Μετάβαση στο κύριο περιεχόμενο

Rally Sprint Regularity Ωρωπού .....

Το Σάββατο 21 Ιουνίου ο ΣΙΣΑ διοργανώνει το «Rally Sprint Regularity Ωρωπού», στην ευρύτερη περιοχή του Ωρωπού. Δικαίωμα συμμετοχής έχουν 60 ιστορικά αυτοκίνητα, τα οποία θα διασχίσουν περίπου 90 αγωνιστικά χιλιόμετρα σε μία ειδική διαδρομή ακριβείας που θα επαναληφθεί δύο φορές. 
Η εκκίνηση θα γίνει από την παραλία Αγ. Αποστόλων και θα διασχίσει την απαιτητική διαδρομή που συνδέει την Αγκώνα με τον Βαρνάβα. Τα αυτοκίνητα θα διέλθουν από τον Κάλαμο και θα ανασυγκροτηθούν στην Αγκώνα. Από εκεί θα ξεκινήσει το 2ο σκέλος του αγώνα και μέσω της ίδιας ειδικής διαδρομής θα τερματίσουν στον Ωρωπό σε γνωστό κέντρο της περιοχής. Εκεί θα δοθεί προαιρετικό γεύμα και θα γίνει και η απονομή επάθλων.
Ο αγώνας θα γίνει σύμφωνα με τους κανονισμούς της FIVA.
Το Πρόγραμμα του αγώνα έχει ως εξής:
Πέμπτη 29/5/14 19:00 Eναρξη δηλώσεων συμμετοχής
Δευτέρα 16/6/14 21:00 Λήξη δηλώσεων συμμετοχής
Πέμπτη 19/6/14 21:00 Ανάρτηση λίστας συμμετεχόντων στην ιστοσελίδα του ΣΙΣΑ
Παρασκευή 20/6 18:00-20:00 Παράδοση υλικού αγώνα στο εντευκτήριο του ΣΙΣΑ
Σάββατο 21/6/2014
14:00 – 14:45 Συγκέντρωση & διοικητικός έλεγχος στη παραλία Αγ. Αποστόλων στο Alekos Café
15:00 Εκκίνηση του «Rally Sprint Regularity Ωρωπού»
15:00 – 16:10 Διαδροµή 1ου σκέλους Αγ. Απόστολοι, Αγκώνα, Βαρνάβας, Κάλαμος, Αγ. Απόστολοι, Αγκώνα
16:10 – 16:40 Ανασυγκρότηση στο Agkona Beach Bar
16:40 – 18:00 Διαδροµή 2ου σκέλους Αγκώνα, Κάλαμος, Βαρνάβα, Αγ. Απόστολοι, Ωρωπός
18:00 Τερµατισµός 1ου αυτοκίνητου στον Ωρωπό και συγκέντρωση στην ταβέρνα Νέα Ζωή Πέππας, για προαιρετικό γεύµα σε ειδική τιµή
19:30 Ανάρτηση προσωρινών αποτελεσµάτων
20:00 Aπονοµή επάθλων
Τα ωράρια αναφέρονται στην εκκίνηση και στον τερµατισµό του 1ου αυτοκινήτου. 
Το τελευταίο θα διέρχεται περίπου 1 ώρα µετά.

Δημοφιλείς αναρτήσεις από αυτό το ιστολόγιο

1ος Γύρος - Επιτυχής ...

Συναρπαστική ήταν η εξέλιξη του Ράλλυ Στερεάς Ελλάδας, ενός αγώνα που είχε αρκετές ανακατατάξεις καθ’ όλη τη διάρκειά του. Τελικοί νικητές αναδείχθηκαν οι Σωκράτης Τσολακίδης-Γιώργος Πολυζώης, στην επιστροφή του δύο φορές Πρωταθλητή Ελλάδος στη χωμάτινη επιφάνεια. Ο αγώνας διοργανώθηκε από το Σωματείο “Ελληνική Λέσχη Αυτοκινήτου Δυτικής Αττικής” (ΕΛ.Λ.Α.Δ.Α.) Πολύτιμη βοήθεια στους διοργανωτές παρείχαν ο Δήμος Θηβαίων, ο Δήμος Λειβαδέων και ο Δήμος Αλιάρτου-Θεσπιέων. Χορηγός του Ράλλυ Στερεάς Ελλάδας ήταν ο επίσημος διανομέας των λιπαντικών TEXACO, Tsellos. Με τον καλύτερο τρόπο ξεκίνησαν τις υποχρεώσεις τους στο Πανελλήνιο Πρωτάθλημα Ράλλυ Χώματος οι Τσολακίδης-Πολυζώης,. Το πλήρωμα του Skoda Fabia Rally2 Evo είδε από νωρίς να τίθενται εκτός αγώνα οι κύριοι αντίπαλοί του και στη συνέχεια ελέγχοντας τον συναγωνισμό, κέρδισε τις τρεις τελευταίες Ειδικές Διαδρομές του αγώνα. Νωρίτερα, οι «Παναγιώτης Ρουστέμης»-Χρήστος Μπακλώρης, οι οποίοι βρέθηκαν να προηγούνται έπειτα από τις δύο πρώτες

