Μετάβαση στο κύριο περιεχόμενο

ΟΙ ΠΡΟΣΠΑΘΕΙΕΣ ΤΩΝ ΕΛΛΗΝΩΝ .....


Όσα ελληνικά πληρώματα έκαναν χρήση του άρθρου 8.2 της Εγκυκλίου 11/2014 της ΟΜΑΕ, περί «Παράτασης ισχύος διεθνών προτύπων ασφαλείας για εθνικούς αγώνες»,  δεν συμμετείχαν στο Ιστορικό Ράλλυ Ακρόπολις του ημερολογίου της FIA -και ως εκ τούτου δεν εμφανίζονται στη γενική κατάταξη του αγώνα- αλλά μόνο στις δύο κατατάξεις (άσφαλτος-χώμα) του Πανελλήνιου Πρωταθλήματος Ράλλυ Ιστορικών Αυτοκινήτων που πραγματοποιήθηκαν στο πλαίσιο του 13ου Ιστορικού Ράλλυ Ακρόπολις. 
Το ίδιο συνέβη άλλωστε και τον περασμένο Φεβρουάριο στην περίπτωση του Ράλλυ Ακρόπολις του ERC. Παρά ταύτα οι επιδόσεις των ελληνικών πληρωμάτων ήταν κορυφαίες και οι χρόνοι τους πολύ ανταγωνιστικοί, σε σύγκριση με τους αντιπάλους τους από την Ευρώπη. 
Έτσι λοιπόν στο ασφάλτινο σκέλος του Ιστορικού Ράλλυ Ακρόπολις του 2014 που προσμετρούσε ως ξεχωριστός αγώνας για το Πανελλήνιο Πρωτάθλημα τη νίκη πήραν οι Ανδρέας Καροτσιέρης – Λεωνίδας Μαχαίρας (Porsche 911 RS, 1973) γράφοντας χρόνους 6άδας στην άτυπη γενική. Την τριάδα συμπλήρωσαν οι Αντώνης Γιοβάς – Κώστας Γρηγοριάδης (Audi 80 GT, 1975) και Αλέξανδρος Χριστοδούλου – Αλέξανδρος Βαΐτσος (Nissan 240 RS). 


Την επομένη, στο χωμάτινο σκέλος ο πρώτος της ασφάλτου άλλαξε αυτοκίνητο (κανονισμού επιτρέποντος), αντιμετώπισε όμως μηχανικά προβλήματα που δεν του επέτρεψαν να διακριθεί, ενώ παράλληλα κάποια νέα ελληνικά πληρώματα προστέθηκαν στις συμμετοχές. Σε αυτό το σκέλος οι Γιοβάς – Γρηγοριάδης οδήγησαν εξαιρετικά. Το πλήρωμα του πορτοκαλί Audi, αν προσθέσουμε και τις επιδόσεις τους στην άσφαλτο, μπορεί δίκαια να θεωρηθεί ως πλήρωμα του αγώνα, και είναι πραγματικά κρίμα που οι ελληνικοί κανονισμοί δεν τους επέτρεψαν να καταταχτούν στον αγώνα του Ευρωπαϊκού Πρωταθλήματος. Ένας ακόμη συνδυασμός που έλαμψε στο σκέλος της Κυριακής ήταν οι Δημήτρης Βαζάκας – Άρης Ιγγλέσης (Toyota Starlet, 1981). Συμμετείχαν μόνο στο χώμα, αλλά πρόλαβαν να κάνουν ιδιαίτερα αισθητή την παρουσία τους τερματίζοντας στη 2η θέση της ελληνικής κατάταξης με ένα αυτοκίνητο σαφώς πιο αδύναμο του ανταγωνισμού. Τέλος, στη 3η θέση ολοκλήρωσαν οι Γιάννης Εδιπίδης – Γιάννης Γιώτης (Ford Escort 1.6, 1969) που και αυτοί δεν είχαν δοκιμάσει την τύχη τους στην άσφαλτο. 

Δημοφιλείς αναρτήσεις από αυτό το ιστολόγιο

13ο Ράλλυ Χανίων ...

