Μετάβαση στο κύριο περιεχόμενο

Στην 2η Θέση του βάθρου .....


Η ομάδα της Hyundai Motorsport ανέβηκε στο βάθρο του WRC για 4η φορά στη σύντομη ιστορία της, καθώς ο Thierry Neuville (# 7 Hyundai i20 WRC) κατέκτησε τη δεύτερη θέση στο Ράλι Σουηδίας, στο δεύτερο γύρο του Παγκοσμίου Πρωταθλήματος Ράλι της FIA.
Το αποτέλεσμα καταδεικνύει ότι η Hyundai Motorsport εδραιώνει τη δεύτερη θέση στο Πρωτάθλημα των Κατασκευαστών με 55 πόντους, ενώ ο Neuville πήρε επίσης δύο πόντους Power Stage για τη δεύτερη θέση στη τελική φάση του αγώνα. Βρίσκεται λοιπόν στη δεύτερη θέση του Πρωταθλήματος Οδηγών με 30 μονάδες.
Ο Neuville δήλωσε : "Τι ράλι ήταν αυτό! Δεν είχαμε καμία τόσο σκληρή μάχη για μεγάλο χρονικό διάστημα και ήταν υπέροχο που αποτέλεσε μέρος ενός τόσο συναρπαστικού φινάλε. Κανείς δεν περίμενε πραγματικά να φθάσουμε στη νίκη με μια τόσο λαμπρή απόδοση. Φυσικά, πίεσα σκληρά για να πάρω τη νίκη, πέρνοντας μεγάλο ρίσκο και ειλικρινά δεν θα μπορούσα να είχα κάνει περισσότερα. Μια δεύτερη θέση εξακολουθεί να είναι ένα πολύ καλό αποτέλεσμα για μένα και για όλους στην ομάδα, οι οποίοι έχουν εργαστεί σκληρά".
Ο Hayden Paddon (# 8 Hyundai i20 WRC) είχε ένα δυνατό ξεκίνημα στη δεύτερη σεζόν του, ως μέρος της ομάδας Hyundai Motorsport. Η πέμπτη θέση είναι το καλύτερο αποτέλεσμα που έχει αποκτήσει ο Νεοζηλανδός στο Παγκόσμιο Πρωτάθλημα Ράλι, μια θέση υψηλότερα από την προηγούμενη καλύτερη επίδοση του με την ομάδα (2014 Ράλι Αυστραλίας). 
Παράλληλα, με συνοδηγό τον John Kennard, ο Paddon έχει προσαρμόσει το οδηγικό στυλ του για να ταιριάζει με τα χαρακτηριστικά του αριθμού 8 Hyundai i20 WRC και τις μοναδικές προκλήσεις που τίθενται από τις χειμερινές Σουηδικές διαδρομές. Η 5η θέση του, εξασφαλίζει 10 πόντους στον κατασκευαστή ως μέρος της ομάδας της Hyundai Shell World Rally.
Ο Paddon σχολίασε: "Ήταν ένας καλός αγώνας για εμάς και συνολικά πολύ σημαντικό να αποκτήσουμε την εμπειρία σε αυτές τις απαιτητικές χειμωνιάτικες συνθήκες. Είχαμε να δουλέψουμε πολύ στην προσαρμογή του στυλ οδήγησης με το set-up του μονοθεσίου και στις ιδιαίτερες απαιτήσεις των διαδρομών. Είμαι ευχαριστημένος με το πώς αντιμετωπίσαμε αυτό το ράλι και με τις βελτιώσεις που έχουμε κάνει. Είχαμε σίγουρα κάποιες καλές στιγμές - καθώς και κάποιες δυσκολίες - αλλά το να τερματίσεις στην πρώτη πεντάδα είναι ένα πραγματικά πολύ καλό αποτέλεσμα και οι βαθμολογίες σημαντικά σημεία για την ομάδα στο Πρωτάθλημα Κατασκευαστών. Νομίζω ότι έχουμε επιτύχει ό, τι περισσότερο μπορούσαμε και αυτό είναι σίγουρα μια καλή βάση πάνω στην οποία μπορούμε να στηριχθούμε για το Μεξικό".
Αντίστοιχα, ο Kevin Abbring είπε: " Ήταν ένας αγώνας που σίγουρα δεν θα ξεχαστεί εύκολα και είμαι πραγματικά χαρούμενος που τερμάτισα στον πρώτο αγώνα με το Hyundai i20 WRC. Ήταν μια απίστευτη εμπειρία και ένα πραγματικό προνόμιο να έχεις δοκιμασθεί αυτές τις δύσκολες διαδρομές του Ράλι Σουηδίας. Σίγουρα απαιτούν σεβασμό. Η ομάδα ήταν εξαιρετική και έχουν εμένα και τον Seb να βρούμε γρήγορα τα πατήματά μας. Ανυπομονώ να βρεθώ και πάλι πίσω από το τιμόνι του αυτοκινήτου σε επόμενο μου αγώνα του WRC".
Για την ομάδα της Hyundai Motorsport, το Ράλι Σουηδίας ήταν ένα εξαιρετικό γεγονός με ανταγωνιστικές αποδόσεις και από τα τρία αυτοκίνητα της. Η πρόοδος που σημειώθηκε από την ομάδα σε σύγκριση με τον ίδιο αγώνα πριν από ένα χρόνο, αποδεικνύεται από τη σκληρή δουλειά όλης της ομάδας, τόσο στον αγώνα όσο και στο εργοστάσιο της ομάδας στο Alzenau. Η σημερινή δεύτερη θέση σηματοδοτεί την 4η νίκη της σε αγώνα WRC (Μεξικό, Πολωνία και Γερμανία το 2014) και την πρώτη της σεζόν με τερματισμό και των τριών αυτοκινήτων. 
 Ο επικεφαλής της Ομάδας κ. Michel Nandan σχολίασε : "Αυτή μας αυτή στο βάθρο είναι ένα σπουδαίο αποτέλεσμα για όλους στη Hyundai Motorsport. Το επίπεδο της απόδοσης μας ενθαρρυντικό, αν και την ίδια στιγμή, είναι σημαντικό για εμάς να αναγνωρίσουμε ότι υπάρχει ακόμη πολλή δουλειά να κάνουμε. Ο Thierry ήταν σε εξαιρετική φόρμα και η κατάκτηση της 2ης θέσης του άξιζε. Προφανώς, επωφελήθηκε από την ατυχία του Andrea στην τροφοδοσία, αλλά αυτό δεν πρόκειται να υποβαθμίσει την επιδόση του Thierry, η οποία ήταν εξαιρετική. Μία θέση στο βάθρο, δύο σημεία Power Stage και η δεύτερη θέση στο πρωτάθλημα των Κατασκευαστών όσο και των Οδηγών δημιουργεί ένα πολύ ωραίο ανάγνωμα! Ο Hayden επίσης κατάφερε να βρεθεί στην πρώτη πεντάδα στον τερματισμό με την ομάδα - στον πρώτο του αγώνα WRC της σεζόν - μια αξιέπαινη επίδοση. Ο Kevin έχει επίσης ξεπεράσει τις προσδοκίες μας εδώ, με μια ώριμο παρουσία στο ράλι. Δούλεψε σκληρά και κατάφερε να τερματίσει ακριβώς έξω από την πρώτη δεκάδα. Θα ήθελα να απευθύνω ένα μεγάλο ευχαριστώ σε όλη την ομάδα - τόσο στη Σουηδία όσο και πίσω στο Alzenau. Δεν ήταν ένα απλό ράλι και απέδειξαν όλοι τεράστιο επαγγελματισμό, όπου  μπορούμε όλοι να είμαστε πολύ υπερήφανοι".


