Μετάβαση στο κύριο περιεχόμενο

Ανασκόπηση 2ου Σκέλους .....


Ο ασφάλτινος αγώνας του 13ου Ιστορικού Ράλλυ Ακρόπολις ολοκληρώθηκε με τους «Lucky»-Fabrizia Pons να επικρατούν του ανταγωνισμού και να οδηγούν την Lancia 037 στη νίκη. 
Ο Ιταλός έδωσε ενδιαφέρουσες μάχες με τους συμπατριώτες του Enrico Brazzoli-Maurizio Barone στο τιμόνι της έτερης Lancia 037, αφού μοιράστηκαν την 1η θέση στις 4 από τις 5 ειδικές διαδρομές της ημέρας. Στην Ε.Δ.3 -1η της 2ης ημέρας- Χάνι Ζαγγανά 1, ο «Lucky» έχασε πολύτιμο χρόνο εξαιτίας ενός τετ-α-κε, με αποτέλεσμα να πέσει στη 2η θέση. 
Ο Brazzoli, ο οποίος σημείωσε τους ταχύτερους χρόνους στις 2 από τις 3 πρώτες Ε.Δ. του 2ου Σκέλους είχε μία μικρή έξοδο στην Ε.Δ.6, Παύλιανη 2 που του κόστισε σε χρόνο και εν τέλει τον απομάκρυνε από τη νίκη. 
Ωστόσο, οι βαθμοί της 2ης θέσης μπορεί να αποδειχθούν πολύτιμοι στο δρόμο της κατάκτησης του ευρωπαϊκού τίτλου στην κατηγορία 4. Την πρώτη τριάδα συμπλήρωσε, όπως και την προηγούμενη μέρα, ένα ακόμη πλήρωμα από την Ιταλία οι Lucio da Zanche-Giulio Oberti με Porsche 911 Carrera RS, οι οποίοι αν και πιο πίσω σε χρόνο κατάφεραν να ανταγωνιστούν τους συμπατριώτες τους, κερδίζοντας μάλιστα μια Ε.Δ., και άφησαν πίσω τους υπόλοιπους συνδυασμούς.


Στην πρώτη θέση της ελληνικής κατάταξης βρέθηκαν οι Αντρέας Καροτσιέρης-Λεωνίδας Μαχαίρας με Porsche 911 ύστερα από μεγάλες μάχες με τους Ελευθέριο Μανδρούκα-Νίκο Τσάδαρη με ίδιο αυτοκίνητο. Οι περσινοί Πρωταθλητές Ιστορικών αντιμετώπιζαν πρόβλημα με τον κινητήρα της 911, με αποτέλεσμα να εγκαταλείψουν στην τελευταία Ε.Δ. Στη δεύτερη θέση τερμάτισαν οι Αντώνης Γιοβάς-Κωνσταντίνος Γρηγοριάδης με Audi 80, πραγματοποιώντας έναν πολύ καλό αγώνα, ενώ την πρώτη τριάδα συμπλήρωσαν οι Αλέξανδρος Χριστοδούλου- Αλέξανδρος Βαΐτσος Nissan 240 RS. Αξίζει να σημειωθεί ότι οι νικητές του 1ου Ιστορικού Ράλλυ Ακρόπολις το 2002, Κωνσταντίνος Αποστόλου-Παναγιώτης Κουτσίκος τερμάτισαν στην 4η θέση με VW Golf Gti, ύστερα από πολύ καλή επίδοση. 
Η ατυχία των Βασίλη και Γιάννη Βελάνη συνεχίστηκε και στο 2ο Σκέλος, αφού ενώ ξεκίνησαν τη σημερινή μέρα με Catching Up (κανονισμός σύμφωνα με τον οποίο οι εγκαταλείψαντες της προηγούμενης ημέρας παίρνουν το χρόνο του τελευταίου της κατηγορίας τους με επιπλέον 60 δλ. ποινή), στο Χάνι Ζαγγανά 2 εγκατέλειψαν λόγω προβλήματος στον κινητήρα. 
Υπενθυμίζουμε ότι σήμερα οι: Myrsell-Juntilla, Καροτσιέρης-Μαχαίρας, Γιαμαλάκης-Σάμιος και Λάμπρου-Κόλλιας θα συμμετάσχουν στο χωμάτινο σκέλος με διαφορετικό αυτοκίνητο, ενώ στη λίστα εκκίνησης θα προστεθούν και οι «χωμάτινοι» Βαζάκας-Ιγγλέσης, Ράζης-Μωραΐτης, Παραπέρας-Τσιγκόπουλος και Τσοπανάκης-Λιγκίνος. 
Τα πληρώματα σήμερα, Κυριακή 8 Ιουνίου, θα αναμετρηθούν στο χωμάτινο αυτή τη φορά τρίτο και τελευταίο Σκέλος, το οποίο περιλαμβάνει συνολικά 4 Ε.Δ. (Βωξίτες 1 – 09:13, Δροσοχώρι 1 – 10:26, Βωξίτες 2 – 12:19, Δροσοχώρι 2 – 13:32).

