Μετάβαση στο κύριο περιεχόμενο

GTCC 14 .....


Αν και βρισκόμαστε στον 4ο μήνα του 2014, δυστυχώς μέχρι και σήμερα, για λόγους που δεν ευθύνεται το GTCC, δεν ήταν δυνατό να ανακοινώσουμε το πρόγραμμα αγώνων για το 2014.
Η προσπάθεια μας (κάθε χρόνο) είναι, αυτό να ανακοινώνεται πριν από το τέλος της  προηγούμενης χρονιάς, αλλά δυστυχώς και φέτος δεν το καταφέραμε και οι λόγοι εστιάζονται, στην καθυστέρηση της ανακοίνωσης του επίσημου προγράμματος αγώνων, τα προβλήματα με την αδειοδότηση σε κάποιες πίστες και τέλος την αναμονή για το νέο κανονισμό αγώνων παιδιάς (κάτι που είχαμε ζητήσει και επίσημα σαν GTCC).
Πριν λίγες μέρες ανακοινώθηκε ο <<ΓENIKOΣ KANONIΣMOΣ AΓΩNΩN ΑΤΟΜΙΚΗΣ ΧΡΟΜΟΜΕΤΡΗΣΗΣ>, ο οποίος είδαμε με ικανοποίησή ότι υιοθετεί πολλά από τα άρθρα που έχει και ο κανονισμός του GTCC και άλλα που είχαμε και επίσημα εισηγηθεί.
Παρόλο λοιπόν τα εμπόδια, το GTCC συνεχίζει για ένατη συνεχή χρονιά με νέο, ανανεωμένο κανονισμό, προσαρμοσμένο στην εποχή, μέσω του οποίου γίνεται ένα “RESTART”. Επιστρέφουμε στο νόημα και το πνεύμα με τα οποία δημιουργήθηκε το GTCC το 2005, και θέλουμε να επαναφέρουμε τον απλό χομπίστα να διασκεδάσει στην πίστα με ασφάλεια. Παράλληλα υπάρχει πάντα ο χώρος για να “εκφραστούν” και να δοκιμαστούν και πιο δυνατά αυτοκίνητα μέχρι αγωνιστικά/saloon.
Όλα τα παραπάνω θα λάβουν χώρα σε παλιές γνωστές πίστες αλλά και “νέες” όπως βλέπετε και στο πρόγραμμα αγώνων για το 2014, το οποίο έχει ως εξής:

11/5 Πάτρα (Kartmania)

1/6 Αττική (Μέγαρα)

20/7 Καλαμάτα (San Nikolas)

14/9 Πάτρα

19/10 Αττική
Το πρόγραμμα για το 2014 περιλαμβάνει 5 αγώνες (οι ημερομηνίες ενδέχεται να τροποποιηθούν), στους οποίους το GTCC εγκαινιάζει νέες συνεργασίες.
Πιο συγκεκριμένα οι 2 αγώνες στην Αττική (καταβάλουμε προσπάθειες να είναι και ο δεύτερος στην πίστα των Μεγάρων), θα γίνουν σε συνεργασία με τον πολύ επιτυχημένο θεσμό του Drift Wars.
Οι 2 αγώνες στην Πάτρα θα γίνουν (πάντα σε συνεργασία) με την Φίλμπα, ενώ στον αγώνα του Σεπτεμβρίου θα υπάρχει συνεργασία και με τον ΑΟΠ και αν όλα πάνε καλά, θα διεξαχθεί σε χώρο έκπληξη.
Τέλος, φέτος για πρώτη φορά το GTCC θα μεταβεί στην φιλόξενη πόλη της Καλαμάτας όπου σε συνεργασία με την Α.Λ.Α. Καλαμάτας θα γίνει ο 3ος αγώνας της χρονιάς, σε μια νέα, για το GTCC πίστα.
Θέλουμε να ευχαριστήσουμε όλες τις προαναφερθείσες λέσχες και θεσμούς, για την στήριξη που δείχνουν στο GTCC, το οποίο βρίσκεται στην 9η χρονιά του και την 4η από τότε που αναγνωρίσθηκε από την ομοσπονδία μας ως επίσημο έπαθλο.
Επίσης θα θέλαμε να ευχαριστήσουμε και όλους του χορηγούς που θα μας στηρίξουν φέτος. Σε λίγες μέρες, όπου και θα ολοκληρωθούν όλες οι συμφωνίες και τα οφέλη για τους αγωνιζόμενους του GTCC, θα εκδώσουμε νέο Δ.Τ. με λεπτομερείς αναφορές και παρουσιάσεις όλων των χορηγών του GTCC.

Δημοφιλείς αναρτήσεις από αυτό το ιστολόγιο

Καλή Αρχή ...