Αναγέννηση ...

Το Στρατιωτικό Αεροδρόμιο Τρίπολης θα υποδεχτεί το Σαββατοκύριακο 20 και 21 Απριλίου, 45 οδηγούς, οι οποίοι θα λάβουν μέρος στον πρώτο αγώνα του Πανελληνίου Πρωταθλήματος Ταχύτητας στις κατηγορίες Ν&Α, Ε, Formula Saloon και Ιστορικών! Διοργανωτές είναι τα Σωματεία “Αγωνιστικός Σύλλογος Ιδιοκτητών Σπορ αυτοκινήτων” (ΑΣΙΣΑ) και “Ελληνική Λέσχη Αυτοκινήτου Δυτικής Αττικής” (ΕΛ.Λ.Α.Δ.Α.). Η κατηγορία Ν&Α συγκέντρωσε 11 οδηγούς, οι οποίοι θα αγωνιστούν με στόχο τη νίκη στην πρεμιέρα του θεσμού. Με τετρακίνητο Lancer της Ομάδας Ν θα αγωνιστεί ο 26χρονος Ταξιάρχης Ασημακόπουλος, ευελπιστώντας η τύχη να είναι με το μέρος του στην Τρίπολη, σε αντίθεση με την πρόσφατη Ανάβαση Ριτσώνας. Γνωστός από τη συμμετοχή του σε αγώνες ταχύτητας παλαιότερα, ο Σάκης Ηλιάδης επιστρέφει στην πίστα με ένα Mitsubishi Lancer Evo IX και θα διεκδικήσει τη νίκη, ενώ για πρώτη φορά θα εκκινήσει σε αγώνα ταχύτητας ο 27χρονος τοπικός, Δημήτρης Μουργελάς με ένα Mitsubishi Lancer Evo VIII. Από τη Ρόδο θα ταξιδέψ

Νέος Κ.Ο.Κ. ...

Προ των πυλών βρίσκεται ο αναμορφωμένος Κώδικας Οδικής Κυκλοφορίας με τις ποινές να αφορούν στον οδηγό και όχι στο όχημα. «Ο αναμορφωμένος ΚΟΚ θα έχει νέα πολιτική ποινών, επικεντρωμένη στην οδική ασφάλεια. Δεν μας ενδιαφέρει να τιμωρήσουμε, πρωτίστως, τους παραβάτες, μας ενδιαφέρει να είναι εφαρμόσιμες οι ποινές, να είναι δίκαιες και να αντιστοιχούν στη σοβαρότητα και στην επικινδυνότητα κάθε παράβασης» , τόνισε η υφυπουργός Υποδομών και Μεταφορών, αρμόδια για τις μεταφορές, Χριστίνα Αλεξοπούλου. Για πρώτη φορά, σύμφωνα με τον νέο ΚΟΚ, που αναμένεται να τεθεί σε διαβούλευση το επόμενο διάστημα, κατηγοριοποιούνται οι ποινές και αυστηροποιούνται, ανάλογα με τη σοβαρότητα της παράβασης (πχ. κινητό τηλέφωνο, κράνος, ζώνη κ.α.).   «Ο νέος ΚΟΚ, που θα ανταποκρίνεται στις νέες συνθήκες, βρίσκεται σε τελικό στάδιο επεξεργασίας και πρόκειται συντόμως να τεθεί σε δημόσια διαβούλευση, πριν πάρει τον δρόμο για τη Βουλή» ανέφερε και υποστήριξε ότι ο αναμορφωμένος ΚΟΚ θα έχει νέα πολιτική ποινών,