Μετάβαση στο κύριο περιεχόμενο

"ΠΑΡΑΒΟΛΟ" ΧΡΟΝΟΜΕΤΡΗΣΗΣ ......


Επειδή το από 27/2/14 e-mail του ΔΣ του ΣΟΑΑ, προς την ΟΜΑΕ-ΕΠΑ, περί ΜΗ έξτρα χρέωσης των αισθητήρων χρονομέτρησης (σενσορς) σε όλους τους αγώνες αρχής γενομένης από την Ανάβαση Ριτσώνας, ΔΕΝ απαντήθηκε, το ΔΣ αποφάσισε ομόφωνα να ΣΥΣΤΗΣΕΙ σε όλους τους συμμετέχοντες στους αγώνες, να μην πληρώνουν επιπλέον του παράβολου συμμετοχής χρήματα, για τους αισθητήρες, καθώς η χρονομέτρηση των αγώνων είναι βασική υποχρέωση των οργανωτών και όχι των συμμετεχόντων, γεγονός που αυτονόητα εντάσσει το κόστος της μέσα στο παράβολο συμμετοχής.

Μετά από αίτημα του Συνδέσμου Οδηγών Αγώνων Αυτοκινήτου –ΣΟΑΑ όσον αφορά το σένσορα χρονομέτρησης αγώνων αποφασίσθηκαν τα κάτωθι:

1.Για όσους αγωνιζόμενους οι οποίοι δεν έχουν αγορασμένο σένσορα η Ομοσπονδία σε συνεργασία με τον εκάστοτε χρονομέτρη θα εξοφλεί το τιμολόγιο παροχής υπηρεσιών που θα εκδίδει ο τελευταίος σε κάθε αγωνιστική εκδήλωση.
2.Για όσους αγωνιζόμενους έχουν αγοράσει σένσορα, το παράβολο συμμετοχής τους στον αγώνα θα είναι μειωμένο κατά 15 ευρώ.
3.Το σωματείο θα αφαιρεί τόσον από τη συμμετοχή του αγωνιζόμενου όσον και από το παράβολο προς την ΟΜΑΕ το παραπάνω ποσό.
Η ως άνω προσφορά θα ισχύσει μέχρι 31.12.14 για τους προκηρυγμένους αγώνες Πρωταθλήματος, Κυπέλλων και Επάθλων Ράλλυ & Σπριντ, Ταχύτητας, Αναβάσεων και Καρτ για τους οποίους υπάρχει ο συγκεκριμένος τρόπος χρονομέτρησης, με σένσορες.

Για να ισχύουν τα ανωτέρω θα πρέπει,
Α) ο αγωνιζόμενος να αναγράφει στη δήλωση συμμετοχής του αν έχει ή όχι δικό του transponder και
Β) να παραδίδεται από το χρονομέτρη στο σωματείο προς ενημέρωση και της ΟΜΑΕ ενυπόγραφη κατάσταση στην οποία θα αναγράφονται οι αγωνιζόμενοι οι οποίοι ενοικιάζουν αισθητήρα χρονομέτρησης.

Από τη Διοικούσα Επιτροπή

Δημοφιλείς αναρτήσεις από αυτό το ιστολόγιο

13ο Ράλλυ Χανίων ...

Η ΑΛΑ Χανίων μετά από έγκριση της ΟΜΑΕ - ΕΠΑ διοργανώνει το 13ο Ράλλυ Χανίων που θα διεξαχθεί το Σάββατο 20, Super Ειδική στους Αγίους Αποστόλους, ώρα 17:00 και Κυριακή 21 Απριλίου 2024, δύο επαναλαμβανόμενες διαδρομές, η πρώτη στον Κονταρό στις Βρύσες Αποκορώνου, ώρα 10:00 και η δεύτερη στον Στύλο Μαλάξα. Οι παροχές της ΑΛΑ Χανίων προς τα πληρώματα εκτός Χανίων είναι μία διανυκτέρευση στο ξενοδοχείο Porto Kalamaki το Σάββατο 20 Απριλίου 2024. Χορηγοί του αγώνα είναι: Chania Cars & Trucks Κυριακίδης Κατασκευαστική Και συνδιοργανωτές: Περιφερειακή Ενότητα Χανίων Δήμος Χανίων Δήμος Αποκορώνου ΟΙ ΣΥΜΜΕΤΟΧΕΣ ΕΧΟΥΝ ΑΝΟΙΞΕΙ ΣΤΟ ΣΥΣΤΗΜΑ ΣΔΔΑ ΚΑΙ ΘΑ ΠΑΡΑΜΕΙΝΟΥΝ ΑΝΟΙΧΤΕΣ ΕΩΣ ΤΗΝ ΠΑΡΑΣΚΕΥΗ 12 ΑΠΡΙΛΙΟΥ 2024 ΚΑΙ ΩΡΑ 23:59.

