Μετάβαση στο κύριο περιεχόμενο

Ανάβαση Ριτσώνας 21/3 .....


Με τη Ριτσώνα, η οποία θα διεξαχθεί το διήμερο 21 και 22 Μαρτίου, ανοίγει η αυλαία του φετινού πρωταθλήματος Αναβάσεων. Η συγκεκριμένη ανάβαση είναι η δημοφιλέστερη στη χώρα μας, προσελκύοντας χιλιάδες κόσμου κάθε χρόνο, καθώς επίσης και πλήθος συμμετεχόντων.
Η διαδρομή είναι η κλασική, μήκους 3.1 χιλιομέτρων, ενώ και τις δύο ημέρες το θέαμα αναμένεται πλούσιο. Το πρωί του Σαββάτου 21 Μαρτίου στις 08.00, θα διεξαχθεί ο τεχνικός έλεγχος των αυτοκινήτων, ενώ στις 10.30 θα ξεκινήσουν οι χρονομετρημένες δοκιμές των οδηγών. Την Κυριακή 22 Μαρτίου το μενού περιλαμβάνει τα δύο αγωνιστικά σκέλη, όπου οι οδηγοί θα ριχτούν στη μάχη με το χρόνο.
Οι δηλώσεις συμμετοχής θα γίνονται δεκτές από τη Δευτέρα 2 Μαρτίου έως την Παρασκευή 13 Μαρτίου και ώρα 20.00 στα Γραφεία του Α.Σ.Μ.Α., Αχαρνών 70, Κηφισιά.

Το πρόγραμμα της παρθενικής ανάβασης της χρονιάς έχει ως εξής:

Έναρξη Εγγραφών Συμμετοχής: Δευτέρα 02.03.15
Λήξη Εγγραφών: Παρασκευή 13.03.15 (ώρα 20.00)
Διοικητικός & Τεχνικός Έλεγχος: Σάββατο 21.03.15 (ώρα 08.00 – 09.30)
Δημοσίευση Πίνακα Εκκινούντων: Σάββατο 21.03.15 (ώρα 10.00)
Ενημέρωση Αγωνιζομένων: Σάββατο 21.03.15 (ώρα 10.00) στο χώρο του Διοικητικού Ελέγχου
Έναρξη Χρονομετρημένων Δοκιμών: Σάββατο 21.03.15 (ώρα 10.30)
Εκκίνηση Αγώνα: Κυριακή 22.03.15 (ώρα 10.30)
Τελικός Τεχνικός Έλεγχος: Κυριακή 22.03.15 μετά τη λήξη του 2ου σκέλους
Δημοσίευση Αποτελεσμάτων: Κυριακή 22.03.15 (ώρα 14.30)
Απονομή Επάθλων: Κυριακή 22.03.15 (ώρα 15.30)

Η Γραμματεία και το Γραφείο Τύπου του αγώνα θα λειτουργούν:

- Μέχρι την Παρασκευή 20.03.15 στα γραφεία του Α.Σ.Μ.Α, Αχαρνών 70, Κηφισιά
- Το Σάββατο 21.03.15 & την Κυριακή 22.03.15 στο χώρο της αφετηρίας
Οι αγωνιζόμενοι πρέπει να βρίσκονται σε συνεχή επαφή με τη Γραμματεία του αγώνα για να παραλαμβάνουν τα Δελτία Πληροφοριών.

Τηλέφωνα επικοινωνίας: 210 8087267, 6947810859.

Δημοφιλείς αναρτήσεις από αυτό το ιστολόγιο

1ος Γύρος - Επιτυχής ...

