Μετάβαση στο κύριο περιεχόμενο

Επίλογος .....


Η 12η ΑΝΑΒΑΣΗ ΚΥΜΗΣ πέρασε στην ιστορία του θεσμού αφήνοντας μία πολύ γλυκιά γεύση σε όλους όσοι βρέθηκαν σ’ αυτή την ιδιαίτερης ομορφιάς περιοχή της Εύβοιας στο «Μπαλκόνι του Αιγαίου» όπως την αποκαλούν.
Η φιλοξενία των κατοίκων, όλων των φορέων και ιδιαίτερα της Δημοτικής αρχής και των επαγγελματιών, είναι πραγματικά αφοπλιστική και αρχίζοντας αυτή την αναδρομή στο διήμερο, η START LINE εκ μέρους όλων των συμμετεχόντων, των επισκεπτών και των μελών της θέλει να ευχαριστήσει για μία ακόμα φορά την Κύμη και τους ανθρώπους της. Η Οργανωτική Επιτροπή του αγώνα ευχαριστεί τον Μεγάλο Χορηγό του αγώνα την ναυτιλιακή εταιρεία SEAJETS, την Εμπορία Αυτοκινήτων "KATSINIS EVIA" , τους χορηγούς επικοινωνίας Zougla.gr, Motori.gr, το ΡΑΔΙΟ ΑΛΙΒΕΡΙ που για μία ακόμα φορά κάλυψε ζωντανά την ανάβαση, καθώς και όλους τους επαγγελματίες που βοήθησαν στη φετινή διοργάνωση.

