Μετάβαση στο κύριο περιεχόμενο

2ο Rally Sprint Αττικής .....


Αναλυτική διαδρομή αγώνα:

Μαλακάσα Κεντρική Πλατεία, Σφενδάλη, Αγ. Μερκούριος, Βαρυμπόμπη, Εθνική Οδός προς Λαμία, Διόδια Αφιδνών, Πρατήριο BP Ανεφοδιασμός, Έξοδος Προς Μαρκόπουλο, Διασταύρωση Αριστερά Προς Μαλακάσα, Μαλακάσα Service In & Out – Ανεφοδιασμός - Ανασυγκρότηση In & Out, Σφενδάλη, Αγ. Μερκούριος, Βαρυμπόμπη, Εθνική Οδός προς Λαμία, Διόδια Αφιδνών, Πρατήριο BP Ανεφοδιασμός, Έξοδος Προς Μαρκόπουλο, Διασταύρωση Αριστερά Προς Μαλακ...άσα, Μαλακάσα Parc Fermé – Τερματισμός.

1. Η εκκίνηση του Αγώνα είναι στη Πλατεία της Μαλακάσας με κατεύθυνση προς Αυλώνα.

2. Το ΣΕΧ1 – ΣΦΕΝΔΑΛΗ 1, είναι μετά το τελευταίο σπίτι του οικισμού με κατεύθυνση προς Βαρυμπόμπη.

3. Η αφετηρία της Ε.Δ. είναι 50μ. μετά το ΣΕΧ στην πινακίδα επικίνδυνες στροφές!

4. Ο τερματισμός είναι μετά από 15,00 Km στη δεξιά στροφή όπου υπάρχει χωματόδρομος 
αριστερά, στον δρόμο από Σφενδάλη προς Βαρυμπόμπη.

5. Το STOP είναι 400m μετά το flying ακριβώς στο πλάτωμα όπου υπάρχει κιόσκι Δεξιά και 
Ταβέρνα “Αγ. Μερκούριος” Αριστερά.

6. Ανασυγκρότηση In και Out: 
200 μέτρα μετά τη Πλατεία της Μαλακάσας.

7. Parc Fermé
Στο δρόμο από Περιφερειακό δρόμο προς Μαλακάσα πριν το Ποδοσφαιρικό Γήπεδο του Χωριού.

8. Ανεφοδιασμός στη διάρκεια του αγώνα
• Refuel Zone ακριβώς μετά το Service Area Out εμπρός από το ποδοσφαιρικό γήπεδο της Μαλακάσας. 
• Οι αγωνιζόμενοι μπορούν επίσης να ανεφοδιαστούν και από το Πρατήριο Βενζίνης BP μετά τα διόδια Αφιδνών με κατεύθυνση προς Λαμία.

Ο δρόμος της ΕΔ. Διαδρομής “Αγ. Μερκούριος” θα κλείσει για τους θεατές στις 26/4/2014 και ώρα 08.00.

Δημοφιλείς αναρτήσεις από αυτό το ιστολόγιο

1ος Γύρος - Επιτυχής ...

Συναρπαστική ήταν η εξέλιξη του Ράλλυ Στερεάς Ελλάδας, ενός αγώνα που είχε αρκετές ανακατατάξεις καθ’ όλη τη διάρκειά του. Τελικοί νικητές αναδείχθηκαν οι Σωκράτης Τσολακίδης-Γιώργος Πολυζώης, στην επιστροφή του δύο φορές Πρωταθλητή Ελλάδος στη χωμάτινη επιφάνεια. Ο αγώνας διοργανώθηκε από το Σωματείο “Ελληνική Λέσχη Αυτοκινήτου Δυτικής Αττικής” (ΕΛ.Λ.Α.Δ.Α.) Πολύτιμη βοήθεια στους διοργανωτές παρείχαν ο Δήμος Θηβαίων, ο Δήμος Λειβαδέων και ο Δήμος Αλιάρτου-Θεσπιέων. Χορηγός του Ράλλυ Στερεάς Ελλάδας ήταν ο επίσημος διανομέας των λιπαντικών TEXACO, Tsellos. Με τον καλύτερο τρόπο ξεκίνησαν τις υποχρεώσεις τους στο Πανελλήνιο Πρωτάθλημα Ράλλυ Χώματος οι Τσολακίδης-Πολυζώης,. Το πλήρωμα του Skoda Fabia Rally2 Evo είδε από νωρίς να τίθενται εκτός αγώνα οι κύριοι αντίπαλοί του και στη συνέχεια ελέγχοντας τον συναγωνισμό, κέρδισε τις τρεις τελευταίες Ειδικές Διαδρομές του αγώνα. Νωρίτερα, οι «Παναγιώτης Ρουστέμης»-Χρήστος Μπακλώρης, οι οποίοι βρέθηκαν να προηγούνται έπειτα από τις δύο πρώτες

