Μετάβαση στο κύριο περιεχόμενο

Ολοκλήρωση .....


Το 13ο Ιστορικό Ράλλυ Ακρόπολις ολοκληρώθηκε με επιτυχία, με τους «Lucky»-Fabrizia Pons να επαναλαμβάνουν τη νίκη τους με τη Lancia 037 και στο χωμάτινο αγώνα της κατηγορίας Sporting και φυσικά να κερδίζουν τον αγώνα. 
Το 3ο Σκέλος, το οποίο περιλάμβανε 4 χωμάτινες Ε.Δ. αποδείχθηκε σκληρό, αλλά ταυτόχρονα διασκεδαστικό για τα πληρώματα τόσο του Ευρωπαϊκού, όσο και του Ελληνικού Πρωταθλήματος Ιστορικών Αυτοκινήτων. 
Ο «Lucky» κατά κόσμον Luigi Batistoli έχοντας πλάι του την πολύπειρη Fabrizia Pons σημείωσε τον ταχύτερο χρόνο και στις 4 σημερινές ειδικές διαδρομές, αφήνοντας πολύ πίσω του τον ανταγωνισμό. 
Ο Ιταλός έχοντας κερδίσει τον ασφάλτινο αγώνα και σε συνδυασμό με τη σημερινή του νίκη στο χωμάτινο, αποκόμισε ουσιαστικά διπλούς βαθμούς, και παράλληλα κατέκτησε το βαρύτιμο τρόπαιο της 1ης θέση του Ιστορικού Ράλλυ Ακρόπολις. 


Στη 2η θέση, τόσο στο χωμάτινο αγώνα όσο και της γενικής κατάταξης, τερμάτισαν οι συμπατριώτες του, Enrico Brazzoli-Maurizio Barone, με την έτερη Lancia 037, οι οποίοι ουσιαστικά ήταν οι μόνοι που κατάφεραν να ανταγωνιστούν τους νικητές, αν και στις χωμάτινες επιφάνειες υστερούσαν σε σχέση με τις ασφάλτινες. 
Στην 3η θέση του σημερινού αγώνα βρέθηκαν οι Σουηδοί Mats Myrsell-Esko Juntilla με Porsche 911 RS, οι οποίοι αποδείχθηκαν ιδιαίτερα ταχείς στις χωμάτινες επιφάνειες, ενώ στην 3η θέση της γενικής κατάταξης τερμάτισαν οι Αυστριακοί Karl Wagner-Gerda Zauner με Porsche 911 SC, αφήνοντας πίσω τους «ασφάλτινους» Ιταλούς Lucio da Zanche-Giulio Oberti με Porsche 911 Carrera RS, οι οποίοι στις χωμάτινες επιφάνειες δυσκολεύτηκαν και δεν είχαν αντίστοιχες επιδόσεις με τις ασφάλτινες.
Να σημειωθεί ότι τα πληρώματα που συμμετείχαν με διαφορετικό αυτοκίνητο στην άσφαλτο και διαφορετικό στο χώμα δεν προσμετρούν στη γενική κατάταξη, γιατί κατατάσσονται στις εγκαταλείψεις της προηγούμενης ημέρας. 
Γι΄ αυτό το λόγο ανάμεσα σε άλλους, οι Myrsell-Juntilla παρά το γεγονός ότι σημείωσαν σημαντικές επιδόσεις στους δύο αγώνες, δεν συμπεριλαμβάνονται στη γενική κατάταξη.


Στην κατηγορία National, η οποία συμπεριλαμβάνει τα ελληνικά πληρώματα που τέθηκαν εκτός στη διαδικασία του τεχνικού ελέγχου σύμφωνα με τον κανονισμό της FIA λόγω του ότι χρησιμοποιούσαν παλαιότερης χρονολογίας ζώνες ασφαλείας, καθίσματα και κράνη, νικητές του χωμάτινου αγώνα αναδείχθηκαν οι Αντώνης Γιοβάς-Κωνσταντίνος Γρηγοριάδης με Audi 80 GT. 
Οι Έλληνες κοίταξαν στα μάτια τον ευρωπαϊκό ανταγωνισμό, αφού οι χρόνοι τους τους τοποθετούν ανάμεσα σε έμπειρα πληρώματα και ισχυρά αυτοκίνητα του Ευρωπαϊκού Πρωταθλήματος σε επίπεδο γενικής (θεωρητικά θα μπορούσαν να είναι στην 7η θέση). Πολύ καλό αγώνα, επίσης, έκαναν και οι «χωμάτινοι» Δημήτρης Βαζάκας-Άρης Ιγγλέσης με Toyota Starlet, οι οποίοι τερμάτισαν στη 2η θέση του χωμάτινου σκέλους. 
Η θέση αυτή, ωστόσο, ήρθε έπειτα από μεγάλες μάχες με τους Γιάννη Εδιπίδη-Γιάννη Γιώτη με Ford Escort, οι οποίοι εν τέλει τερμάτισαν τρίτοι με διαφορά μόλις 3,8δλ. 
Άτυχοι του αγώνα, οι Αντρέας Καροτσιέρης-Λεωνίδας Μαχαίρας που στο χωμάτινο σκέλος αγωνίστηκαν με Ford Escort MK1, αλλά ένα πρόβλημα στα μπουζί τους στέρησε τη διεκδίκηση της νίκης. Να σημειωθεί ότι οι Βασίλης και Γιάννης Βελάνης δεν εκκίνησαν στο χωμάτινο αγώνα λόγω προβλήματος στον κινητήρα του Ford Escort. Εκκίνηση δεν πήραν σήμερα ούτε οι Ελευθέριος Μανδρούκας-Νίκος Τσάδαρης, οι οποίοι αντιμετώπισαν επίσης πρόβλημα στον κινητήρα της Porsche. 

