Μετάβαση στο κύριο περιεχόμενο

1ος Γύρος GTCC 2014 .....


Με την βοήθεια του καλού καιρού και τις γεμάτες κερκίδες από φιλάθλους του Μηχανοκίνητου Αθλητισμού, πραγματοποιήθηκε την Κυριακή 11 Μαίου 2014 στην πίστα της ΚΑΡΤΜΑΝΙΑ, στα Βραχναίικα Πατρών, ο 1ος αγώνας του Πανελληνίου Επάθλου του GTCC 2014, με 34 συμμετοχές σε όλες τις κατηγορίες.
Ο αγώνας ξεκίνησε με την Κατηγορία TUNING με 12 συμμετοχές στις 4 κλάσεις.
Nικητής στην Κλάση Τ1 ήταν ο Σπυρόπουλος Χρήστος, από την ΦΙΛΜΠΑ, με Citroen AX και χρόνο 6:50,815, στην 2η θέση ήταν ο Κυριαζής Γιώργος, από τον ΑΟΠ, με το ίδια αυτοκίνητο και χρόνο 6:53,252, ενώ στην 3η θέση βρέθηκε ο Τσιώνης Σπύρος, με Subaru Vivio RXR, από την ΑΛΑ Καρπενησίου και  χρόνο 7:03,640.
Ακολούθησε η Κλάση Τ2, με νικητή τον Τζιαβάρα Ανδρέα, από την ΦΙΛΜΠΑ, με Peugeot 106 Rallye και χρόνο 6:40,515, 2ος ήταν ο Μίλλης Χαράλαμπος, από την ΑΛ Τρίπολης, με ίδιο αυτοκίνητο και χρόνο 6:41,846 ενώ τρίτος ήταν ο Κυριαζής Γιώργος, από τον ΑΟΠ, με Citroen Saxo. και χρόνο 6:46,157.
Στην Κλάση Τ4 νικητής ήταν ο Χαραλαμπόπουλος Ιωάννης, από την ΑΣΜΑ, με Renault Kangoo και χρόνο 6:56,165, 2ος ήταν ο Αγκότης Δημήτρης, από την ΦΙΛΜΠΑ, που ήρθε από τους Μολάους Λακωνίας, με BMW E30, και χρόνο 7:00,591 και τρίτος ο Χριστόπουλος Ανδρέας, από την ΦΙΛΜΠΑ, με Seat Leon και χρόνο7:11,578.
Ο αγώνας συνεχίστηκε με την κατηγορία RACING και 13 συμμετοχές, στην Κλάση R2, νικητής ήταν ο Διονύσης Καλούδης, με Peugeot 205 MAXI, από την ΦΙΛΜΠΑ με χρόνο 6:31,481, 2ος νικητής ο Φάσσας Θανάσης, με Peugeot 106 Rallye από την Start Line και τρίτος ο Θέος Κίμωνας, με Peugeot 106 Rallye, από τον ΑΟΠ με χρόνο 6:36,802.
Στην Κλάση R3 πρώτος ήταν ο Γεωργιάκος Μιχαήλ με την Ιταλίδα καλλονή του Alfa Romeo Veloce, από την Start Line και χρόνο 6:28,771, με δεύτερο τον Ροβάκη Χαράλαμπο με ίδιο αμάξι, από την Start Line και χρόνο 6:45,134 και τρίτο τον Ορέστη Μέντζο,  από την Start Line, με Renault Clio, που εξ αιτίας ενός κλαταρισμένου ελαστικού έχασε το 2ο σκέλος.
Στην Κλάση R4 έγινε λίγο «χαμός» καθώς ο πρώτος Παναγιώτης Παρθένης, από την ΦΙΛΜΠΑ, με το MITSUBISHI EVO 9, βάλθηκε να τρελάνει τα χρονόμετρα ακουμπώντας το ρεκόρ της πίστας με 46,149 και σύνολο 6:13,963. Δεύτερος ο Γαλάνης Χρήστος, με το πριόνι του Honda Civic Type R από την ΑΛΑ Καρπενησίου, και χρόνο 6:22,052, με τρίτο τον Παρασκευά Μιχάλη, από την ΛΑ Βόλου, με Mitsubishi EVO 7 και χρόνο 6:33,802.
Στην Κατηγορία OPEN ο Γαλάνης Χρήστος, από την ΑΛΑ Καρπενησίου με HONDA Civic Type R, δεν άφησε περιθώρια με χρόνο 6:22,138 αφήνοντας δεύτερο τον Γεωργιάκο Μιχαήλ, από την Start Line, με Alfa Romeo Veloce και χρόνο 6:29,290, ενώ τρίτος ήταν ο Ροβάκης Χαράλαμπος, από την Start Line, με Alfa Romeo Veloce και χρόνο 6:33,240.
Στην Κατηγορία Saloon Ατμοσφαιρικά ο Καλούδης Διονύσης ήταν κυρίαρχος, από την ΦΙΛΜΠΑ, με Peugeot 205 MAXI και χρόνο 2:25,076 με δεύτερο τον Κίμωνα Θέο από τον ΑΟΠ, με Peugeot 106 Rallye και χρόνο 2:29,161, ενώ τρίτος ήταν ο Μέντζος Ορέστης από την Start Line, με Renault Clio και χρόνο 2:32,633.
Ευχαριστούμε όλους όσους παρακολούθησαν τον αγώνα και από κοντά, αλλά και ιντερνετικά, μέσω του www.sportaltv.gr , που μετέδωσε LIVE τον αγώνα, και οι μοναδικές ΙΡ ξεπέρασαν τις 60000, καθώς και ολους τους αγωνιζόμενους που διένυσαν πάρα πολύ μεγάλη απόσταση, για να λάβουν μέρος σε αυτόν τον αγώνα.
Επίσης θα θέλαμε να ευχαριστήσουμε την ΦΙΛΜΠΑ, για την οργάνωση του αγώνα και ολους του χορηγούς μας, για την στήριξή τους.