Στα του αγώνα… 

Οι 61 συμμετοχές με το κλείσιμό τους προμήνυαν ότι θα γίνει ένας πολύ ενδιαφέρων αγώνας και οι άνθρωποι της  START LINE έκαναν ότι ήταν δυνατόν για να εξασφαλίσουν την ομαλότερη διεξαγωγή του. Έμενε μόνο να συνηγορήσει και ο καιρός ώστε όλοι να ευχαριστηθούν οδήγηση και θέαμα. 
Ο Τεχνικός Έλεγχος που έγινε το Σάββατο το πρωί στο Λιμάνι της Κύμης τελείωσε με 59 οδηγούς (Βαγγέλης Αρβανιτάκης και  Αργύρης Τσούλος δεν πέρασαν Τ.Ε.) να έχουν πάρει το ΟΚ για να παρακολουθήσουν στη συνέχεια την ενημέρωση των οδηγών που έγινε στην έξοδο των PITS. Η ενημέρωση αυτή έγινε σε ιδιαίτερα φορτισμένο κλίμα, καθώς αφιερώθηκε στη μνήμη του φίλου και συνεργάτη Αντώνη Ιωαννίδη που «έφυγε» πριν από λίγο καιρό.  Στη μνήμη του κρατήθηκε ενός λεπτού σιγή και κληρώθηκε μία αναμνηστική πλακέτα  την οποία πήρε ο Παναγιώτης Λιώρης.    
Το Σάββατο τα τρία σκέλη των δοκιμαστικών διεξήχθησαν χωρίς απολύτως κανένα απρόοπτο και κάτω από ιδανικές καιρικές συνθήκες.
Η Κυριακή βρίσκει τους οδηγούς έτοιμους να οδηγήσουν στις 52 στροφές της Ανάβασης Κύμης. O “CHOCOS”  (Νο 46) αντιμετώπισε μηχανικά προβλήματα στα δοκιμαστικά του Σαββάτου τα οποία η ομάδα του προσπάθησε να λύσει όλο το βράδυ χωρίς όμως αποτέλεσμα και τελικά να μην μπορέσει να πάρει μέρος στον αγώνα. Ο Γιώργος Κεχαγιάς  (Νο 48) μετά τα  δοκιμαστικά είχε πρόβλημα με το turbo το οποίο άλλαξε, αλλά τελικά δεν κατάφερε να πάρει μέρος στον αγώνα, ενώ δεν ξεκίνησαν  και οι Σταμάτης Σταματίου (Νο 36) και Κώστας Κοφινάς (Νο 55).
Ο κόσμος εκμεταλλευόμενος την καλοκαιρινή μέρα, κατέκλυσε τη διαδρομή, ιδιαίτερα στα σημεία που οι άνθρωποι της περιοχής είχαν ετοιμάσει κατάλληλους χώρους για να φιλοξενήσουν τους θεατές,  κάτω από τη σκιά των πυκνών δένδρων και τεντών, με πάγκους, τραπέζια και φυσικά τα κατάλληλα εδέσματα!
Η Ομάδα Ν ήταν υπόθεση και πάλι του Παναγιώτη Κύρκου (Νο 12) με το MITSUBISHI EVO IX με χρόνο 4:07.36.  Δεύτερος ο Κωνσταντίνος Κάκος (Νο 10) - MITSUBISHI EVO VIII με  χρόνο 4:18.31 και τρίτος ο Γιάννης Ποτουρίδης (Νο 14) με SUBARU Impreza 555 και χρόνο 4:24.56. Οι 3 πρώτοι νικητές της Ν ήταν και οι νικητές της κλάσης Ν/4.
Την Ομάδα Ν έως 2 Λίτρα κατέκτησε ο Μιχάλης Αναστασόπουλος (Νο 6) με το PEUGEOT 106 S16 και χρόνο 4:27.24, ακολουθούμενος από τον Παναγιώτη Σμυρναίο (Νο 4)  με ίδιο αυτοκίνητο και χρόνο 4:27.57. Τρίτος ήταν ο Νίκος Ντούρας (Νο 8) με PEUGEOT 206 RC και χρόνο 4:31.31.
Νικητής της Κλάσης Ν/2 –ΕΝ/2 ήταν ο Μιχάλης Αναστασόπουλος με δεύτερο τον Παναγιώτη Σμυρναίο και τρίτο τον Κώστα Ντέκα (Νο 7) με CITROEN Saxo VTS και χρόνο 4:35.20.
Η Ομάδα Α βρήκε νικητή τον Μιχάλη Ευθυμίου (Νο 35) με το FORD Escort WRC και χρόνο 4:13.18, με δεύτερο τον Γιάννη Ζάγαρη (No 26) με PEUGEOT 106 S16 που πήρε και την πρώτη θέση στα δίλιτρα και στην Κλάση Α/6  και χρόνο 4:16.60 και τρίτο τον Σπύρο Βοργιά (Νο 25) με PEUGEOT 106 S16 και χρόνο 4:17.07, που ήταν δεύτερος στα δίλιτρα και δεύτερος στην Α/6. Τρίτος στην Ομάδα Α έως 2 Λίτρα και τρίτος στην Α/6  ήταν ο Γιάννης Τασιόπουλος (Νο 22) με CITROEN Saxo VTS και χρόνο 4:22.23.
