Μετάβαση στο κύριο περιεχόμενο

Η Alfa Romeo Giulietta Sprint στην Ελλάδα .....


Στο Σαλόνι Αυτοκινήτου του Τορίνο το 1954 η Alfa Romeo παρουσίασε την Giulietta Sprint, ένα ελκυστικό coupé σχεδιασμένο από τον Bertone. Ήταν το πρώτο στην κατηγορία των μικρών αυτοκινήτων υψηλών επιδόσεων, το πρώτο αυτοκίνητο παραγωγής που εξοπλιζόταν με κινητήρα που προερχόταν από τους αγώνες, εξολοκλήρου αλουμινένιο. Ήταν ταυτόχρονα το αυτοκίνητο που για πρώτη φορά έκανε το όνειρο για απόκτηση μιας Alfa Romeo προσιτό. Για να γιορτάσει τα 60ά γενέθλια εκείνου του αυτοκινήτου η Alfa Romeo δημιούργησε τη νέα Giulietta Sprint, μια ειδική σειρά για τη Giulietta βασισμένη στο ίδιο πνεύμα, που αντανακλά και τις διαχρονικές αξίες της μάρκας.


Η νέα Giulietta Sprint ξεχωρίζει στην εξωτερική της εμφάνιση από τον σπορ πίσω προφυλακτήρα με το διαχύτη, την ευμεγέθη απόληξη της εξάτμισης, τις νέες αλουμινένιες ζάντες Sprint 17” με τις 5 οπές και το ασημί φινίρισμα, το λογότυπο "Sprint", το σκούρο ματ φινίρισμα σε εμπρός γρίλια, καλύμματα καθρεφτών, χειρολαβές και προβολείς ομίχλης, το μαύρο περίγραμμα παραθύρων, τα πλευρικά μαρσπιέ, τους σκουρόχρωμους προβολείς και τα «φιμέ» κρύσταλλα. Εσωτερικά προσοχή έχει δοθεί σε όλες τις λεπτομέρειες και στα υψηλής ποιότητας υλικά, τα οποία επιλέχτηκαν για να αντιπροσωπεύουν την απόλυτη έκφραση του ιταλικού στιλ. Συγκεκριμένα, ξεχωρίζουν τα μαύρα σπορ τελειώματα, ενισχυμένα από το ύφασμα και τα καθίσματα Alcantara Sprint με κόκκινες ραφές και το λογότυπο στα προσκέφαλα. Ένα ακόμη στάνταρ χαρακτηριστικό είναι το δερμάτινο τιμόνι με κόκκινες ραφές, ενώ το ταμπλό και οι πόρτες έχουν ένα εκλεπτυσμένο τελείωμα σε χρώμα "carbon". 


Η νέα Giulietta Sprint είναι πλέον διαθέσιμη και στην ελληνική αγορά, όπου θα προσφέρεται με τον οικονομικό ντίζελ 1.6 JTDM-2 105hp και το δυνατό νέο βενζινοκινητήρα 1.4 150hp, την τελευταία προσθήκη στην οικογένεια MultiAir, ο οποίος θα διατίθεται μόνο στη συγκεκριμένη έκδοση. Χαρακτηριστικό της νέας σειράς είναι ο πλούσιος εξοπλισμός, βασισμένος στην πλούσια έκδοση Distinctive, περιλαμβάνοντας επιπλέον κάθισμα συνοδηγού ρυθμιζόμενο καθ’ ύψος, καθίσματα από ύφασμα και Alcantara με λογότυπο Sprint στα προσκέφαλα και κόκκινες ραφές, δερμάτινο τιμόνι με κόκκινες ραφές, μοχλό ταχυτήτων και χειρόφρενο με κόκκινες ραφές, καθώς και τις νέες ζάντες αλουμινίου. Ο σπορ χαρακτήρας της Giulietta Sprint εκφράζεται επίσης από την μαύρη επένδυση στην οροφή και τα πατάκια από βελούδο.

Οι τιμές της Giulietta Sprint (με απόσυρση και προωθητική ενέργεια) διαμορφώνονται στα 21.850 € για τη βενζινοκίνητη Multiair 1.4 150hp και στα 22.400 € για τη ντίζελ 1.6 JTDM-2 105hp. 

Δημοφιλείς αναρτήσεις από αυτό το ιστολόγιο

1ος Γύρος - Επιτυχής ...

