Μετάβαση στο κύριο περιεχόμενο

Σημαντικό ενδιαφέρον για το Ιστορικό Ράλλυ Ακρόπολις


Ελάχιστες ημέρες απομένουν μέχρι την Παρασκευή 18 Μαΐου που είναι η καταληκτική ημερομηνία για τις δηλώσεις συμμετοχής του 13ου Ιστορικού Ράλλυ Ακρόπολις. Ο αγώνας είναι καθόλα έτοιμος και, ως γνωστόν, θα διεξαχθεί τον προσεχή Ιούνιο με εκκίνηση και τερματισμό την Αθήνα (Ακρόπολη) και κέντρο του την Ιτέα της Φωκίδας. 
Αξίζει να σημειωθεί ότι εκτός από το Ευρωπαϊκό πρωτάθλημα, το Ιστορικό Ράλλυ Ακρόπολις προσμετρά και στο Πανελλήνιο Πρωτάθλημα Ράλλυ Ιστορικών Αυτοκινήτων και μάλιστα ως διπλός αγώνας (βαθμολογείται ξεχωριστά το Ασφάλτινο και το Χωμάτινο Σκέλος του, όπως άλλωστε συμβαίνει και το πλαίσιο του Ευρωπαϊκού Πρωταθλήματος). 
Δίκαια λοιπόν ο ξεχωριστός αυτός αγώνας αποτελεί πόλο έλξης για τους συμμετέχοντες, αφού έχουν ήδη δηλωθεί 47 πληρώματα στην κατηγορία Sporting και 58 στην Κατηγορία Regularity, τρεις ημέρες πριν εκπνεύσει η σχετική ημερομηνία. Συνολικά, αναμένεται να πάρουν εκκίνηση κάτω από τον ιερό βράχο της Ακρόπολις πάνω από 110 πληρώματα, εκ των οποίων τουλάχιστον 35 θα είναι από το εξωτερικό.
Θυμίζουμε ο αγώνας της Κατηγορίας Sporting, περιλαμβάνει συνολικά 11 Ειδικές διαδρομές (7 σε άσφαλτο και 4 σε χώμα), ενώ στην κατηγορία Regularity οι Ειδικές διαδρομές θα είναι 18 και οι χρονομετρήσεις 36.
Πληροφορίες στο νέο site του αγώνα: www.historic-acropolisrally.gr

Δημοφιλείς αναρτήσεις από αυτό το ιστολόγιο

13ο Ράλλυ Χανίων ...

Η ΑΛΑ Χανίων μετά από έγκριση της ΟΜΑΕ - ΕΠΑ διοργανώνει το 13ο Ράλλυ Χανίων που θα διεξαχθεί το Σάββατο 20, Super Ειδική στους Αγίους Αποστόλους, ώρα 17:00 και Κυριακή 21 Απριλίου 2024, δύο επαναλαμβανόμενες διαδρομές, η πρώτη στον Κονταρό στις Βρύσες Αποκορώνου, ώρα 10:00 και η δεύτερη στον Στύλο Μαλάξα. Οι παροχές της ΑΛΑ Χανίων προς τα πληρώματα εκτός Χανίων είναι μία διανυκτέρευση στο ξενοδοχείο Porto Kalamaki το Σάββατο 20 Απριλίου 2024. Χορηγοί του αγώνα είναι: Chania Cars & Trucks Κυριακίδης Κατασκευαστική Και συνδιοργανωτές: Περιφερειακή Ενότητα Χανίων Δήμος Χανίων Δήμος Αποκορώνου ΟΙ ΣΥΜΜΕΤΟΧΕΣ ΕΧΟΥΝ ΑΝΟΙΞΕΙ ΣΤΟ ΣΥΣΤΗΜΑ ΣΔΔΑ ΚΑΙ ΘΑ ΠΑΡΑΜΕΙΝΟΥΝ ΑΝΟΙΧΤΕΣ ΕΩΣ ΤΗΝ ΠΑΡΑΣΚΕΥΗ 12 ΑΠΡΙΛΙΟΥ 2024 ΚΑΙ ΩΡΑ 23:59.

Στην πρίζα ...

Οι οδηγοί ηλεκτρικών αυτοκινήτων θα είναι ευκολότερο να φορτίζουν τα οχήματά τους στο σπίτι και στην εργασία τους τα επόμενα χρόνια, μετά την αναθεώρηση της οδηγίας για την ενεργειακή απόδοση των κτιρίων (EPBD) από την Ευρωπαϊκή Επιτροπή. Η οδηγία στοχεύει να βάλει την Ευρώπη στο δρόμο της πλήρους απανθρακοποίησης έως το 2050. Προσδιορίστηκαν χαρακτηριστικά που πρέπει να διαθέτουν όλες οι νέες κατασκευές, αλλά και αυτές που υπόκεινται σε ανακαινίσεις. Έτσι όλα τα νέα κτίρια, καθώς και τα υπάρχοντα που υπόκεινται σε ριζική ανακαίνιση, πρέπει τώρα να εγκαταστήσουν προ-καλωδίωση για τα σημεία φόρτισης ηλεκτρικών αυτοκινήτων. Τι προβλέπει η νέα οδηγία Αυτό καλύπτει όλα τα απαραίτητα βήματα για να καταστεί δυνατή η εγκατάσταση σημείων φόρτισης. Επιπλέον, όλα τα νέα και ανακαινισμένα κτίρια με περισσότερες από πέντε θέσεις στάθμευσης αυτοκινήτων πρέπει να έχουν τουλάχιστον ένα σημείο φόρτισης για κάθε πέντε θέσεις και προκαλωδίωση για τους τουλάχιστον μισούς χώρους. Τα γραφεία που διαθέτουν

5ο Grand Prix - Κίνα ...

Το 5ο Grand Prix του φετινού Παγκόσμιου Πρωταθλήματος, επιστρέφει μετά από τέσσερα χρόνια απουσίας λόγω των μέτρων που ίσχυαν για τον κορονοϊό στην Κίνα, στην πίστα της Σαγκάης, και θα μεταδοθεί την Κυριακή, 21 Απριλίου, στις 10:00, ζωντανά, αποκλειστικά στο ΑΝΤ1+ ( https://www.antennaplus.gr ) και ετεροχρονισμένα στις 16:30 στον ΑΝΤ1. Οι λάτρεις του μηχανοκίνητου αθλητισμού, την  Παρασκευή 19 Απριλίου και το Σάββατο 20 Απριλίου, θα έχουν την ευκαιρία να παρακολουθήσουν αποκλειστικά στο ΑΝΤ1+, τις ελεύθερες και τις κατατακτήριες δοκιμές των μονοθέσιων, που θα προετοιμάσουν το έδαφος για την τελική σειρά εκκίνησης, καθορίζοντας τη θέση κάθε οδηγού στο grid. Στο τελευταίο Grand Prix, που πραγματοποιήθηκε στην Κίνα το 2019, είχε κερδίσει ο Λιούις Χάμιλτον για λογαριασμό της Mercedes, με 2ο τον Βάλτερι Μπότας και 3ο τον Σεμπάστιαν Φέτελ, που οδηγούσε τότε για την Ferrari. Από τότε, δεν έχει μείνει τίποτα ίδιο. Αρχικά, έχουμε νέα μονοθέσια με διαφορετική δυναμική. Δευτερευόντως, έχουμε νέα