Δημοφιλείς αναρτήσεις από αυτό το ιστολόγιο

1ος Γύρος - Επιτυχής ...

Συναρπαστική ήταν η εξέλιξη του Ράλλυ Στερεάς Ελλάδας, ενός αγώνα που είχε αρκετές ανακατατάξεις καθ’ όλη τη διάρκειά του. Τελικοί νικητές αναδείχθηκαν οι Σωκράτης Τσολακίδης-Γιώργος Πολυζώης, στην επιστροφή του δύο φορές Πρωταθλητή Ελλάδος στη χωμάτινη επιφάνεια. Ο αγώνας διοργανώθηκε από το Σωματείο “Ελληνική Λέσχη Αυτοκινήτου Δυτικής Αττικής” (ΕΛ.Λ.Α.Δ.Α.) Πολύτιμη βοήθεια στους διοργανωτές παρείχαν ο Δήμος Θηβαίων, ο Δήμος Λειβαδέων και ο Δήμος Αλιάρτου-Θεσπιέων. Χορηγός του Ράλλυ Στερεάς Ελλάδας ήταν ο επίσημος διανομέας των λιπαντικών TEXACO, Tsellos. Με τον καλύτερο τρόπο ξεκίνησαν τις υποχρεώσεις τους στο Πανελλήνιο Πρωτάθλημα Ράλλυ Χώματος οι Τσολακίδης-Πολυζώης,. Το πλήρωμα του Skoda Fabia Rally2 Evo είδε από νωρίς να τίθενται εκτός αγώνα οι κύριοι αντίπαλοί του και στη συνέχεια ελέγχοντας τον συναγωνισμό, κέρδισε τις τρεις τελευταίες Ειδικές Διαδρομές του αγώνα. Νωρίτερα, οι «Παναγιώτης Ρουστέμης»-Χρήστος Μπακλώρης, οι οποίοι βρέθηκαν να προηγούνται έπειτα από τις δύο πρώτες

Αναγέννηση ...

Το Στρατιωτικό Αεροδρόμιο Τρίπολης θα υποδεχτεί το Σαββατοκύριακο 20 και 21 Απριλίου, 45 οδηγούς, οι οποίοι θα λάβουν μέρος στον πρώτο αγώνα του Πανελληνίου Πρωταθλήματος Ταχύτητας στις κατηγορίες Ν&Α, Ε, Formula Saloon και Ιστορικών! Διοργανωτές είναι τα Σωματεία “Αγωνιστικός Σύλλογος Ιδιοκτητών Σπορ αυτοκινήτων” (ΑΣΙΣΑ) και “Ελληνική Λέσχη Αυτοκινήτου Δυτικής Αττικής” (ΕΛ.Λ.Α.Δ.Α.). Η κατηγορία Ν&Α συγκέντρωσε 11 οδηγούς, οι οποίοι θα αγωνιστούν με στόχο τη νίκη στην πρεμιέρα του θεσμού. Με τετρακίνητο Lancer της Ομάδας Ν θα αγωνιστεί ο 26χρονος Ταξιάρχης Ασημακόπουλος, ευελπιστώντας η τύχη να είναι με το μέρος του στην Τρίπολη, σε αντίθεση με την πρόσφατη Ανάβαση Ριτσώνας. Γνωστός από τη συμμετοχή του σε αγώνες ταχύτητας παλαιότερα, ο Σάκης Ηλιάδης επιστρέφει στην πίστα με ένα Mitsubishi Lancer Evo IX και θα διεκδικήσει τη νίκη, ενώ για πρώτη φορά θα εκκινήσει σε αγώνα ταχύτητας ο 27χρονος τοπικός, Δημήτρης Μουργελάς με ένα Mitsubishi Lancer Evo VIII. Από τη Ρόδο θα ταξιδέψ

Νέος Κ.Ο.Κ. ...

Προ των πυλών βρίσκεται ο αναμορφωμένος Κώδικας Οδικής Κυκλοφορίας με τις ποινές να αφορούν στον οδηγό και όχι στο όχημα. «Ο αναμορφωμένος ΚΟΚ θα έχει νέα πολιτική ποινών, επικεντρωμένη στην οδική ασφάλεια. Δεν μας ενδιαφέρει να τιμωρήσουμε, πρωτίστως, τους παραβάτες, μας ενδιαφέρει να είναι εφαρμόσιμες οι ποινές, να είναι δίκαιες και να αντιστοιχούν στη σοβαρότητα και στην επικινδυνότητα κάθε παράβασης» , τόνισε η υφυπουργός Υποδομών και Μεταφορών, αρμόδια για τις μεταφορές, Χριστίνα Αλεξοπούλου. Για πρώτη φορά, σύμφωνα με τον νέο ΚΟΚ, που αναμένεται να τεθεί σε διαβούλευση το επόμενο διάστημα, κατηγοριοποιούνται οι ποινές και αυστηροποιούνται, ανάλογα με τη σοβαρότητα της παράβασης (πχ. κινητό τηλέφωνο, κράνος, ζώνη κ.α.).   «Ο νέος ΚΟΚ, που θα ανταποκρίνεται στις νέες συνθήκες, βρίσκεται σε τελικό στάδιο επεξεργασίας και πρόκειται συντόμως να τεθεί σε δημόσια διαβούλευση, πριν πάρει τον δρόμο για τη Βουλή» ανέφερε και υποστήριξε ότι ο αναμορφωμένος ΚΟΚ θα έχει νέα πολιτική ποινών,