Μετάβαση στο κύριο περιεχόμενο

ΕΠΙΣΤΟΛΗ ΔΙΑΜΑΡΤΥΡΙΑΣ .....


Στην Ραδιοφωνική εκπομπή του κυρίου Φωτεινέλη (σ.σ. Auto Sprint Live), την Τετάρτη 10 Σεπτεμβρίου, δυστυχώς ο καλεσμένος συνομιλητής του και Πρόεδρος του ΣΟΑΒΕ, κος Σ. Μαυροματίδης, πέραν των όσων είπε και λασπολόγησε τον Πρόεδρο της ΟΜΑΕ, έβγαλε «χολή» και για τον κ. Νίκο Παπασταθόπουλο. 
Διευθυντή της Ομοσπονδίας, μέλος του Δ.Σ. αλλά πάνω από όλα, ιδρυτικό μέλος του ΑΣΦΑ.
Επιπλέον με σοβαρές λεκτικές επιθέσεις, μας χαρακτήρισε, ως σωματεία που «διοικούν» (όπως τόνισε), ότι «φτιαχτήκαμε» σε μια νύχτα. Ενώ φυσικά, δεν γνωρίζει για το έργο μας.
Όπως καταλαβαίνεται λοιπόν, η ενόχληση είναι μεγάλη, αφού η λασπολογία δεν έχει όρια.
Ας ενημερωθεί επιτέλους, ο κατά τα άλλα Πρόεδρος του ΣΟΑΑΒΕ, ότι το ΑΣΦΑ ιδρύθηκε το 2001 με 1ο Πρόεδρο τον κύριο Φίλιππο Αντωνιάδη - Ιστορικό πρόεδρο του ΣΟΑΑ.
Συμπερασματικά λοιπόν,  δεν είμαστε «χθεσινό» σωματείο, όπως μας χαρακτήρισε. Επιπλέον αν θέλει τόσο πολύ να μάθει για την δράση του σωματείου μας, ας ανατρέξει στην Ιστορία. 
Εκεί, σίγουρα θα διαπιστώσει ότι, το ΑΣΦΑ μαζί με το ΥΠΕΡΕΙΩΝ, το ΑΣΣΟΑΑ, το ΑΡΤΕΜΙΣ και άλλα  σωματεία,  στήριζαν την ΕΛΛΟΑΜ και τους Αγώνες της.
Άρα όπως όλοι καταλαβαίνουμε, ήμασταν το κόκκινο πανί για την τότε διοίκηση της ΕΛΠΑ και τα Πρωταθλήματα της.
Ουσιαστικά όμως, αυτά τα σωματεία που αμφισβητεί ο κος Μαυροματίδης, είναι οι πρωτεργάτες στο να ενταχθεί επιτέλους ο Μηχανοκίνητος Αθλητισμός στον Αθλητικό Νόμο.
Σε μια εποχή που κυβερνούσε η ΕΛΠΑ και που πολλά σωματεία όπως και ο ΣΟΑΑΒΕ «έγλυφαν» την ΕΛΠΑ, τα μέλη τους «κοσμούσαν» τις καρέκλες της τότε διοίκησης. Ποιας διοίκησης; 
Εκείνης που από σωρεία λαθών σε βάθος χρόνων, φτάσαμε το 2012, και «ξεμείναμε» από Ασφαλιστήριο συμβόλαιο, ενώ το αμφίβολο μέλλον των Ελληνικών αγώνων αυτοκινήτου βγήκε στην επιφάνεια.
Δεν θα αναφερθούμε άλλο στην Ιστορία. 
Όποιος θέλει ας ανοίξει τα κιτάπια του να μάθει. Το σίγουρο είναι ότι στις πρόσφατες εκλογές της Ομοσπονδίας, δεν ψήφισαν μόνο τα 3, 4, σωματεία με κοινή πορεία ετών, αλλά το σύνολο των Ελληνικών Σωματείων του Μηχανοκίνητου Αθλητισμού. 
Και τα οποία, έβγαλαν απόφαση μέσω της κάλπης. Προτωφανές για την Ιστορία των Ελληνικών Αγώνων. Ίσως η απόφαση να ενοχλεί μερικούς, οφείλουμε όμως όλοι, να την σεβαστούμε.
Κλείνοντας λοιπόν,  ελπίζουμε ότι το όλο θέμα που έχει δημιουργηθεί, να είναι απλά μια μάχη για «θεσμική καρέκλα» και όχι μια παρακίνηση από άλλες δυνάμεις της μειοψηφίας. Διότι αν ισχύει η δεύτερη περίπτωση, τότε θα ήταν κρίμα, ο εκπρόσωπος των οδηγών στην Βόρειο Ελλάδα να βρίσκεται υπό τις εντολές προσώπων και προσωπικών συμφερόντων και όχι υπό τις εντολές των οδηγών.
Η αίσθηση μας είναι, ότι θα έπρεπε ο ΣΟΑΑΒΕ ως το «μάτι» των Οδηγών στον Βορρά, να ασχοληθεί πιο εντατικά με τα προβλήματα της τοπικής κοινωνίας. 
Να θέσει προτάσεις αντιμετώπισης σε προβληματισμούς, όπως για παράδειγμα, γιατί το Ραλλυ Δ.Ε.Θ. να έχει μόνο 36 συμμετοχές (με σημαντική συνεισφορά από τον Νότο;) αλλά και σε άλλα, ίσως σοβαρότερα, θέματα. 
Και φυσικά επουδενί, να θέτει απόψεις για το πώς πρέπει να διοικηθεί μια Ομοσπονδία. Αλήθεια, στην εποχή της ΕΛΠΑ, όταν είχε «καρέκλα παρά τον πρόεδρο», είχε άποψη περί διοίκησης του Αθλήματος; Σήμερα ο οποιοσδήποτε, μπορεί να την έχει μέσα από το Σωματείο του.

