Μετάβαση στο κύριο περιεχόμενο

Στη μάχη του Μόντε Κάρλο ο Σερδερίδης .....


Όλα είναι έτοιμα, προκειμένου ο Ιορδάνης Σερδερίδης να ριχτεί στη μάχη με το χρόνο στο Ράλλυ Μόντε Κάρλο! Ο Σερδερίδης, ολοκλήρωσε το πρωί της Τετάρτης τις καθιερωμένες αναγνωρίσεις από τις ειδικές διαδρομές του αγώνα, ενώ το βράδυ συμμετείχε στο shakedown. Σε αυτό, τα πληρώματα πραγματοποίησαν τις τελευταίες τους ρυθμίσεις προκειμένου να είναι έτοιμα για τον αγώνα που ουσιαστικά ξεκινάει το απόγευμα της Πέμπτης. Ο Καβαλιώτης οδηγός έκανε 2 περάσματα από την ειδική του shakedown, ώστε να εξοικειωθεί με το αυτοκίνητο και να εξετάσει τις συνθήκες που επικρατούν στην περιοχή του ράλλυ σε αγωνιστικούς ρυθμούς. Οι εντυπώσεις του ήταν αρκετά θετικές και έδειξε να μαθαίνει γρήγορα το Citroen DS3 R5! Οι συνθήκες της βρεγμένης ειδικής του shakedown, βέβαια, δεν είναι πλήρως αντιπροσωπευτικές του αγώνα, καθώς αρκετές ειδικές είναι καλυμμένες με χιόνι.
Όσον αφορά τις αναγνωρίσεις, ο οδηγός δήλωσε ικανοποιημένος από τις συνθήκες που συνάντησε στα βουνά, αν και ταλαιπωρήθηκε από ένα μηχανικό πρόβλημα που αντιμετώπισε το αυτοκίνητο των αναγνωρίσεων: «Οι δρόμοι στις διαδρομές του αγώνα είναι καθαροί ως επί το πλείστον. Στην κλασική Col de Turini συναντήσαμε χιόνι και πάγο για 1 χιλιόμετρο, όπως επίσης και στη Σαββατιάτικη Sisteron. Βέβαια, ο καιρός στο Μόντε Κάρλο είναι απρόβλεπτος, οπότε οι συνθήκες που συναντήσαμε δεν είναι απαραίτητα αντιπροσωπευτικές αυτών που θα επικρατήσουν στον αγώνα. Την Τρίτη είχαμε πρόβλημα με το κιβώτιο ταχυτήτων του αυτοκινήτου δοκιμών και χρειάστηκε να περιμένουμε 2 ώρες ώστε να επισκευαστεί».
Ο αγώνας που ανοίγει την αυλαία του φετινού Παγκοσμίου πρωταθλήματος, παρουσιάζει σημαντικές διαφορές σε σχέση με την προηγούμενη χρονιά, κάτι που αρέσει στον Έλληνα οδηγό: «Οι νέες ειδικές είναι ωραίες και αντιπροσωπευτικές για ένα ράλλυ, όπως το Μόντε Κάρλο, καθώς περιέχουν γρήγορα κομμάτια, αλλά και τεχνικά σημεία με αρκετές στροφές. Πιστεύω πως η πρώτη ειδική του αγώνα, που θα διεξαχθεί υπό το φως των προβολέων, είναι η πιο δύσκολη και συνάμα η πιο πονηρή διαδρομή, στην οποία θα δημιουργηθούν μεγάλες διαφορές, με το “καλημέρα”. Σε αυτήν θα ξεχωρίσουν οι καλοί οδηγοί από τους υπόλοιπους!» 
Κάθε χρόνο, ένα ζήτημα που αποτελεί σπαζοκεφαλιά για τις ομάδες, είναι αυτό της επιλογής των ελαστικών. «Επιλέξαμε Michelin για τον αγώνα, καθώς είναι μια πολύ καλή επιλογή, σε περίπτωση που ο δρόμος είναι καθαρός από χιόνι» δήλωσε ο Σερδερίδης και πρόσθεσε: «Σε διαφορετική περίπτωση θα είναι απρόβλεπτο ποιά ελαστικά θα αποδώσουν καλύτερα στο χιόνι. Σημαντικό ρόλο θα διαδραματίσουν οι πληροφορίες του “gravel crew” της ομάδας. Αυτό θα διέλθει από τις ειδικές λίγη ώρα πριν τους αγωνιζόμενους και θα μας δώσει πολύτιμες πληροφορίες για τις συνθήκες που επικρατούν στο βουνό».


Την Πέμπτη, το πρόγραμμα περιλαμβάνει την πανηγυρική εκκίνηση των πληρωμάτων που θα διεξαχθεί στις 19.00 ώρα Ελλάδος στο πριγκιπάτο του Μονακό, ενώ στις 21.20 θα ξεκινήσει η πρώτη από τις δύο ειδικές της ημέρας. Μιας ημέρας που περιλαμβάνει 41 αγωνιστικά χιλιόμετρα, τα οποία καλούνται τα πληρώματα να διανύσουν υπό το φως των προβολέων, δημιουργώντας μια φανταστική ατμόσφαιρα για τους θεατές.

Δημοφιλείς αναρτήσεις από αυτό το ιστολόγιο

1ος Γύρος - Επιτυχής ...