Την Κλάση Α/5-ΕΑ/5 κέρδισε ο τοπικός Νίκος Μώρος (Νο 18) με PEUGEOT 106 Rallye και χρόνο 4:27.78, με δεύτερο τον Βασίλη Μπάτζανο (Νο 21) με ίδιο αυτοκίνητο και χρόνο 4:34.83 και τρίτο τον Νίκο Χρέππα (Νο 16) επίσης με PEUGEOT 106 Rallye και χρόνο 4:42.32.
Στην Κλάση Α/7-ΕΑ/7 νικητής αναδείχθηκε ο Χρήστος Μάντεσης (Νο30) με HONDA Civic Type-R και χρόνο 4:24.07, ακολουθούμενος στη δεύτερη θέση από τον Παναγιώτη Μπίμπικα (No 32) με PEUGEOT 306 και χρόνο 4:26.19 και στη τρίτη θέση από τον Γιάννη Φωτεινέλη (Νο 29) με HONDA Civic Type-R και χρόνο 4:27.57. 
Στην Ομάδα Ε νικητής ήταν ο Λεωνίδας Κύρκος (No 47) με το γνωστό FORD Escort WRC και χρόνο 3:56.60, δεύτερος ο Παναγιώτης Λιώρης (Νο 50) με FORD Escort Cosworth WRC και χρόνο 4:05.24 και τρίτος ο Μάριος Ηλιούπολος (Νο 49) με ίδιο αυτοκίνητο και χρόνο 4:05.99.
Εδώ πρέπει να σημειωθεί ότι ο Μάριος Ηλιούπουλος κατέθεσε ένσταση για έλεγχο καυσίμου στα αυτοκίνητα των Λεωνίδα Κύρκου και Παναγιώτη Λιώρη. Νεώτερη ενημέρωση θα υπάρξει μόλις υπάρξουν τα αποτελέσματα του ελέγχου.
Στην Ομάδα Ε έως 2 λίτρα ήταν ο Κώστας Ψιλιώτης (No 42) με FORD Escort και χρόνο 4:24.25 που κέρδισε και την Κλάση ΕΕ/11, με δεύτερο τον Θόδωρο Μαυροπούλη (No 40) με OPEL Ascona και χρόνο 4:36.90 που ήταν δεύτερος και στην ΕΕ/11 και τρίτο τον Θανάση Κουρνιάτη (Νο 39) με το μπλε FORD Escort MKII και χρόνο 4:38.58 που ήταν και τρίτος στην ΕΕ/11.
Στην Κλάση ΕΕ/12 νικητής ήταν ο Παναγιώτης Ευθυμίου (Νο 45) με BMW M3 E30 και χρόνο 4:13.63 με δεύτερο τον Θεσσαλονικιό Δημήτρη Μανωλόπουλο (Νο 44) με το RENAULT 5 Turbo Maxi και χρόνο 4:29.20.
Στα Ιστορικά νικητής ήταν ο Γιώργος Κατσαρός (Νο 53) με το FORD Escort RS 1600 και χρόνο 4:39.25, με δεύτερο τον Απόστολο Μαρασλή (Νο 56)  με FORD Escort RS 2000 και χρόνο 4:44.90 και τρίτο τον Γιώργο Καρρά (Νο 52) με BMW 2002 Ti και χρόνο 4:46.94. Οι τρεις πρώτοι νικητές των Ιστορικών ήταν και νικητές της Κλάσης 2/C3.
Η Formula Saloon είχε νικητή τον Κώστα Πατσουρέα (Νο 60) με MITSUBISHI Evo IX και χρόνο 3:57.48, δεύτερο τον Παρασκευά Ραπατζίκο (Νο 61) με LANCIA Integrale και χρόνο 4:29.37 και τρίτο τον Δημήτρη Δημητρίου με OPEL Ascona B και χρόνο 5:24.09.
Η απονομή που ακολούθησε έγινε στην κεντρική πλατεία της Κύμης με την παρουσία του νυν και υποψήφιου Δημάρχου κ. Δημήτρη Θωμά, μελών της Δημοτικής αρχής, εκπροσώπων όλων των φορέων που συνετέλεσαν στην επιτυχία της ανάβασης, των συμμετεχόντων και μελών των ομάδων τους και πλήθους κόσμου. Ο Δήμαρχος συνεχάρη τους συμμετέχοντες και όλους όσοι συνέβαλαν στη 12η ΑΝΑΒΑΣΗ ΚΥΜΗΣ ευχόμενος το 2015 οι συμμετέχοντες να είναι ακόμη περισσότεροι, υποσχόμενος να στρωθεί νέος ασφαλτοτάπητας από την αφετηρία μέχρι το Κ5 της διαδρομής. Κλείνοντας,  η START LINE ανακοίνωσε ότι ο Μεγάλος Χορηγός του αγώνα SEAJET ανταποκρίθηκε άμεσα στο αίτημά της για βοήθεια στην επαναλειτουργία του Δημοτικού Σχολείου της πόλης,  μετά τη μεγάλη πυρκαγιά που προκάλεσε τεράστια ζημιά, προσφέροντας τεχνολογικό υλικό (υπολογιστές, εκτυπωτές και laptop), κίνηση που έγινε δεκτή με θερμό χειροκρότημα από τους παρευρισκόμενους.
Η 12η ΑΝΑΒΑΣΗ ΚΥΜΗΣ έκλεισε με την υπόσχεση και την ευχή όλων για ραντεβού στο ίδιο μέρος με την 13η διοργάνωση την Άνοιξη/Καλοκαίρι του 2015.