Συναρπαστική ήταν η εξέλιξη του Ράλλυ Στερεάς Ελλάδας, ενός αγώνα που είχε αρκετές ανακατατάξεις καθ’ όλη τη διάρκειά του. Τελικοί νικητές αναδείχθηκαν οι Σωκράτης Τσολακίδης-Γιώργος Πολυζώης, στην επιστροφή του δύο φορές Πρωταθλητή Ελλάδος στη χωμάτινη επιφάνεια. Ο αγώνας διοργανώθηκε από το Σωματείο “Ελληνική Λέσχη Αυτοκινήτου Δυτικής Αττικής” (ΕΛ.Λ.Α.Δ.Α.) Πολύτιμη βοήθεια στους διοργανωτές παρείχαν ο Δήμος Θηβαίων, ο Δήμος Λειβαδέων και ο Δήμος Αλιάρτου-Θεσπιέων. Χορηγός του Ράλλυ Στερεάς Ελλάδας ήταν ο επίσημος διανομέας των λιπαντικών TEXACO, Tsellos. Με τον καλύτερο τρόπο ξεκίνησαν τις υποχρεώσεις τους στο Πανελλήνιο Πρωτάθλημα Ράλλυ Χώματος οι Τσολακίδης-Πολυζώης,. Το πλήρωμα του Skoda Fabia Rally2 Evo είδε από νωρίς να τίθενται εκτός αγώνα οι κύριοι αντίπαλοί του και στη συνέχεια ελέγχοντας τον συναγωνισμό, κέρδισε τις τρεις τελευταίες Ειδικές Διαδρομές του αγώνα. Νωρίτερα, οι «Παναγιώτης Ρουστέμης»-Χρήστος Μπακλώρης, οι οποίοι βρέθηκαν να προηγούνται έπειτα από τις δύο πρώτες

Αναγέννηση ...

Το Στρατιωτικό Αεροδρόμιο Τρίπολης θα υποδεχτεί το Σαββατοκύριακο 20 και 21 Απριλίου, 45 οδηγούς, οι οποίοι θα λάβουν μέρος στον πρώτο αγώνα του Πανελληνίου Πρωταθλήματος Ταχύτητας στις κατηγορίες Ν&Α, Ε, Formula Saloon και Ιστορικών! Διοργανωτές είναι τα Σωματεία “Αγωνιστικός Σύλλογος Ιδιοκτητών Σπορ αυτοκινήτων” (ΑΣΙΣΑ) και “Ελληνική Λέσχη Αυτοκινήτου Δυτικής Αττικής” (ΕΛ.Λ.Α.Δ.Α.). Η κατηγορία Ν&Α συγκέντρωσε 11 οδηγούς, οι οποίοι θα αγωνιστούν με στόχο τη νίκη στην πρεμιέρα του θεσμού. Με τετρακίνητο Lancer της Ομάδας Ν θα αγωνιστεί ο 26χρονος Ταξιάρχης Ασημακόπουλος, ευελπιστώντας η τύχη να είναι με το μέρος του στην Τρίπολη, σε αντίθεση με την πρόσφατη Ανάβαση Ριτσώνας. Γνωστός από τη συμμετοχή του σε αγώνες ταχύτητας παλαιότερα, ο Σάκης Ηλιάδης επιστρέφει στην πίστα με ένα Mitsubishi Lancer Evo IX και θα διεκδικήσει τη νίκη, ενώ για πρώτη φορά θα εκκινήσει σε αγώνα ταχύτητας ο 27χρονος τοπικός, Δημήτρης Μουργελάς με ένα Mitsubishi Lancer Evo VIII. Από τη Ρόδο θα ταξιδέψ

Νέος Κ.Ο.Κ. ...

Προ των πυλών βρίσκεται ο αναμορφωμένος Κώδικας Οδικής Κυκλοφορίας με τις ποινές να αφορούν στον οδηγό και όχι στο όχημα. «Ο αναμορφωμένος ΚΟΚ θα έχει νέα πολιτική ποινών, επικεντρωμένη στην οδική ασφάλεια. Δεν μας ενδιαφέρει να τιμωρήσουμε, πρωτίστως, τους παραβάτες, μας ενδιαφέρει να είναι εφαρμόσιμες οι ποινές, να είναι δίκαιες και να αντιστοιχούν στη σοβαρότητα και στην επικινδυνότητα κάθε παράβασης» , τόνισε η υφυπουργός Υποδομών και Μεταφορών, αρμόδια για τις μεταφορές, Χριστίνα Αλεξοπούλου. Για πρώτη φορά, σύμφωνα με τον νέο ΚΟΚ, που αναμένεται να τεθεί σε διαβούλευση το επόμενο διάστημα, κατηγοριοποιούνται οι ποινές και αυστηροποιούνται, ανάλογα με τη σοβαρότητα της παράβασης (πχ. κινητό τηλέφωνο, κράνος, ζώνη κ.α.).   «Ο νέος ΚΟΚ, που θα ανταποκρίνεται στις νέες συνθήκες, βρίσκεται σε τελικό στάδιο επεξεργασίας και πρόκειται συντόμως να τεθεί σε δημόσια διαβούλευση, πριν πάρει τον δρόμο για τη Βουλή» ανέφερε και υποστήριξε ότι ο αναμορφωμένος ΚΟΚ θα έχει νέα πολιτική ποινών,