Γενική Κατάταξη:

1. S. Ogier / J. Ingrassia (Volkswagen Polo R WRC) 
2. T. Neuville / N. Gilsoul (Hyundai i20 WRC) +6.4 
3. A. Mikkelsen / O. Floene (Volkswagen Polo R WRC) 39.8 
4. O. Tanak / R. Molder (Ford Fiesta RS WRC) +2:26.0 
5. H. Paddon / J. Kennard (Hyundai i20 WRC) +3:31.5 
6. E. Evans / D. Barritt (Ford Fiesta RS WRC) +3:53.0 
7. K. Meeke / P. Nagle (Citroën DS3 WRC) +4:05.8 
8. M. Prokop / J. Tomanek (Ford Fiesta RS WRC) +4:26.0 
9. Y. Protasov / P. Cherepin (Ford Fiesta RS WRC) +5:32.2 
10. Μ. Østberg / J. Andersson (Citroën DS3 WRC) +6:50.9 
11. K. Abbring / S. Marshall (Hyundai i20 WRC) +7:55.6  

Παγκόσμιο Πρωτάθλημα Ράλλυ FIA - Βαθμολογία Οδηγών

S. Ogier 53 points / T. Neuville 30 / A. Mikkelsen 30 / J.M. Latvala 19 / M. Østberg 14 / E. Evans 14 / O. Tanak 12 / H. Paddon 10 / K. Meeke 10 / D. Sordo 8 / M. Prokop 6 / S. Loeb 6 / K. Abbring 1 

Δημοφιλείς αναρτήσεις από αυτό το ιστολόγιο

Καλή Αρχή ...

