Μετάβαση στο κύριο περιεχόμενο

Ελληνική υπόθεση .....


Εκπληκτικά σταθεροί από την 1η ημέρα οι Γιάννης Κατσαούνης - Μαθιός Μανσόλας με Porsche 911 του 1965, ήταν οι θριαμβευτές της Κατηγορίας Regularity του Ιστορικού Ράλλυ Ακρόπολις του 2014. 
Ήταν μια διάκριση που το πολύπειρο πλήρωμα αναζητούσε διακαώς εδώ και 11 χρόνια, ώστε να κάνει 2 τις νίκες του στον Εθνικό Ιστορικό μας αγώνα. 
Χαρακτηριστικό της εκπληκτικής προσπάθειας του πληρώματος το γεγονός πως σε 29 από τις 43 Ειδικές Διαδρομές που περιελάμβανε ο δύσκολος  φετινός αγώνας, δεν έχασαν πάνω από 1 δευτερόλεπτο από τον δοθέντα ιδανικό χρόνο! 
Άξιοι ανταγωνιστές τους οι Δημήτρης και Άγγελος Κουνέλης με BLMC Mini του 1978, που πέρασαν από την 1η θέση κατά τη διάρκεια του απαιτητικού τριήμερου, αλλά τελικά ολοκλήρωσαν 2οι. 


Στη 3η θέση του βάθρου της γενικής κατάταξης συναντάμε του περσινούς και προπέρσινους νικητές του αγώνα Ιάσωνα Φωτόπουλο – Ανδρέα Περίδη με Alfa Romeo 2000 GT Veloce, που ξεκίνησαν όπως πάντα σχεδόν …κρύοι, στο τέλος όμως εντυπωσίασαν με την απόδοσή τους και αμείφθηκαν με μια θέση στο βάθρο.
Ανάμεσα στα πολλά ξένα πληρώματα που συμμετείχαν στον αγώνα ικανότεροι αποδείχθηκαν οι Paolo Marcattilj - Fransesco Giammarino με Porsche 911 του 1967 που ήταν 10οι. Οι επικεφαλής της βαθμολογία του Ευρωπαϊκού Επάθλου της FIA δεν κατάφεραν πάντως να συνεχίσουν το απόλυτο των νικών που έχουν φέτος, αφού οι δικοί μας Γιώργος Δελαπόρτας – Θέμις Κονταράτος με Alfa Romeo 2000 GT Veloce τερμάτισαν δύο θέσεις πιο πάνω (8οι) και καρπώθηκαν τους βαθμούς της νίκης για τον ευρωπαϊκό θεσμό, όπου συμμετέχουν. Με αυτή τους την επίδοση μάλιστα πέρασνα 2οι στη βαθμολογία υποσκλίζονατς τους Cristian Crusifix – Joseph Lambert που αγωνίστηκαν για πρώτη φορά στη χώρα μας με μια Lotus Cortina του 1964, αλλά μάλλον τα βρήκαν σκούρα τερματίζοντας 28οι. 


Το τελετουργικό της απονομής των επάθλων στους νικητές όλων των κατηγοριών και κλάσεων θα πραγματοποιηθεί σήμερα Δευτέρα 9 Ιουνίου, στο λόφο του Φιλοπάππου, με φόντο το απόλυτο μνημείο ιστορίας και πολιτισμού της ανθρωπότητας, τον ναό της Αθηνάς Παλλάδας, στην κορυφή του ιερού βράχου της Ακρόπολις. 

Δημοφιλείς αναρτήσεις από αυτό το ιστολόγιο

13ο Ράλλυ Χανίων ...

