Η Bugatti επιστρέφει με μία οικονομική πρόταση για τους δύσκολους καιρούς. Εντάξει, πλάκα κάνουμε. Στα σοβαρά τώρα, ακόμη ένα μοντέλο της που απευθύνεται σε βασιλικά πλούσιους ανθρώπους. Η εταιρεία παραγωγής αρωμάτων, ακριβών ρούχων και δερμάτινων ειδών «Hermès» κατασκευάζει ή, καλύτερα, δημιουργεί μία γυναικεία τσάντα με το όνομα «Birkin». Το holly grail των θηλυκών όλου του κόσμου πήρε το όνομά του από τη θρυλική ηθοποιό και σύμβολο του sex των ʼ60s, Jane Birkin. Με τιμή πάνω από 4.500 ευρώ, η τσάντα Birkin είναι μία σταθερή εμπορική επιτυχία, τόσο μεγάλη, ώστε η Hermès έφτιαξε τη δική της φάρμα εκτροφής κροκοδείλων, προκειμένου να ανταποκρίνεται στη ζήτηση, κάτι που φανερώνει πως ακόμη και αν υπάρχει οικονομική κρίση τα ΑΚΡΙΒΑ αντικείμενα δεν είναι πρόβλημα για κάποιους. Αν είναι το σωστό προϊόν από τη σωστή μάρκα, θα πουλήσει όποια και αν είναι η τιμή του. Προσθέστε πως σε αυτή τη στρατόσφαιρα αγοραστών μετράει και η αυθεντικότητα. Γιʼ αυτό στην Bugatti είναι σίγουροι πως η νέα τους λιμουζίνα, η «Galibier», είναι το εισιτήριο για μία σίγουρη και ιδιαίτερη βάση πελατών.
Η Bugatti επιστρέφει με μία οικονομική πρόταση για τους δύσκολους καιρούς. Εντάξει, πλάκα κάνουμε. Στα σοβαρά τώρα, ακόμη ένα μοντέλο της που απευθύνεται σε βασιλικά πλούσιους ανθρώπους. Η εταιρεία παραγωγής αρωμάτων, ακριβών ρούχων και δερμάτινων ειδών «Hermès» κατασκευάζει ή, καλύτερα, δημιουργεί μία γυναικεία τσάντα με το όνομα «Birkin». Το holly grail των θηλυκών όλου του κόσμου πήρε το όνομά του από τη θρυλική ηθοποιό και σύμβολο του sex των ʼ60s, Jane Birkin. Με τιμή πάνω από 4.500 ευρώ, η τσάντα Birkin είναι μία σταθερή εμπορική επιτυχία, τόσο μεγάλη, ώστε η Hermès έφτιαξε τη δική της φάρμα εκτροφής κροκοδείλων, προκειμένου να ανταποκρίνεται στη ζήτηση, κάτι που φανερώνει πως ακόμη και αν υπάρχει οικονομική κρίση τα ΑΚΡΙΒΑ αντικείμενα δεν είναι πρόβλημα για κάποιους. Αν είναι το σωστό προϊόν από τη σωστή μάρκα, θα πουλήσει όποια και αν είναι η τιμή του. Προσθέστε πως σε αυτή τη στρατόσφαιρα αγοραστών μετράει και η αυθεντικότητα. Γιʼ αυτό στην Bugatti είναι σίγουροι πως η νέα τους λιμουζίνα, η «Galibier», είναι το εισιτήριο για μία σίγουρη και ιδιαίτερη βάση πελατών.