Δημοφιλείς αναρτήσεις από αυτό το ιστολόγιο

1ος Γύρος - Επιτυχής ...

Συναρπαστική ήταν η εξέλιξη του Ράλλυ Στερεάς Ελλάδας, ενός αγώνα που είχε αρκετές ανακατατάξεις καθ’ όλη τη διάρκειά του. Τελικοί νικητές αναδείχθηκαν οι Σωκράτης Τσολακίδης-Γιώργος Πολυζώης, στην επιστροφή του δύο φορές Πρωταθλητή Ελλάδος στη χωμάτινη επιφάνεια. Ο αγώνας διοργανώθηκε από το Σωματείο “Ελληνική Λέσχη Αυτοκινήτου Δυτικής Αττικής” (ΕΛ.Λ.Α.Δ.Α.) Πολύτιμη βοήθεια στους διοργανωτές παρείχαν ο Δήμος Θηβαίων, ο Δήμος Λειβαδέων και ο Δήμος Αλιάρτου-Θεσπιέων. Χορηγός του Ράλλυ Στερεάς Ελλάδας ήταν ο επίσημος διανομέας των λιπαντικών TEXACO, Tsellos. Με τον καλύτερο τρόπο ξεκίνησαν τις υποχρεώσεις τους στο Πανελλήνιο Πρωτάθλημα Ράλλυ Χώματος οι Τσολακίδης-Πολυζώης,. Το πλήρωμα του Skoda Fabia Rally2 Evo είδε από νωρίς να τίθενται εκτός αγώνα οι κύριοι αντίπαλοί του και στη συνέχεια ελέγχοντας τον συναγωνισμό, κέρδισε τις τρεις τελευταίες Ειδικές Διαδρομές του αγώνα. Νωρίτερα, οι «Παναγιώτης Ρουστέμης»-Χρήστος Μπακλώρης, οι οποίοι βρέθηκαν να προηγούνται έπειτα από τις δύο πρώτες

Αναγέννηση ...

Το Στρατιωτικό Αεροδρόμιο Τρίπολης θα υποδεχτεί το Σαββατοκύριακο 20 και 21 Απριλίου, 45 οδηγούς, οι οποίοι θα λάβουν μέρος στον πρώτο αγώνα του Πανελληνίου Πρωταθλήματος Ταχύτητας στις κατηγορίες Ν&Α, Ε, Formula Saloon και Ιστορικών! Διοργανωτές είναι τα Σωματεία “Αγωνιστικός Σύλλογος Ιδιοκτητών Σπορ αυτοκινήτων” (ΑΣΙΣΑ) και “Ελληνική Λέσχη Αυτοκινήτου Δυτικής Αττικής” (ΕΛ.Λ.Α.Δ.Α.). Η κατηγορία Ν&Α συγκέντρωσε 11 οδηγούς, οι οποίοι θα αγωνιστούν με στόχο τη νίκη στην πρεμιέρα του θεσμού. Με τετρακίνητο Lancer της Ομάδας Ν θα αγωνιστεί ο 26χρονος Ταξιάρχης Ασημακόπουλος, ευελπιστώντας η τύχη να είναι με το μέρος του στην Τρίπολη, σε αντίθεση με την πρόσφατη Ανάβαση Ριτσώνας. Γνωστός από τη συμμετοχή του σε αγώνες ταχύτητας παλαιότερα, ο Σάκης Ηλιάδης επιστρέφει στην πίστα με ένα Mitsubishi Lancer Evo IX και θα διεκδικήσει τη νίκη, ενώ για πρώτη φορά θα εκκινήσει σε αγώνα ταχύτητας ο 27χρονος τοπικός, Δημήτρης Μουργελάς με ένα Mitsubishi Lancer Evo VIII. Από τη Ρόδο θα ταξιδέψ

Νέος Κ.Ο.Κ. ...

Προ των πυλών βρίσκεται ο αναμορφωμένος Κώδικας Οδικής Κυκλοφορίας με τις ποινές να αφορούν στον οδηγό και όχι στο όχημα. «Ο αναμορφωμένος ΚΟΚ θα έχει νέα πολιτική ποινών, επικεντρωμένη στην οδική ασφάλεια. Δεν μας ενδιαφέρει να τιμωρήσουμε, πρωτίστως, τους παραβάτες, μας ενδιαφέρει να είναι εφαρμόσιμες οι ποινές, να είναι δίκαιες και να αντιστοιχούν στη σοβαρότητα και στην επικινδυνότητα κάθε παράβασης» , τόνισε η υφυπουργός Υποδομών και Μεταφορών, αρμόδια για τις μεταφορές, Χριστίνα Αλεξοπούλου. Για πρώτη φορά, σύμφωνα με τον νέο ΚΟΚ, που αναμένεται να τεθεί σε διαβούλευση το επόμενο διάστημα, κατηγοριοποιούνται οι ποινές και αυστηροποιούνται, ανάλογα με τη σοβαρότητα της παράβασης (πχ. κινητό τηλέφωνο, κράνος, ζώνη κ.α.).   «Ο νέος ΚΟΚ, που θα ανταποκρίνεται στις νέες συνθήκες, βρίσκεται σε τελικό στάδιο επεξεργασίας και πρόκειται συντόμως να τεθεί σε δημόσια διαβούλευση, πριν πάρει τον δρόμο για τη Βουλή» ανέφερε και υποστήριξε ότι ο αναμορφωμένος ΚΟΚ θα έχει νέα πολιτική ποινών,