Κύριοι, είναι γεγονός ότι διανύουμε την περίοδο επέλασης της ασημαντότητας. Σοφό θα ήταν λοιπόν, να αναλογιστεί ο καθένας μας πόσο μπορεί να προσφέρει στο Άθλημα, ώστε να έχουμε και στο μέλλον.

Με τιμή,

Ο Πρόεδρος
Βασίλειος Αναγνωστόπουλος.

Δημοφιλείς αναρτήσεις από αυτό το ιστολόγιο

Καλή Αρχή ...

Το 60ό Πανελλήνιο Πρωτάθλημα Ράλλυ Χώματος βρίσκεται μια ανάσα από την πρεμιέρα του, αφού το Ράλλυ Στερεάς Ελλάδας, ο πρώτος γύρος του θεσμού, έχει τυπικά ξεκινήσει με την τέλεση της Πανηγυρικής Εκκίνησης στην Κεντρική Πλατεία της Θήβας, το βράδυ του Σαββάτου. Οι θεατές, φίλοι του μηχανοκίνητου αθλητισμού και κάτοικοι της περιοχής, κατέκλυσαν την πλατεία, γνωρίζοντας από κοντά τα 36 πληρώματα που θα συμμετάσχουν την Κυριακή στον αγώνα. Στην εκδήλωση έδωσαν το παρών, μεταξύ άλλων, ο Δήμαρχος Θηβαίων κ. Γιώργος Αναστασίου, η Αντιπεριφερειάρχης Τουρισμού, κ. Φανή Παπαθωμά, ο Αντιπεριφερειάρχης Π.Ε. Βοιωτίας, κ. Γιώργος Ντασιώτης καθώς και πλήθος Αντιδημάρχων και Δημοτικών Συμβούλων της περιοχής. Νωρίτερα, στις εγκαταστάσεις του επίσημου διανομέα των λιπαντικών Texaco, Tsellos στη Θήβα είχε λάβει χώρα ο Διοικητικός και Τεχνικός Έλεγχος του Ράλλυ Στερεάς Ελλάδας, με τα πληρώματα να είναι ευδιάθετα και να είναι έτοιμα να δώσουν τον καλύτερό τους εαυτό στις 5 Ειδικές Διαδρομές του αγώνα. Το α

1ος Γύρος - Επιτυχής ...

