Μετάβαση στο κύριο περιεχόμενο

Σεμινάριο Τεχνικών Εφόρων Αυτοκινήτου



Η ΕΠΑ/ΕΘΕΑ διοργανώνει για το έτος 2012 Σεμινάριο Τεχνικών Εφόρων Αυτοκινήτου για υποψήφιους δόκιμους και για παλαιούς τεχνικούς εφόρους.
Σε ότι αφορά τους παλαιούς τεχνικούς εφόρους, η συμμετοχή μέσα σε μία διετία σε ένα τουλάχιστον επιμορφωτικό σεμινάριο είναι απαραίτητη προϋπόθεση για τη διατήρηση της αντίστοιχης ιδιότητας (τεχνικού εφόρου ή δόκιμου τεχνικού εφόρου).
Σε ότι αφορά τους υποψήφιους τεχνικούς έφορους, προσκαλούνται άτομα με ενδιαφέρον για τον τεχνικό τομέα των αγώνων αυτοκινήτου, με καλή γνώση της μηχανολογίας, αν είναι δυνατόν με σπουδές σε αντίστοιχο ΑΕΙ ή ΤΕΙ, καθώς και με βασική γνώση Αγγλικών, να λάβουν μέρος στο σεμινάριο προκειμένου να αποκτήσουν την ιδιότητα του δόκιμου τεχνικού έφορου.
Το Σεμινάριο πρόκειται να διεξαχθεί:
Στην Αθήνα το Σάββατο 10 Μαρτίου 2012 από 10:00 έως 15:00 για υποψήφιους Τεχνικούς Εφόρους και για παλαιούς και Δόκιμους Τεχνικούς Εφόρους. Το σεμινάριο θα πραγματοποιηθεί στα γραφεία της ΕΛΠΑ (Μεσογείων 395 - Αγία Παρασκευή, 3ος όροφος)
Η παρακολούθηση του σεμιναρίου είναι δωρεάν.
Οι ενδιαφερόμενοι παρακαλούμε να δηλώσουν συμμετοχή στο email: info@omae-epa.gr  και για περισσότερες πληροφορίες να απευθύνονται στον Υπεύθυνο Τεχνικό της ΕΠΑ/ΕΘΕΑ κ. Αλέξη Μαραντζίδη τηλ. 6944 380 641
Σε ημερομηνία που θα ανακοινωθεί σύντομα, θα διοργανωθεί αντίστοιχο σεμινάριο και στη Θεσσαλονίκη.

Από την Τεχνική Επιτροπή


Δημοφιλείς αναρτήσεις από αυτό το ιστολόγιο

1ος Γύρος - Επιτυχής ...

Συναρπαστική ήταν η εξέλιξη του Ράλλυ Στερεάς Ελλάδας, ενός αγώνα που είχε αρκετές ανακατατάξεις καθ’ όλη τη διάρκειά του. Τελικοί νικητές αναδείχθηκαν οι Σωκράτης Τσολακίδης-Γιώργος Πολυζώης, στην επιστροφή του δύο φορές Πρωταθλητή Ελλάδος στη χωμάτινη επιφάνεια. Ο αγώνας διοργανώθηκε από το Σωματείο “Ελληνική Λέσχη Αυτοκινήτου Δυτικής Αττικής” (ΕΛ.Λ.Α.Δ.Α.) Πολύτιμη βοήθεια στους διοργανωτές παρείχαν ο Δήμος Θηβαίων, ο Δήμος Λειβαδέων και ο Δήμος Αλιάρτου-Θεσπιέων. Χορηγός του Ράλλυ Στερεάς Ελλάδας ήταν ο επίσημος διανομέας των λιπαντικών TEXACO, Tsellos. Με τον καλύτερο τρόπο ξεκίνησαν τις υποχρεώσεις τους στο Πανελλήνιο Πρωτάθλημα Ράλλυ Χώματος οι Τσολακίδης-Πολυζώης,. Το πλήρωμα του Skoda Fabia Rally2 Evo είδε από νωρίς να τίθενται εκτός αγώνα οι κύριοι αντίπαλοί του και στη συνέχεια ελέγχοντας τον συναγωνισμό, κέρδισε τις τρεις τελευταίες Ειδικές Διαδρομές του αγώνα. Νωρίτερα, οι «Παναγιώτης Ρουστέμης»-Χρήστος Μπακλώρης, οι οποίοι βρέθηκαν να προηγούνται έπειτα από τις δύο πρώτες

Αναγέννηση ...