Η ΑΛΑ Χανίων μετά από έγκριση της ΟΜΑΕ - ΕΠΑ διοργανώνει το 13ο Ράλλυ Χανίων που θα διεξαχθεί το Σάββατο 20, Super Ειδική στους Αγίους Αποστόλους, ώρα 17:00 και Κυριακή 21 Απριλίου 2024, δύο επαναλαμβανόμενες διαδρομές, η πρώτη στον Κονταρό στις Βρύσες Αποκορώνου, ώρα 10:00 και η δεύτερη στον Στύλο Μαλάξα. Οι παροχές της ΑΛΑ Χανίων προς τα πληρώματα εκτός Χανίων είναι μία διανυκτέρευση στο ξενοδοχείο Porto Kalamaki το Σάββατο 20 Απριλίου 2024. Χορηγοί του αγώνα είναι: Chania Cars & Trucks Κυριακίδης Κατασκευαστική Και συνδιοργανωτές: Περιφερειακή Ενότητα Χανίων Δήμος Χανίων Δήμος Αποκορώνου ΟΙ ΣΥΜΜΕΤΟΧΕΣ ΕΧΟΥΝ ΑΝΟΙΞΕΙ ΣΤΟ ΣΥΣΤΗΜΑ ΣΔΔΑ ΚΑΙ ΘΑ ΠΑΡΑΜΕΙΝΟΥΝ ΑΝΟΙΧΤΕΣ ΕΩΣ ΤΗΝ ΠΑΡΑΣΚΕΥΗ 12 ΑΠΡΙΛΙΟΥ 2024 ΚΑΙ ΩΡΑ 23:59.

BAJA GREECE 2024 ...

Με τη συμμετοχή κορυφαίων ονομάτων των αγώνων Cross Country Rally θα πραγματοποιηθεί το BAJA GREECE - FIA WORLD BAJA CUP από 22 έως 25 Μαΐου στο Άργος Ορεστικό Καστοριάς. Ένας αγώνας που μέσα από σκληρή δουλειά δέκα και πλέον χρόνων, έχει κερδίσει την αναγνώριση στο εξωτερικό. Τόσο η άρτια διοργάνωση των προηγούμενων ετών, όσο και οι διαδρομές στα μοναδικά βουνά της Καστοριάς και της Φλώρινας, αποτελούν πόλο έλξης για ομάδες από την ελίτ του μηχανοκίνητου αθλητισμού. Ήδη, έχει επιβεβαιώσει τη συμμετοχή του στον αγώνα, ο δύο φορές νικητής του FIA Παγκόσμιου Κυπέλλου, Σαουδάραβας οδηγός Yazeed Al-Rajhi, με μόνο στόχο τη νίκη που θα του δώσει το προβάδισμα για την κατάκτηση του φετινού επάθλου. Έχοντας κάνει ένα εξαιρετικό ξεκίνημα, αφού εξασφάλισε τη νίκη στον πρώτο γύρο του Κυπέλλου στην Σαουδική Αραβία μαζί με τον Γερμανό συνοδηγό του Timo Gottschalk, η συμμετοχή τους στο BAJA GREECE αναμένεται με τεράστιο ενδιαφέρον.                             Από τα Καλάβρυτα στο διεθνές καλεντάρι τ

Opel Grandland SUV ...

Κομψό και δυναμικό, ευρύχωρο, ευέλικτο και αμιγώς ηλεκτρικό. Αυτό είναι το νέο Grandland, που παρουσίασε σήμερα η Opel! Στο νέο μοντέλο διακρίνουμε πολλά από τα σχεδιαστικά χαρακτηριστικά που πρωτοείδαμε στο πρωτότυπο Opel Experimental, για πρώτη φορά σε μοντέλο παραγωγής. Αυτά τα χαρακτηριστικά περιλαμβάνουν το 3D Vizor με το φωτιζόμενο λογότυπο του ‘Κεραυνού’, που τοποθετείται περήφανα στο κέντρο της μάσκας, καθώς και τα μόνιμα φωτιζόμενα γράμματα "OPEL" στο πίσω μέρος. Άλλα ενδιαφέροντα χαρακτηριστικά αποτελούν το σύστημα φωτισμού Intelli-Lux Pixel HD με περισσότερα από 50.000 αυτόνομα στοιχεία, η νέα πλατφόρμα STLA Medium για τα αμιγώς ηλεκτρικά οχήματα και η νέα, επίπεδη εγκατάσταση της μπαταρίας, που επιτρέπει την τοποθέτηση μιας μπαταρίας χωρητικότητας 98 kWh, η οποία χαρίζει στο Grandland Electric έως και περίπου 700 km ηλεκτρικής αυτονομίας (WLTP1). “Το λανσάρισμα του νέου Grandland αποτελεί ορόσημο για την Opel. Πλέον, κάθε μοντέλο της Opel, χωρίς εξαίρεση, είναι δι