Το 60ό Πανελλήνιο Πρωτάθλημα Ράλλυ Χώματος βρίσκεται μια ανάσα από την πρεμιέρα του, αφού το Ράλλυ Στερεάς Ελλάδας, ο πρώτος γύρος του θεσμού, έχει τυπικά ξεκινήσει με την τέλεση της Πανηγυρικής Εκκίνησης στην Κεντρική Πλατεία της Θήβας, το βράδυ του Σαββάτου. Οι θεατές, φίλοι του μηχανοκίνητου αθλητισμού και κάτοικοι της περιοχής, κατέκλυσαν την πλατεία, γνωρίζοντας από κοντά τα 36 πληρώματα που θα συμμετάσχουν την Κυριακή στον αγώνα. Στην εκδήλωση έδωσαν το παρών, μεταξύ άλλων, ο Δήμαρχος Θηβαίων κ. Γιώργος Αναστασίου, η Αντιπεριφερειάρχης Τουρισμού, κ. Φανή Παπαθωμά, ο Αντιπεριφερειάρχης Π.Ε. Βοιωτίας, κ. Γιώργος Ντασιώτης καθώς και πλήθος Αντιδημάρχων και Δημοτικών Συμβούλων της περιοχής. Νωρίτερα, στις εγκαταστάσεις του επίσημου διανομέα των λιπαντικών Texaco, Tsellos στη Θήβα είχε λάβει χώρα ο Διοικητικός και Τεχνικός Έλεγχος του Ράλλυ Στερεάς Ελλάδας, με τα πληρώματα να είναι ευδιάθετα και να είναι έτοιμα να δώσουν τον καλύτερό τους εαυτό στις 5 Ειδικές Διαδρομές του αγώνα. Το α

1ος Γύρος - Επιτυχής ...

Συναρπαστική ήταν η εξέλιξη του Ράλλυ Στερεάς Ελλάδας, ενός αγώνα που είχε αρκετές ανακατατάξεις καθ’ όλη τη διάρκειά του. Τελικοί νικητές αναδείχθηκαν οι Σωκράτης Τσολακίδης-Γιώργος Πολυζώης, στην επιστροφή του δύο φορές Πρωταθλητή Ελλάδος στη χωμάτινη επιφάνεια. Ο αγώνας διοργανώθηκε από το Σωματείο “Ελληνική Λέσχη Αυτοκινήτου Δυτικής Αττικής” (ΕΛ.Λ.Α.Δ.Α.) Πολύτιμη βοήθεια στους διοργανωτές παρείχαν ο Δήμος Θηβαίων, ο Δήμος Λειβαδέων και ο Δήμος Αλιάρτου-Θεσπιέων. Χορηγός του Ράλλυ Στερεάς Ελλάδας ήταν ο επίσημος διανομέας των λιπαντικών TEXACO, Tsellos. Με τον καλύτερο τρόπο ξεκίνησαν τις υποχρεώσεις τους στο Πανελλήνιο Πρωτάθλημα Ράλλυ Χώματος οι Τσολακίδης-Πολυζώης,. Το πλήρωμα του Skoda Fabia Rally2 Evo είδε από νωρίς να τίθενται εκτός αγώνα οι κύριοι αντίπαλοί του και στη συνέχεια ελέγχοντας τον συναγωνισμό, κέρδισε τις τρεις τελευταίες Ειδικές Διαδρομές του αγώνα. Νωρίτερα, οι «Παναγιώτης Ρουστέμης»-Χρήστος Μπακλώρης, οι οποίοι βρέθηκαν να προηγούνται έπειτα από τις δύο πρώτες

1η Δεξιοτεχνία Νεμέας ...

Στις 14 Απριλίου θα διεξαχθεί η Δεξιοτεχνία Νεμέας στο χώρο του Οινοποιητικού Συνεταιρισμού Νεμέας. Ο αγώνας θα εκκινήσει στις 09:00. Σύμφωνα με την νέα εγκύκλιο της Γενικής Γραμματείας Αθλητισμού για τις Δεξιοτεχνίες προκειμένου να δηλώσει κάποιος συμμετοχή απαιτούνται τα ακόλουθα: • Άδεια Οδήγησης σε ισχύ (επιπλέον να μην παρακρατείτε από καμία δημόσια αρχή) • Άδεια Κυκλοφορίας ή Αγωνιστική Άδεια Κυκλοφορίας σε ισχύ (δεν δύναται να συμμετάσχουν οχήματα με πινακίδες ΔΟΚ, με Μ ή σε προσωρινή ακινησία) *σε περίπτωση διαφορετικού κατόχου-αγωνιζομένου απαιτείται Υ.Δ. παραχώρησης • Δελτίο Αθλητή τύπου Δ (κόστος ημερήσιου 20€ και ετήσιου 60€) • Ιατρική βεβαίωση σύμφωνα με τον αθλητικό νόμο (επισυνάπτεται αρχείο παρακάτω) Τέλος οι δηλώσεις συμμετοχών θα πραγματοποιούνται αποκλειστικά μέσω ΣΔΔΑ μέχρι και την Παρασκευή 12/4/2024. Η ασφάλεια του αγώνα καθορίζεται από την ΟΜΑΕ στα 20€ και καταβάλλεται με την δήλωση συμμετοχής στο ΣΔΔΑ ενώ η συμμετοχή της λέσχης είναι 50€ και καταβάλλεται • είτε