Ανασκόπηση 2ου Σκέλους .....


Ο ασφάλτινος αγώνας του 13ου Ιστορικού Ράλλυ Ακρόπολις ολοκληρώθηκε με τους «Lucky»-Fabrizia Pons να επικρατούν του ανταγωνισμού και να οδηγούν την Lancia 037 στη νίκη. 
Ο Ιταλός έδωσε ενδιαφέρουσες μάχες με τους συμπατριώτες του Enrico Brazzoli-Maurizio Barone στο τιμόνι της έτερης Lancia 037, αφού μοιράστηκαν την 1η θέση στις 4 από τις 5 ειδικές διαδρομές της ημέρας. Στην Ε.Δ.3 -1η της 2ης ημέρας- Χάνι Ζαγγανά 1, ο «Lucky» έχασε πολύτιμο χρόνο εξαιτίας ενός τετ-α-κε, με αποτέλεσμα να πέσει στη 2η θέση. 
Ο Brazzoli, ο οποίος σημείωσε τους ταχύτερους χρόνους στις 2 από τις 3 πρώτες Ε.Δ. του 2ου Σκέλους είχε μία μικρή έξοδο στην Ε.Δ.6, Παύλιανη 2 που του κόστισε σε χρόνο και εν τέλει τον απομάκρυνε από τη νίκη. 
Ωστόσο, οι βαθμοί της 2ης θέσης μπορεί να αποδειχθούν πολύτιμοι στο δρόμο της κατάκτησης του ευρωπαϊκού τίτλου στην κατηγορία 4. Την πρώτη τριάδα συμπλήρωσε, όπως και την προηγούμενη μέρα, ένα ακόμη πλήρωμα από την Ιταλία οι Lucio da Zanche-Giulio Oberti με Porsche 911 Carrera RS, οι οποίοι αν και πιο πίσω σε χρόνο κατάφεραν να ανταγωνιστούν τους συμπατριώτες τους, κερδίζοντας μάλιστα μια Ε.Δ., και άφησαν πίσω τους υπόλοιπους συνδυασμούς.


Στην πρώτη θέση της ελληνικής κατάταξης βρέθηκαν οι Αντρέας Καροτσιέρης-Λεωνίδας Μαχαίρας με Porsche 911 ύστερα από μεγάλες μάχες με τους Ελευθέριο Μανδρούκα-Νίκο Τσάδαρη με ίδιο αυτοκίνητο. Οι περσινοί Πρωταθλητές Ιστορικών αντιμετώπιζαν πρόβλημα με τον κινητήρα της 911, με αποτέλεσμα να εγκαταλείψουν στην τελευταία Ε.Δ. Στη δεύτερη θέση τερμάτισαν οι Αντώνης Γιοβάς-Κωνσταντίνος Γρηγοριάδης με Audi 80, πραγματοποιώντας έναν πολύ καλό αγώνα, ενώ την πρώτη τριάδα συμπλήρωσαν οι Αλέξανδρος Χριστοδούλου- Αλέξανδρος Βαΐτσος Nissan 240 RS. Αξίζει να σημειωθεί ότι οι νικητές του 1ου Ιστορικού Ράλλυ Ακρόπολις το 2002, Κωνσταντίνος Αποστόλου-Παναγιώτης Κουτσίκος τερμάτισαν στην 4η θέση με VW Golf Gti, ύστερα από πολύ καλή επίδοση. 
Η ατυχία των Βασίλη και Γιάννη Βελάνη συνεχίστηκε και στο 2ο Σκέλος, αφού ενώ ξεκίνησαν τη σημερινή μέρα με Catching Up (κανονισμός σύμφωνα με τον οποίο οι εγκαταλείψαντες της προηγούμενης ημέρας παίρνουν το χρόνο του τελευταίου της κατηγορίας τους με επιπλέον 60 δλ. ποινή), στο Χάνι Ζαγγανά 2 εγκατέλειψαν λόγω προβλήματος στον κινητήρα. 
Υπενθυμίζουμε ότι σήμερα οι: Myrsell-Juntilla, Καροτσιέρης-Μαχαίρας, Γιαμαλάκης-Σάμιος και Λάμπρου-Κόλλιας θα συμμετάσχουν στο χωμάτινο σκέλος με διαφορετικό αυτοκίνητο, ενώ στη λίστα εκκίνησης θα προστεθούν και οι «χωμάτινοι» Βαζάκας-Ιγγλέσης, Ράζης-Μωραΐτης, Παραπέρας-Τσιγκόπουλος και Τσοπανάκης-Λιγκίνος. 
Τα πληρώματα σήμερα, Κυριακή 8 Ιουνίου, θα αναμετρηθούν στο χωμάτινο αυτή τη φορά τρίτο και τελευταίο Σκέλος, το οποίο περιλαμβάνει συνολικά 4 Ε.Δ. (Βωξίτες 1 – 09:13, Δροσοχώρι 1 – 10:26, Βωξίτες 2 – 12:19, Δροσοχώρι 2 – 13:32).