Μετάβαση στο κύριο περιεχόμενο

116 συμμετοχές από 14 χώρες !


Προ των πυλών βρίσκεται πλέον το 13ο Ιστορικό Ράλλυ Ακρόπολις, ο αγώνας που αποτελεί ζωντανή διαφήμιση του πολιτισμού, της ιστορίας και της φυσικής ομορφιάς της χώρας μας ανά τον κόσμο. 
Το πρώτο ραντεβού της ξεχωριστής αυτής γιορτής του μηχανοκίνητου αθλητισμού που τελεί υπό την αιγίδα του Δήμου Αθηναίων έχει κλειστεί για την Πέμπτη 5 Ιουνίου στις 12:00, στις εγκαταστάσεις της Τεχνόπολις στο Γκάζι για τη διαδικασία του Τεχνικού και του Διοικητικού Ελέγχου. 
Την ίδια ημέρα μερικές ώρες αργότερα και συγκεκριμένα στις 18:00 θα πραγματοποιηθεί η παραδοσιακή Τελετή Εκκίνησης στον πεζόδρομο της Διονυσίου Αρεοπαγίτου, στους πρόποδες της Ακρόπολης. 
Από τη ράμπα θα περάσουν 116 πανέμορφα αυτοκίνητα, έτους κατασκευής από το 1953 έως το 1985, από τα οποία τα 49 ανήκουν στην κατηγορία Sporting και τα 67 στην κατηγορία Regularity. 
Τα πληρώματα τους εκπροσωπούν 14 διαφορετικές εθνικότητες, ενώ συνολικά οι συμμετοχές του αγώνα από το εξωτερικό φτάνουν τις 27. 
Είναι χαρακτηριστικό μάλιστα πως και στις δύο κατηγορίες θα ταξιδέψουν και θα αγωνιστούν στην Ελλάδα όλοι οι πρωταγωνιστές των ευρωπαϊκών πρωταθλημάτων της FIA, τόσο στην κατηγορία Sporting (όπου ο αγώνας μας είναι ο μοναδικός του διεθνούς ημερολογίου που προσμετρά, όχι μόνο με τον ανώτατο συντελεστή 3, αλλά επιπλέον και με διπλό συντελεστή 2x3!), όσο και στην κατηγορία Regularity.
Σχεδιασμένο με άψογο τρόπο, από τα έμπειρα στελέχη της ΕΛΠΑ, το 13ο Ιστορικό Ράλλυ  Ακρόπολις θα εξελιχθεί στην καρδιά της Στερεάς Ελλάδας, στις διαδρομές δηλαδή που στο παρελθόν έχουν γίνει πασίγνωστες σε όλο τον κόσμο μέσω του Ράλλυ Ακρόπολις, με κέντρο του την φιλόξενη και γραφική παραθαλάσσια πόλη της Ιτέας. 
Ο αγώνας  παρουσιάστηκε επίσημα στους δημοσιογράφους την περασμένη Τρίτη 27 Μαΐου στον ιδανικό για την περίσταση χώρο του Ελληνικού Μουσείου Αυτοκινήτου, στο κέντρο της Αθήνας, παρόντος του Προέδρου της Οργανωτικής Επιτροπής κ. Χρήστου Αποστολίδη και της Αλυτάρχη του αγώνα Sporting κας Νάγιας Κοντοπούλου από την Κύπρο, που ήλθε στην Ελλάδα για να μεταδώσει τις πλούσιες εμπειρίες της στον εθνικό μας αγώνα. 
Θυμίζουμε πως η διαδρομή του 3ήμερου αγωνιστικού σκέλους της διοργάνωσης (6-7-8 Ιουνίου) περιλαμβάνει 7 Ειδικές Διαδρομές ταχύτητας στην άσφαλτο και 4 στο χώμα, μήκους 202,56 χλμ. για την κατηγορία Sporting, με τη συνολική διαδρομή να φτάνει τα 727,21 χλμ. 
Για την κατηγορία Regularity θα υπάρχουν 18 Ειδικές Διαδρομές ακρίβειας με πάνω από 35 χρονομετρήσεις, ενώ εδώ τα πληρώματα θα διανύσουν συνολικά περί τα 900 χλμ.

Δημοφιλείς αναρτήσεις από αυτό το ιστολόγιο

1ος Γύρος - Επιτυχής ...

