H εποχή που τα τετράτροχα της Peugeot διακρίνονταν για τον φιλήσυχο χαρακτήρα του και το "user friendly" προφίλ τους ανήκει πια στο παρελθόν. Αυτό τουλάχιστον αποδεικνύει η πρόθεση της φίρμας να αναζητήσει πίσω από το ελκυστικό παρουσιαστικό coupe αμαξωμάτων την ευκαιρία για να επιστρέψει στην εξέλιξη και παραγωγή οδηγοκεντρικών προτάσεων. Μετά, λοιπόν, από το εντυπωσιακό RC Z, που παρουσιάστηκε για πρώτη φορά τον περασμένο Σεπτέμβριο και πρόκειται να διατεθεί στην ευρωπαϊκή αγορά την άνοιξη του 2010, η γαλλική φίρμα προσανατολίζεται στην δημιουργία ενός coupe με συμπαγείς διαστάσεις και σαφώς πιο προσιτές τιμές. Αφετηρία για τη νέα πρόταση της Peugeot θα αποτελέσει το δάπεδο της επόμενης γενιάς του 207. Συνεπώς οι διαθέσιμοι κινητήρες θα βρίσκονται τοποθετημένο στο μπροστινό τμήμα του αμαξώματος και η κίνηση θα μεταδίδεται στους μπροστινούς τροχούς. Ο σχεδιασμός θα υιοθετεί στοιχεία από το μεγαλύτερο RC Z, προσθέτοντας χαρακτηριστικά που πρόκειται να συναντήσουμε στο μέλλον σε συμβατικότερες προτάσεις της γαλλικής αυτοκινητοβιομηχανίας (βλ. BB1), ενώ στην κορυφή της γκάμας του ο υπερτροφοδοτούμενος κινητήρας των 1.596 κ.εκ. θα ξεπερνά του 200 ίππους, προερχόμενος από το ΜΙΝΙ JCW. Μεταξύ άλλων, ο ευρύχωρος θάλαμος επιβατών και ο επαρκής όγκος του χώρου αποσκευών θα προσφέρουν στο νέο coupe της Peugeot ένα σημαντικό πλεονέκτημα απέναντι στις αντίστοιχες προτάσεις με μεταλλική-αναδιπλούμενη οροφή.
Αν και μέχρι σήμερα δεν έχουν ανακοινωθεί επίσημες πληροφορίες για το νέο coupe της Peugeot, ο πρόεδρος της φίρμας έχει επιβεβαιώσει την εξέλιξη προτάσεων σε κατηγορίες από τις οποίες ο Γάλλος κατασκευαστής απουσίαζε μέχρι σήμερα, όπως άλλωστε και την αντικατάσταση του 407 coupe με μια δυναμικότερη εκδοχή του.
Αν και μέχρι σήμερα δεν έχουν ανακοινωθεί επίσημες πληροφορίες για το νέο coupe της Peugeot, ο πρόεδρος της φίρμας έχει επιβεβαιώσει την εξέλιξη προτάσεων σε κατηγορίες από τις οποίες ο Γάλλος κατασκευαστής απουσίαζε μέχρι σήμερα, όπως άλλωστε και την αντικατάσταση του 407 coupe με μια δυναμικότερη εκδοχή του.