Δημοφιλείς αναρτήσεις από αυτό το ιστολόγιο

13ο Ράλλυ Χανίων ...

Η ΑΛΑ Χανίων μετά από έγκριση της ΟΜΑΕ - ΕΠΑ διοργανώνει το 13ο Ράλλυ Χανίων που θα διεξαχθεί το Σάββατο 20, Super Ειδική στους Αγίους Αποστόλους, ώρα 17:00 και Κυριακή 21 Απριλίου 2024, δύο επαναλαμβανόμενες διαδρομές, η πρώτη στον Κονταρό στις Βρύσες Αποκορώνου, ώρα 10:00 και η δεύτερη στον Στύλο Μαλάξα. Οι παροχές της ΑΛΑ Χανίων προς τα πληρώματα εκτός Χανίων είναι μία διανυκτέρευση στο ξενοδοχείο Porto Kalamaki το Σάββατο 20 Απριλίου 2024. Χορηγοί του αγώνα είναι: Chania Cars & Trucks Κυριακίδης Κατασκευαστική Και συνδιοργανωτές: Περιφερειακή Ενότητα Χανίων Δήμος Χανίων Δήμος Αποκορώνου ΟΙ ΣΥΜΜΕΤΟΧΕΣ ΕΧΟΥΝ ΑΝΟΙΞΕΙ ΣΤΟ ΣΥΣΤΗΜΑ ΣΔΔΑ ΚΑΙ ΘΑ ΠΑΡΑΜΕΙΝΟΥΝ ΑΝΟΙΧΤΕΣ ΕΩΣ ΤΗΝ ΠΑΡΑΣΚΕΥΗ 12 ΑΠΡΙΛΙΟΥ 2024 ΚΑΙ ΩΡΑ 23:59.

Στην πρίζα ...

Οι οδηγοί ηλεκτρικών αυτοκινήτων θα είναι ευκολότερο να φορτίζουν τα οχήματά τους στο σπίτι και στην εργασία τους τα επόμενα χρόνια, μετά την αναθεώρηση της οδηγίας για την ενεργειακή απόδοση των κτιρίων (EPBD) από την Ευρωπαϊκή Επιτροπή. Η οδηγία στοχεύει να βάλει την Ευρώπη στο δρόμο της πλήρους απανθρακοποίησης έως το 2050. Προσδιορίστηκαν χαρακτηριστικά που πρέπει να διαθέτουν όλες οι νέες κατασκευές, αλλά και αυτές που υπόκεινται σε ανακαινίσεις. Έτσι όλα τα νέα κτίρια, καθώς και τα υπάρχοντα που υπόκεινται σε ριζική ανακαίνιση, πρέπει τώρα να εγκαταστήσουν προ-καλωδίωση για τα σημεία φόρτισης ηλεκτρικών αυτοκινήτων. Τι προβλέπει η νέα οδηγία Αυτό καλύπτει όλα τα απαραίτητα βήματα για να καταστεί δυνατή η εγκατάσταση σημείων φόρτισης. Επιπλέον, όλα τα νέα και ανακαινισμένα κτίρια με περισσότερες από πέντε θέσεις στάθμευσης αυτοκινήτων πρέπει να έχουν τουλάχιστον ένα σημείο φόρτισης για κάθε πέντε θέσεις και προκαλωδίωση για τους τουλάχιστον μισούς χώρους. Τα γραφεία που διαθέτουν

Πρεμιέρα ...

Η πρεμιέρα του Πανελληνίου Πρωταθλήματος Ταχύτητας ολοκληρώθηκε στο Στρατιωτικό Αεροδρόμιο της Τρίπολης με τους οδηγούς των κατηγοριών Ν+Α, Ε, Formula Saloon και Ιστορικών να προσφέρουν όμορφο θέαμα στην επανέναρξη του θεσμού έπειτα από αρκετά χρόνια. Το «χορό» άνοιξε ο αγώνας της Ομάδας Ν+Α , με τον Σάκη Ηλιάδη να πανηγυρίζει την πρώτη νίκη της χρονιάς στην κατηγορία. Στην επιστροφή του στο μπάκετ ενός Mitsubishi Lancer Evo IX, ο Ελευσίνιος οδηγός που εκκινούσε από την πρώτη θέση του grid κατάφερε να κρατήσει πίσω του καθ’ όλη τη διάρκεια του αγώνα τον κυριότερο αντίπαλό του, Ταξιάρχη Ασημακόπουλο. Ο 27χρονος οδηγός του Mitsubishi Lancer Evo VIII αν και προσπάθησε να κυνηγήσει τον νικητή, εν τέλει ολοκλήρωσε τον αγώνα στην διόλου ευκαταφρόνητη δεύτερη θέση στην Ομάδα Ν+Α. Το βάθρο της κατηγορίας συμπλήρωσε ο Ματθαίος Μπουρλίδης με Mitsubishi Lancer Evo VIII, ο οποίος αν και έπεσε προσωρινά τέταρτος, ανέκτησε τη θέση του. Ο Δημήτρης Μουργελάς με ίδιο αυτοκίνητο τερμάτισε τέταρτος. Πιο