Το Στρατιωτικό Αεροδρόμιο Τρίπολης θα υποδεχτεί το Σαββατοκύριακο 20 και 21 Απριλίου, 45 οδηγούς, οι οποίοι θα λάβουν μέρος στον πρώτο αγώνα του Πανελληνίου Πρωταθλήματος Ταχύτητας στις κατηγορίες Ν&Α, Ε, Formula Saloon και Ιστορικών! Διοργανωτές είναι τα Σωματεία “Αγωνιστικός Σύλλογος Ιδιοκτητών Σπορ αυτοκινήτων” (ΑΣΙΣΑ) και “Ελληνική Λέσχη Αυτοκινήτου Δυτικής Αττικής” (ΕΛ.Λ.Α.Δ.Α.). Η κατηγορία Ν&Α συγκέντρωσε 11 οδηγούς, οι οποίοι θα αγωνιστούν με στόχο τη νίκη στην πρεμιέρα του θεσμού. Με τετρακίνητο Lancer της Ομάδας Ν θα αγωνιστεί ο 26χρονος Ταξιάρχης Ασημακόπουλος, ευελπιστώντας η τύχη να είναι με το μέρος του στην Τρίπολη, σε αντίθεση με την πρόσφατη Ανάβαση Ριτσώνας. Γνωστός από τη συμμετοχή του σε αγώνες ταχύτητας παλαιότερα, ο Σάκης Ηλιάδης επιστρέφει στην πίστα με ένα Mitsubishi Lancer Evo IX και θα διεκδικήσει τη νίκη, ενώ για πρώτη φορά θα εκκινήσει σε αγώνα ταχύτητας ο 27χρονος τοπικός, Δημήτρης Μουργελάς με ένα Mitsubishi Lancer Evo VIII. Από τη Ρόδο θα ταξιδέψ

Νέος Κ.Ο.Κ. ...

Προ των πυλών βρίσκεται ο αναμορφωμένος Κώδικας Οδικής Κυκλοφορίας με τις ποινές να αφορούν στον οδηγό και όχι στο όχημα. «Ο αναμορφωμένος ΚΟΚ θα έχει νέα πολιτική ποινών, επικεντρωμένη στην οδική ασφάλεια. Δεν μας ενδιαφέρει να τιμωρήσουμε, πρωτίστως, τους παραβάτες, μας ενδιαφέρει να είναι εφαρμόσιμες οι ποινές, να είναι δίκαιες και να αντιστοιχούν στη σοβαρότητα και στην επικινδυνότητα κάθε παράβασης» , τόνισε η υφυπουργός Υποδομών και Μεταφορών, αρμόδια για τις μεταφορές, Χριστίνα Αλεξοπούλου. Για πρώτη φορά, σύμφωνα με τον νέο ΚΟΚ, που αναμένεται να τεθεί σε διαβούλευση το επόμενο διάστημα, κατηγοριοποιούνται οι ποινές και αυστηροποιούνται, ανάλογα με τη σοβαρότητα της παράβασης (πχ. κινητό τηλέφωνο, κράνος, ζώνη κ.α.).   «Ο νέος ΚΟΚ, που θα ανταποκρίνεται στις νέες συνθήκες, βρίσκεται σε τελικό στάδιο επεξεργασίας και πρόκειται συντόμως να τεθεί σε δημόσια διαβούλευση, πριν πάρει τον δρόμο για τη Βουλή» ανέφερε και υποστήριξε ότι ο αναμορφωμένος ΚΟΚ θα έχει νέα πολιτική ποινών,