Η ΑΛΑ Χανίων μετά από έγκριση της ΟΜΑΕ - ΕΠΑ διοργανώνει το 13ο Ράλλυ Χανίων που θα διεξαχθεί το Σάββατο 20, Super Ειδική στους Αγίους Αποστόλους, ώρα 17:00 και Κυριακή 21 Απριλίου 2024, δύο επαναλαμβανόμενες διαδρομές, η πρώτη στον Κονταρό στις Βρύσες Αποκορώνου, ώρα 10:00 και η δεύτερη στον Στύλο Μαλάξα. Οι παροχές της ΑΛΑ Χανίων προς τα πληρώματα εκτός Χανίων είναι μία διανυκτέρευση στο ξενοδοχείο Porto Kalamaki το Σάββατο 20 Απριλίου 2024. Χορηγοί του αγώνα είναι: Chania Cars & Trucks Κυριακίδης Κατασκευαστική Και συνδιοργανωτές: Περιφερειακή Ενότητα Χανίων Δήμος Χανίων Δήμος Αποκορώνου ΟΙ ΣΥΜΜΕΤΟΧΕΣ ΕΧΟΥΝ ΑΝΟΙΞΕΙ ΣΤΟ ΣΥΣΤΗΜΑ ΣΔΔΑ ΚΑΙ ΘΑ ΠΑΡΑΜΕΙΝΟΥΝ ΑΝΟΙΧΤΕΣ ΕΩΣ ΤΗΝ ΠΑΡΑΣΚΕΥΗ 12 ΑΠΡΙΛΙΟΥ 2024 ΚΑΙ ΩΡΑ 23:59.

BAJA GREECE 2024 ...

Με τη συμμετοχή κορυφαίων ονομάτων των αγώνων Cross Country Rally θα πραγματοποιηθεί το BAJA GREECE - FIA WORLD BAJA CUP από 22 έως 25 Μαΐου στο Άργος Ορεστικό Καστοριάς. Ένας αγώνας που μέσα από σκληρή δουλειά δέκα και πλέον χρόνων, έχει κερδίσει την αναγνώριση στο εξωτερικό. Τόσο η άρτια διοργάνωση των προηγούμενων ετών, όσο και οι διαδρομές στα μοναδικά βουνά της Καστοριάς και της Φλώρινας, αποτελούν πόλο έλξης για ομάδες από την ελίτ του μηχανοκίνητου αθλητισμού. Ήδη, έχει επιβεβαιώσει τη συμμετοχή του στον αγώνα, ο δύο φορές νικητής του FIA Παγκόσμιου Κυπέλλου, Σαουδάραβας οδηγός Yazeed Al-Rajhi, με μόνο στόχο τη νίκη που θα του δώσει το προβάδισμα για την κατάκτηση του φετινού επάθλου. Έχοντας κάνει ένα εξαιρετικό ξεκίνημα, αφού εξασφάλισε τη νίκη στον πρώτο γύρο του Κυπέλλου στην Σαουδική Αραβία μαζί με τον Γερμανό συνοδηγό του Timo Gottschalk, η συμμετοχή τους στο BAJA GREECE αναμένεται με τεράστιο ενδιαφέρον.                             Από τα Καλάβρυτα στο διεθνές καλεντάρι τ

Opel Grandland SUV ...

Κομψό και δυναμικό, ευρύχωρο, ευέλικτο και αμιγώς ηλεκτρικό. Αυτό είναι το νέο Grandland, που παρουσίασε σήμερα η Opel! Στο νέο μοντέλο διακρίνουμε πολλά από τα σχεδιαστικά χαρακτηριστικά που πρωτοείδαμε στο πρωτότυπο Opel Experimental, για πρώτη φορά σε μοντέλο παραγωγής. Αυτά τα χαρακτηριστικά περιλαμβάνουν το 3D Vizor με το φωτιζόμενο λογότυπο του ‘Κεραυνού’, που τοποθετείται περήφανα στο κέντρο της μάσκας, καθώς και τα μόνιμα φωτιζόμενα γράμματα "OPEL" στο πίσω μέρος. Άλλα ενδιαφέροντα χαρακτηριστικά αποτελούν το σύστημα φωτισμού Intelli-Lux Pixel HD με περισσότερα από 50.000 αυτόνομα στοιχεία, η νέα πλατφόρμα STLA Medium για τα αμιγώς ηλεκτρικά οχήματα και η νέα, επίπεδη εγκατάσταση της μπαταρίας, που επιτρέπει την τοποθέτηση μιας μπαταρίας χωρητικότητας 98 kWh, η οποία χαρίζει στο Grandland Electric έως και περίπου 700 km ηλεκτρικής αυτονομίας (WLTP1). “Το λανσάρισμα του νέου Grandland αποτελεί ορόσημο για την Opel. Πλέον, κάθε μοντέλο της Opel, χωρίς εξαίρεση, είναι δι