Συναρπαστική ήταν η εξέλιξη του Ράλλυ Στερεάς Ελλάδας, ενός αγώνα που είχε αρκετές ανακατατάξεις καθ’ όλη τη διάρκειά του. Τελικοί νικητές αναδείχθηκαν οι Σωκράτης Τσολακίδης-Γιώργος Πολυζώης, στην επιστροφή του δύο φορές Πρωταθλητή Ελλάδος στη χωμάτινη επιφάνεια. Ο αγώνας διοργανώθηκε από το Σωματείο “Ελληνική Λέσχη Αυτοκινήτου Δυτικής Αττικής” (ΕΛ.Λ.Α.Δ.Α.) Πολύτιμη βοήθεια στους διοργανωτές παρείχαν ο Δήμος Θηβαίων, ο Δήμος Λειβαδέων και ο Δήμος Αλιάρτου-Θεσπιέων. Χορηγός του Ράλλυ Στερεάς Ελλάδας ήταν ο επίσημος διανομέας των λιπαντικών TEXACO, Tsellos. Με τον καλύτερο τρόπο ξεκίνησαν τις υποχρεώσεις τους στο Πανελλήνιο Πρωτάθλημα Ράλλυ Χώματος οι Τσολακίδης-Πολυζώης,. Το πλήρωμα του Skoda Fabia Rally2 Evo είδε από νωρίς να τίθενται εκτός αγώνα οι κύριοι αντίπαλοί του και στη συνέχεια ελέγχοντας τον συναγωνισμό, κέρδισε τις τρεις τελευταίες Ειδικές Διαδρομές του αγώνα. Νωρίτερα, οι «Παναγιώτης Ρουστέμης»-Χρήστος Μπακλώρης, οι οποίοι βρέθηκαν να προηγούνται έπειτα από τις δύο πρώτες

Αναγέννηση ...

Το Στρατιωτικό Αεροδρόμιο Τρίπολης θα υποδεχτεί το Σαββατοκύριακο 20 και 21 Απριλίου, 45 οδηγούς, οι οποίοι θα λάβουν μέρος στον πρώτο αγώνα του Πανελληνίου Πρωταθλήματος Ταχύτητας στις κατηγορίες Ν&Α, Ε, Formula Saloon και Ιστορικών! Διοργανωτές είναι τα Σωματεία “Αγωνιστικός Σύλλογος Ιδιοκτητών Σπορ αυτοκινήτων” (ΑΣΙΣΑ) και “Ελληνική Λέσχη Αυτοκινήτου Δυτικής Αττικής” (ΕΛ.Λ.Α.Δ.Α.). Η κατηγορία Ν&Α συγκέντρωσε 11 οδηγούς, οι οποίοι θα αγωνιστούν με στόχο τη νίκη στην πρεμιέρα του θεσμού. Με τετρακίνητο Lancer της Ομάδας Ν θα αγωνιστεί ο 26χρονος Ταξιάρχης Ασημακόπουλος, ευελπιστώντας η τύχη να είναι με το μέρος του στην Τρίπολη, σε αντίθεση με την πρόσφατη Ανάβαση Ριτσώνας. Γνωστός από τη συμμετοχή του σε αγώνες ταχύτητας παλαιότερα, ο Σάκης Ηλιάδης επιστρέφει στην πίστα με ένα Mitsubishi Lancer Evo IX και θα διεκδικήσει τη νίκη, ενώ για πρώτη φορά θα εκκινήσει σε αγώνα ταχύτητας ο 27χρονος τοπικός, Δημήτρης Μουργελάς με ένα Mitsubishi Lancer Evo VIII. Από τη Ρόδο θα ταξιδέψ

Νέος Κ.Ο.Κ. ...

Προ των πυλών βρίσκεται ο αναμορφωμένος Κώδικας Οδικής Κυκλοφορίας με τις ποινές να αφορούν στον οδηγό και όχι στο όχημα. «Ο αναμορφωμένος ΚΟΚ θα έχει νέα πολιτική ποινών, επικεντρωμένη στην οδική ασφάλεια. Δεν μας ενδιαφέρει να τιμωρήσουμε, πρωτίστως, τους παραβάτες, μας ενδιαφέρει να είναι εφαρμόσιμες οι ποινές, να είναι δίκαιες και να αντιστοιχούν στη σοβαρότητα και στην επικινδυνότητα κάθε παράβασης» , τόνισε η υφυπουργός Υποδομών και Μεταφορών, αρμόδια για τις μεταφορές, Χριστίνα Αλεξοπούλου. Για πρώτη φορά, σύμφωνα με τον νέο ΚΟΚ, που αναμένεται να τεθεί σε διαβούλευση το επόμενο διάστημα, κατηγοριοποιούνται οι ποινές και αυστηροποιούνται, ανάλογα με τη σοβαρότητα της παράβασης (πχ. κινητό τηλέφωνο, κράνος, ζώνη κ.α.).   «Ο νέος ΚΟΚ, που θα ανταποκρίνεται στις νέες συνθήκες, βρίσκεται σε τελικό στάδιο επεξεργασίας και πρόκειται συντόμως να τεθεί σε δημόσια διαβούλευση, πριν πάρει τον δρόμο για τη Βουλή» ανέφερε και υποστήριξε ότι ο αναμορφωμένος ΚΟΚ θα έχει νέα πολιτική ποινών,