Στην πρίζα ...

Οι οδηγοί ηλεκτρικών αυτοκινήτων θα είναι ευκολότερο να φορτίζουν τα οχήματά τους στο σπίτι και στην εργασία τους τα επόμενα χρόνια, μετά την αναθεώρηση της οδηγίας για την ενεργειακή απόδοση των κτιρίων (EPBD) από την Ευρωπαϊκή Επιτροπή. Η οδηγία στοχεύει να βάλει την Ευρώπη στο δρόμο της πλήρους απανθρακοποίησης έως το 2050. Προσδιορίστηκαν χαρακτηριστικά που πρέπει να διαθέτουν όλες οι νέες κατασκευές, αλλά και αυτές που υπόκεινται σε ανακαινίσεις. Έτσι όλα τα νέα κτίρια, καθώς και τα υπάρχοντα που υπόκεινται σε ριζική ανακαίνιση, πρέπει τώρα να εγκαταστήσουν προ-καλωδίωση για τα σημεία φόρτισης ηλεκτρικών αυτοκινήτων. Τι προβλέπει η νέα οδηγία Αυτό καλύπτει όλα τα απαραίτητα βήματα για να καταστεί δυνατή η εγκατάσταση σημείων φόρτισης. Επιπλέον, όλα τα νέα και ανακαινισμένα κτίρια με περισσότερες από πέντε θέσεις στάθμευσης αυτοκινήτων πρέπει να έχουν τουλάχιστον ένα σημείο φόρτισης για κάθε πέντε θέσεις και προκαλωδίωση για τους τουλάχιστον μισούς χώρους. Τα γραφεία που διαθέτουν

Πρεμιέρα ...

Η πρεμιέρα του Πανελληνίου Πρωταθλήματος Ταχύτητας ολοκληρώθηκε στο Στρατιωτικό Αεροδρόμιο της Τρίπολης με τους οδηγούς των κατηγοριών Ν+Α, Ε, Formula Saloon και Ιστορικών να προσφέρουν όμορφο θέαμα στην επανέναρξη του θεσμού έπειτα από αρκετά χρόνια. Το «χορό» άνοιξε ο αγώνας της Ομάδας Ν+Α , με τον Σάκη Ηλιάδη να πανηγυρίζει την πρώτη νίκη της χρονιάς στην κατηγορία. Στην επιστροφή του στο μπάκετ ενός Mitsubishi Lancer Evo IX, ο Ελευσίνιος οδηγός που εκκινούσε από την πρώτη θέση του grid κατάφερε να κρατήσει πίσω του καθ’ όλη τη διάρκεια του αγώνα τον κυριότερο αντίπαλό του, Ταξιάρχη Ασημακόπουλο. Ο 27χρονος οδηγός του Mitsubishi Lancer Evo VIII αν και προσπάθησε να κυνηγήσει τον νικητή, εν τέλει ολοκλήρωσε τον αγώνα στην διόλου ευκαταφρόνητη δεύτερη θέση στην Ομάδα Ν+Α. Το βάθρο της κατηγορίας συμπλήρωσε ο Ματθαίος Μπουρλίδης με Mitsubishi Lancer Evo VIII, ο οποίος αν και έπεσε προσωρινά τέταρτος, ανέκτησε τη θέση του. Ο Δημήτρης Μουργελάς με ίδιο αυτοκίνητο τερμάτισε τέταρτος. Πιο