Δημοφιλείς αναρτήσεις από αυτό το ιστολόγιο

13ο Ράλλυ Χανίων ...

Η ΑΛΑ Χανίων μετά από έγκριση της ΟΜΑΕ - ΕΠΑ διοργανώνει το 13ο Ράλλυ Χανίων που θα διεξαχθεί το Σάββατο 20, Super Ειδική στους Αγίους Αποστόλους, ώρα 17:00 και Κυριακή 21 Απριλίου 2024, δύο επαναλαμβανόμενες διαδρομές, η πρώτη στον Κονταρό στις Βρύσες Αποκορώνου, ώρα 10:00 και η δεύτερη στον Στύλο Μαλάξα. Οι παροχές της ΑΛΑ Χανίων προς τα πληρώματα εκτός Χανίων είναι μία διανυκτέρευση στο ξενοδοχείο Porto Kalamaki το Σάββατο 20 Απριλίου 2024. Χορηγοί του αγώνα είναι: Chania Cars & Trucks Κυριακίδης Κατασκευαστική Και συνδιοργανωτές: Περιφερειακή Ενότητα Χανίων Δήμος Χανίων Δήμος Αποκορώνου ΟΙ ΣΥΜΜΕΤΟΧΕΣ ΕΧΟΥΝ ΑΝΟΙΞΕΙ ΣΤΟ ΣΥΣΤΗΜΑ ΣΔΔΑ ΚΑΙ ΘΑ ΠΑΡΑΜΕΙΝΟΥΝ ΑΝΟΙΧΤΕΣ ΕΩΣ ΤΗΝ ΠΑΡΑΣΚΕΥΗ 12 ΑΠΡΙΛΙΟΥ 2024 ΚΑΙ ΩΡΑ 23:59.

Στην πρίζα ...

Οι οδηγοί ηλεκτρικών αυτοκινήτων θα είναι ευκολότερο να φορτίζουν τα οχήματά τους στο σπίτι και στην εργασία τους τα επόμενα χρόνια, μετά την αναθεώρηση της οδηγίας για την ενεργειακή απόδοση των κτιρίων (EPBD) από την Ευρωπαϊκή Επιτροπή. Η οδηγία στοχεύει να βάλει την Ευρώπη στο δρόμο της πλήρους απανθρακοποίησης έως το 2050. Προσδιορίστηκαν χαρακτηριστικά που πρέπει να διαθέτουν όλες οι νέες κατασκευές, αλλά και αυτές που υπόκεινται σε ανακαινίσεις. Έτσι όλα τα νέα κτίρια, καθώς και τα υπάρχοντα που υπόκεινται σε ριζική ανακαίνιση, πρέπει τώρα να εγκαταστήσουν προ-καλωδίωση για τα σημεία φόρτισης ηλεκτρικών αυτοκινήτων. Τι προβλέπει η νέα οδηγία Αυτό καλύπτει όλα τα απαραίτητα βήματα για να καταστεί δυνατή η εγκατάσταση σημείων φόρτισης. Επιπλέον, όλα τα νέα και ανακαινισμένα κτίρια με περισσότερες από πέντε θέσεις στάθμευσης αυτοκινήτων πρέπει να έχουν τουλάχιστον ένα σημείο φόρτισης για κάθε πέντε θέσεις και προκαλωδίωση για τους τουλάχιστον μισούς χώρους. Τα γραφεία που διαθέτουν

5ο Grand Prix - Κίνα ...

Το 5ο Grand Prix του φετινού Παγκόσμιου Πρωταθλήματος, επιστρέφει μετά από τέσσερα χρόνια απουσίας λόγω των μέτρων που ίσχυαν για τον κορονοϊό στην Κίνα, στην πίστα της Σαγκάης, και θα μεταδοθεί την Κυριακή, 21 Απριλίου, στις 10:00, ζωντανά, αποκλειστικά στο ΑΝΤ1+ ( https://www.antennaplus.gr ) και ετεροχρονισμένα στις 16:30 στον ΑΝΤ1. Οι λάτρεις του μηχανοκίνητου αθλητισμού, την  Παρασκευή 19 Απριλίου και το Σάββατο 20 Απριλίου, θα έχουν την ευκαιρία να παρακολουθήσουν αποκλειστικά στο ΑΝΤ1+, τις ελεύθερες και τις κατατακτήριες δοκιμές των μονοθέσιων, που θα προετοιμάσουν το έδαφος για την τελική σειρά εκκίνησης, καθορίζοντας τη θέση κάθε οδηγού στο grid. Στο τελευταίο Grand Prix, που πραγματοποιήθηκε στην Κίνα το 2019, είχε κερδίσει ο Λιούις Χάμιλτον για λογαριασμό της Mercedes, με 2ο τον Βάλτερι Μπότας και 3ο τον Σεμπάστιαν Φέτελ, που οδηγούσε τότε για την Ferrari. Από τότε, δεν έχει μείνει τίποτα ίδιο. Αρχικά, έχουμε νέα μονοθέσια με διαφορετική δυναμική. Δευτερευόντως, έχουμε νέα