Συναρπαστική ήταν η εξέλιξη του Ράλλυ Στερεάς Ελλάδας, ενός αγώνα που είχε αρκετές ανακατατάξεις καθ’ όλη τη διάρκειά του. Τελικοί νικητές αναδείχθηκαν οι Σωκράτης Τσολακίδης-Γιώργος Πολυζώης, στην επιστροφή του δύο φορές Πρωταθλητή Ελλάδος στη χωμάτινη επιφάνεια. Ο αγώνας διοργανώθηκε από το Σωματείο “Ελληνική Λέσχη Αυτοκινήτου Δυτικής Αττικής” (ΕΛ.Λ.Α.Δ.Α.) Πολύτιμη βοήθεια στους διοργανωτές παρείχαν ο Δήμος Θηβαίων, ο Δήμος Λειβαδέων και ο Δήμος Αλιάρτου-Θεσπιέων. Χορηγός του Ράλλυ Στερεάς Ελλάδας ήταν ο επίσημος διανομέας των λιπαντικών TEXACO, Tsellos. Με τον καλύτερο τρόπο ξεκίνησαν τις υποχρεώσεις τους στο Πανελλήνιο Πρωτάθλημα Ράλλυ Χώματος οι Τσολακίδης-Πολυζώης,. Το πλήρωμα του Skoda Fabia Rally2 Evo είδε από νωρίς να τίθενται εκτός αγώνα οι κύριοι αντίπαλοί του και στη συνέχεια ελέγχοντας τον συναγωνισμό, κέρδισε τις τρεις τελευταίες Ειδικές Διαδρομές του αγώνα. Νωρίτερα, οι «Παναγιώτης Ρουστέμης»-Χρήστος Μπακλώρης, οι οποίοι βρέθηκαν να προηγούνται έπειτα από τις δύο πρώτες

Αναγέννηση ...

Το Στρατιωτικό Αεροδρόμιο Τρίπολης θα υποδεχτεί το Σαββατοκύριακο 20 και 21 Απριλίου, 45 οδηγούς, οι οποίοι θα λάβουν μέρος στον πρώτο αγώνα του Πανελληνίου Πρωταθλήματος Ταχύτητας στις κατηγορίες Ν&Α, Ε, Formula Saloon και Ιστορικών! Διοργανωτές είναι τα Σωματεία “Αγωνιστικός Σύλλογος Ιδιοκτητών Σπορ αυτοκινήτων” (ΑΣΙΣΑ) και “Ελληνική Λέσχη Αυτοκινήτου Δυτικής Αττικής” (ΕΛ.Λ.Α.Δ.Α.). Η κατηγορία Ν&Α συγκέντρωσε 11 οδηγούς, οι οποίοι θα αγωνιστούν με στόχο τη νίκη στην πρεμιέρα του θεσμού. Με τετρακίνητο Lancer της Ομάδας Ν θα αγωνιστεί ο 26χρονος Ταξιάρχης Ασημακόπουλος, ευελπιστώντας η τύχη να είναι με το μέρος του στην Τρίπολη, σε αντίθεση με την πρόσφατη Ανάβαση Ριτσώνας. Γνωστός από τη συμμετοχή του σε αγώνες ταχύτητας παλαιότερα, ο Σάκης Ηλιάδης επιστρέφει στην πίστα με ένα Mitsubishi Lancer Evo IX και θα διεκδικήσει τη νίκη, ενώ για πρώτη φορά θα εκκινήσει σε αγώνα ταχύτητας ο 27χρονος τοπικός, Δημήτρης Μουργελάς με ένα Mitsubishi Lancer Evo VIII. Από τη Ρόδο θα ταξιδέψ

Νέος Κ.Ο.Κ. ...

Προ των πυλών βρίσκεται ο αναμορφωμένος Κώδικας Οδικής Κυκλοφορίας με τις ποινές να αφορούν στον οδηγό και όχι στο όχημα. «Ο αναμορφωμένος ΚΟΚ θα έχει νέα πολιτική ποινών, επικεντρωμένη στην οδική ασφάλεια. Δεν μας ενδιαφέρει να τιμωρήσουμε, πρωτίστως, τους παραβάτες, μας ενδιαφέρει να είναι εφαρμόσιμες οι ποινές, να είναι δίκαιες και να αντιστοιχούν στη σοβαρότητα και στην επικινδυνότητα κάθε παράβασης» , τόνισε η υφυπουργός Υποδομών και Μεταφορών, αρμόδια για τις μεταφορές, Χριστίνα Αλεξοπούλου. Για πρώτη φορά, σύμφωνα με τον νέο ΚΟΚ, που αναμένεται να τεθεί σε διαβούλευση το επόμενο διάστημα, κατηγοριοποιούνται οι ποινές και αυστηροποιούνται, ανάλογα με τη σοβαρότητα της παράβασης (πχ. κινητό τηλέφωνο, κράνος, ζώνη κ.α.).   «Ο νέος ΚΟΚ, που θα ανταποκρίνεται στις νέες συνθήκες, βρίσκεται σε τελικό στάδιο επεξεργασίας και πρόκειται συντόμως να τεθεί σε δημόσια διαβούλευση, πριν πάρει τον δρόμο για τη Βουλή» ανέφερε και υποστήριξε ότι ο αναμορφωμένος ΚΟΚ θα έχει νέα πολιτική ποινών,