Συναρπαστική ήταν η εξέλιξη του Ράλλυ Στερεάς Ελλάδας, ενός αγώνα που είχε αρκετές ανακατατάξεις καθ’ όλη τη διάρκειά του. Τελικοί νικητές αναδείχθηκαν οι Σωκράτης Τσολακίδης-Γιώργος Πολυζώης, στην επιστροφή του δύο φορές Πρωταθλητή Ελλάδος στη χωμάτινη επιφάνεια. Ο αγώνας διοργανώθηκε από το Σωματείο “Ελληνική Λέσχη Αυτοκινήτου Δυτικής Αττικής” (ΕΛ.Λ.Α.Δ.Α.) Πολύτιμη βοήθεια στους διοργανωτές παρείχαν ο Δήμος Θηβαίων, ο Δήμος Λειβαδέων και ο Δήμος Αλιάρτου-Θεσπιέων. Χορηγός του Ράλλυ Στερεάς Ελλάδας ήταν ο επίσημος διανομέας των λιπαντικών TEXACO, Tsellos. Με τον καλύτερο τρόπο ξεκίνησαν τις υποχρεώσεις τους στο Πανελλήνιο Πρωτάθλημα Ράλλυ Χώματος οι Τσολακίδης-Πολυζώης,. Το πλήρωμα του Skoda Fabia Rally2 Evo είδε από νωρίς να τίθενται εκτός αγώνα οι κύριοι αντίπαλοί του και στη συνέχεια ελέγχοντας τον συναγωνισμό, κέρδισε τις τρεις τελευταίες Ειδικές Διαδρομές του αγώνα. Νωρίτερα, οι «Παναγιώτης Ρουστέμης»-Χρήστος Μπακλώρης, οι οποίοι βρέθηκαν να προηγούνται έπειτα από τις δύο πρώτες

1η Δεξιοτεχνία Νεμέας ...

Στις 14 Απριλίου θα διεξαχθεί η Δεξιοτεχνία Νεμέας στο χώρο του Οινοποιητικού Συνεταιρισμού Νεμέας. Ο αγώνας θα εκκινήσει στις 09:00. Σύμφωνα με την νέα εγκύκλιο της Γενικής Γραμματείας Αθλητισμού για τις Δεξιοτεχνίες προκειμένου να δηλώσει κάποιος συμμετοχή απαιτούνται τα ακόλουθα: • Άδεια Οδήγησης σε ισχύ (επιπλέον να μην παρακρατείτε από καμία δημόσια αρχή) • Άδεια Κυκλοφορίας ή Αγωνιστική Άδεια Κυκλοφορίας σε ισχύ (δεν δύναται να συμμετάσχουν οχήματα με πινακίδες ΔΟΚ, με Μ ή σε προσωρινή ακινησία) *σε περίπτωση διαφορετικού κατόχου-αγωνιζομένου απαιτείται Υ.Δ. παραχώρησης • Δελτίο Αθλητή τύπου Δ (κόστος ημερήσιου 20€ και ετήσιου 60€) • Ιατρική βεβαίωση σύμφωνα με τον αθλητικό νόμο (επισυνάπτεται αρχείο παρακάτω) Τέλος οι δηλώσεις συμμετοχών θα πραγματοποιούνται αποκλειστικά μέσω ΣΔΔΑ μέχρι και την Παρασκευή 12/4/2024. Η ασφάλεια του αγώνα καθορίζεται από την ΟΜΑΕ στα 20€ και καταβάλλεται με την δήλωση συμμετοχής στο ΣΔΔΑ ενώ η συμμετοχή της λέσχης είναι 50€ και καταβάλλεται • είτε