Το 60ό Πανελλήνιο Πρωτάθλημα Ράλλυ Χώματος βρίσκεται μια ανάσα από την πρεμιέρα του, αφού το Ράλλυ Στερεάς Ελλάδας, ο πρώτος γύρος του θεσμού, έχει τυπικά ξεκινήσει με την τέλεση της Πανηγυρικής Εκκίνησης στην Κεντρική Πλατεία της Θήβας, το βράδυ του Σαββάτου. Οι θεατές, φίλοι του μηχανοκίνητου αθλητισμού και κάτοικοι της περιοχής, κατέκλυσαν την πλατεία, γνωρίζοντας από κοντά τα 36 πληρώματα που θα συμμετάσχουν την Κυριακή στον αγώνα. Στην εκδήλωση έδωσαν το παρών, μεταξύ άλλων, ο Δήμαρχος Θηβαίων κ. Γιώργος Αναστασίου, η Αντιπεριφερειάρχης Τουρισμού, κ. Φανή Παπαθωμά, ο Αντιπεριφερειάρχης Π.Ε. Βοιωτίας, κ. Γιώργος Ντασιώτης καθώς και πλήθος Αντιδημάρχων και Δημοτικών Συμβούλων της περιοχής. Νωρίτερα, στις εγκαταστάσεις του επίσημου διανομέα των λιπαντικών Texaco, Tsellos στη Θήβα είχε λάβει χώρα ο Διοικητικός και Τεχνικός Έλεγχος του Ράλλυ Στερεάς Ελλάδας, με τα πληρώματα να είναι ευδιάθετα και να είναι έτοιμα να δώσουν τον καλύτερό τους εαυτό στις 5 Ειδικές Διαδρομές του αγώνα. Το α

1ος Γύρος - Επιτυχής ...

Συναρπαστική ήταν η εξέλιξη του Ράλλυ Στερεάς Ελλάδας, ενός αγώνα που είχε αρκετές ανακατατάξεις καθ’ όλη τη διάρκειά του. Τελικοί νικητές αναδείχθηκαν οι Σωκράτης Τσολακίδης-Γιώργος Πολυζώης, στην επιστροφή του δύο φορές Πρωταθλητή Ελλάδος στη χωμάτινη επιφάνεια. Ο αγώνας διοργανώθηκε από το Σωματείο “Ελληνική Λέσχη Αυτοκινήτου Δυτικής Αττικής” (ΕΛ.Λ.Α.Δ.Α.) Πολύτιμη βοήθεια στους διοργανωτές παρείχαν ο Δήμος Θηβαίων, ο Δήμος Λειβαδέων και ο Δήμος Αλιάρτου-Θεσπιέων. Χορηγός του Ράλλυ Στερεάς Ελλάδας ήταν ο επίσημος διανομέας των λιπαντικών TEXACO, Tsellos. Με τον καλύτερο τρόπο ξεκίνησαν τις υποχρεώσεις τους στο Πανελλήνιο Πρωτάθλημα Ράλλυ Χώματος οι Τσολακίδης-Πολυζώης,. Το πλήρωμα του Skoda Fabia Rally2 Evo είδε από νωρίς να τίθενται εκτός αγώνα οι κύριοι αντίπαλοί του και στη συνέχεια ελέγχοντας τον συναγωνισμό, κέρδισε τις τρεις τελευταίες Ειδικές Διαδρομές του αγώνα. Νωρίτερα, οι «Παναγιώτης Ρουστέμης»-Χρήστος Μπακλώρης, οι οποίοι βρέθηκαν να προηγούνται έπειτα από τις δύο πρώτες

1η Δεξιοτεχνία Νεμέας ...

Στις 14 Απριλίου θα διεξαχθεί η Δεξιοτεχνία Νεμέας στο χώρο του Οινοποιητικού Συνεταιρισμού Νεμέας. Ο αγώνας θα εκκινήσει στις 09:00. Σύμφωνα με την νέα εγκύκλιο της Γενικής Γραμματείας Αθλητισμού για τις Δεξιοτεχνίες προκειμένου να δηλώσει κάποιος συμμετοχή απαιτούνται τα ακόλουθα: • Άδεια Οδήγησης σε ισχύ (επιπλέον να μην παρακρατείτε από καμία δημόσια αρχή) • Άδεια Κυκλοφορίας ή Αγωνιστική Άδεια Κυκλοφορίας σε ισχύ (δεν δύναται να συμμετάσχουν οχήματα με πινακίδες ΔΟΚ, με Μ ή σε προσωρινή ακινησία) *σε περίπτωση διαφορετικού κατόχου-αγωνιζομένου απαιτείται Υ.Δ. παραχώρησης • Δελτίο Αθλητή τύπου Δ (κόστος ημερήσιου 20€ και ετήσιου 60€) • Ιατρική βεβαίωση σύμφωνα με τον αθλητικό νόμο (επισυνάπτεται αρχείο παρακάτω) Τέλος οι δηλώσεις συμμετοχών θα πραγματοποιούνται αποκλειστικά μέσω ΣΔΔΑ μέχρι και την Παρασκευή 12/4/2024. Η ασφάλεια του αγώνα καθορίζεται από την ΟΜΑΕ στα 20€ και καταβάλλεται με την δήλωση συμμετοχής στο ΣΔΔΑ ενώ η συμμετοχή της λέσχης είναι 50€ και καταβάλλεται • είτε