Αναγέννηση ...

Το Στρατιωτικό Αεροδρόμιο Τρίπολης θα υποδεχτεί το Σαββατοκύριακο 20 και 21 Απριλίου, 45 οδηγούς, οι οποίοι θα λάβουν μέρος στον πρώτο αγώνα του Πανελληνίου Πρωταθλήματος Ταχύτητας στις κατηγορίες Ν&Α, Ε, Formula Saloon και Ιστορικών! Διοργανωτές είναι τα Σωματεία “Αγωνιστικός Σύλλογος Ιδιοκτητών Σπορ αυτοκινήτων” (ΑΣΙΣΑ) και “Ελληνική Λέσχη Αυτοκινήτου Δυτικής Αττικής” (ΕΛ.Λ.Α.Δ.Α.). Η κατηγορία Ν&Α συγκέντρωσε 11 οδηγούς, οι οποίοι θα αγωνιστούν με στόχο τη νίκη στην πρεμιέρα του θεσμού. Με τετρακίνητο Lancer της Ομάδας Ν θα αγωνιστεί ο 26χρονος Ταξιάρχης Ασημακόπουλος, ευελπιστώντας η τύχη να είναι με το μέρος του στην Τρίπολη, σε αντίθεση με την πρόσφατη Ανάβαση Ριτσώνας. Γνωστός από τη συμμετοχή του σε αγώνες ταχύτητας παλαιότερα, ο Σάκης Ηλιάδης επιστρέφει στην πίστα με ένα Mitsubishi Lancer Evo IX και θα διεκδικήσει τη νίκη, ενώ για πρώτη φορά θα εκκινήσει σε αγώνα ταχύτητας ο 27χρονος τοπικός, Δημήτρης Μουργελάς με ένα Mitsubishi Lancer Evo VIII. Από τη Ρόδο θα ταξιδέψ

Νέος Κ.Ο.Κ. ...

Προ των πυλών βρίσκεται ο αναμορφωμένος Κώδικας Οδικής Κυκλοφορίας με τις ποινές να αφορούν στον οδηγό και όχι στο όχημα. «Ο αναμορφωμένος ΚΟΚ θα έχει νέα πολιτική ποινών, επικεντρωμένη στην οδική ασφάλεια. Δεν μας ενδιαφέρει να τιμωρήσουμε, πρωτίστως, τους παραβάτες, μας ενδιαφέρει να είναι εφαρμόσιμες οι ποινές, να είναι δίκαιες και να αντιστοιχούν στη σοβαρότητα και στην επικινδυνότητα κάθε παράβασης» , τόνισε η υφυπουργός Υποδομών και Μεταφορών, αρμόδια για τις μεταφορές, Χριστίνα Αλεξοπούλου. Για πρώτη φορά, σύμφωνα με τον νέο ΚΟΚ, που αναμένεται να τεθεί σε διαβούλευση το επόμενο διάστημα, κατηγοριοποιούνται οι ποινές και αυστηροποιούνται, ανάλογα με τη σοβαρότητα της παράβασης (πχ. κινητό τηλέφωνο, κράνος, ζώνη κ.α.).   «Ο νέος ΚΟΚ, που θα ανταποκρίνεται στις νέες συνθήκες, βρίσκεται σε τελικό στάδιο επεξεργασίας και πρόκειται συντόμως να τεθεί σε δημόσια διαβούλευση, πριν πάρει τον δρόμο για τη Βουλή» ανέφερε και υποστήριξε ότι ο αναμορφωμένος ΚΟΚ θα έχει νέα πολιτική ποινών,