Συναρπαστική ήταν η εξέλιξη του Ράλλυ Στερεάς Ελλάδας, ενός αγώνα που είχε αρκετές ανακατατάξεις καθ’ όλη τη διάρκειά του. Τελικοί νικητές αναδείχθηκαν οι Σωκράτης Τσολακίδης-Γιώργος Πολυζώης, στην επιστροφή του δύο φορές Πρωταθλητή Ελλάδος στη χωμάτινη επιφάνεια. Ο αγώνας διοργανώθηκε από το Σωματείο “Ελληνική Λέσχη Αυτοκινήτου Δυτικής Αττικής” (ΕΛ.Λ.Α.Δ.Α.) Πολύτιμη βοήθεια στους διοργανωτές παρείχαν ο Δήμος Θηβαίων, ο Δήμος Λειβαδέων και ο Δήμος Αλιάρτου-Θεσπιέων. Χορηγός του Ράλλυ Στερεάς Ελλάδας ήταν ο επίσημος διανομέας των λιπαντικών TEXACO, Tsellos. Με τον καλύτερο τρόπο ξεκίνησαν τις υποχρεώσεις τους στο Πανελλήνιο Πρωτάθλημα Ράλλυ Χώματος οι Τσολακίδης-Πολυζώης,. Το πλήρωμα του Skoda Fabia Rally2 Evo είδε από νωρίς να τίθενται εκτός αγώνα οι κύριοι αντίπαλοί του και στη συνέχεια ελέγχοντας τον συναγωνισμό, κέρδισε τις τρεις τελευταίες Ειδικές Διαδρομές του αγώνα. Νωρίτερα, οι «Παναγιώτης Ρουστέμης»-Χρήστος Μπακλώρης, οι οποίοι βρέθηκαν να προηγούνται έπειτα από τις δύο πρώτες

13ο Ράλλυ Χανίων ...

Η ΑΛΑ Χανίων μετά από έγκριση της ΟΜΑΕ - ΕΠΑ διοργανώνει το 13ο Ράλλυ Χανίων που θα διεξαχθεί το Σάββατο 20, Super Ειδική στους Αγίους Αποστόλους, ώρα 17:00 και Κυριακή 21 Απριλίου 2024, δύο επαναλαμβανόμενες διαδρομές, η πρώτη στον Κονταρό στις Βρύσες Αποκορώνου, ώρα 10:00 και η δεύτερη στον Στύλο Μαλάξα. Οι παροχές της ΑΛΑ Χανίων προς τα πληρώματα εκτός Χανίων είναι μία διανυκτέρευση στο ξενοδοχείο Porto Kalamaki το Σάββατο 20 Απριλίου 2024. Χορηγοί του αγώνα είναι: Chania Cars & Trucks Κυριακίδης Κατασκευαστική Και συνδιοργανωτές: Περιφερειακή Ενότητα Χανίων Δήμος Χανίων Δήμος Αποκορώνου ΟΙ ΣΥΜΜΕΤΟΧΕΣ ΕΧΟΥΝ ΑΝΟΙΞΕΙ ΣΤΟ ΣΥΣΤΗΜΑ ΣΔΔΑ ΚΑΙ ΘΑ ΠΑΡΑΜΕΙΝΟΥΝ ΑΝΟΙΧΤΕΣ ΕΩΣ ΤΗΝ ΠΑΡΑΣΚΕΥΗ 12 ΑΠΡΙΛΙΟΥ 2024 ΚΑΙ ΩΡΑ 23:59.

Αναγέννηση ...

Το Στρατιωτικό Αεροδρόμιο Τρίπολης θα υποδεχτεί το Σαββατοκύριακο 20 και 21 Απριλίου, 45 οδηγούς, οι οποίοι θα λάβουν μέρος στον πρώτο αγώνα του Πανελληνίου Πρωταθλήματος Ταχύτητας στις κατηγορίες Ν&Α, Ε, Formula Saloon και Ιστορικών! Διοργανωτές είναι τα Σωματεία “Αγωνιστικός Σύλλογος Ιδιοκτητών Σπορ αυτοκινήτων” (ΑΣΙΣΑ) και “Ελληνική Λέσχη Αυτοκινήτου Δυτικής Αττικής” (ΕΛ.Λ.Α.Δ.Α.). Η κατηγορία Ν&Α συγκέντρωσε 11 οδηγούς, οι οποίοι θα αγωνιστούν με στόχο τη νίκη στην πρεμιέρα του θεσμού. Με τετρακίνητο Lancer της Ομάδας Ν θα αγωνιστεί ο 26χρονος Ταξιάρχης Ασημακόπουλος, ευελπιστώντας η τύχη να είναι με το μέρος του στην Τρίπολη, σε αντίθεση με την πρόσφατη Ανάβαση Ριτσώνας. Γνωστός από τη συμμετοχή του σε αγώνες ταχύτητας παλαιότερα, ο Σάκης Ηλιάδης επιστρέφει στην πίστα με ένα Mitsubishi Lancer Evo IX και θα διεκδικήσει τη νίκη, ενώ για πρώτη φορά θα εκκινήσει σε αγώνα ταχύτητας ο 27χρονος τοπικός, Δημήτρης Μουργελάς με ένα Mitsubishi Lancer Evo VIII. Από τη Ρόδο θα ταξιδέψ