, κατηγοριοποιούνται οι ποινές και αυστηροποιούνται, ανάλογα με τη σοβαρότητα της παράβασης (πχ. κινητό τηλέφωνο, κράνος, ζώνη κ.α.).   «Ο νέος ΚΟΚ, που θα ανταποκρίνεται στις νέες συνθήκες, βρίσκεται σε τελικό στάδιο επεξεργασίας και πρόκειται συντόμως να τεθεί σε δημόσια διαβούλευση, πριν πάρει τον δρόμο για τη Βουλή» ανέφερε και υποστήριξε ότι ο αναμορφωμένος ΚΟΚ θα έχει νέα πολιτική ποινών,